Dacia 10 Ani De La Preluarea De Catre Renault

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia 10 Ani De La Preluarea De Catre Renault

    In acest an se implinesc 10 ani de cand Renault a preluat Automobile Pitesti.
    Pareri despre realizarile Dacia sub umbrela Renault. Asteptari pentru viitor.
    Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

  • #2
    Era mai bine daca venea W in loc de Renault dar si asa este bune ca staul roman nu era in stare sa faca nimica a fost o salvare a industriei auto de la noi!

    Comment


    • #3
      Dacia ar fi disparut de pe piata daca nu era Renault, mai bine zis daca nu ar fi aparut Logan si mai nou Sandero. VW este firma buna chiar de top dar scumpa, nu vad VW sa scoata o masina de 5000 de euro cat este cel mai ieftin Logan la caracteristicile acestuia.

      Comment


      • #4
        Initial W a vrut sa investeasca la mioveni dar statul nu stiu din ce motive i-a refuzat nu scoteu masina de 5000 euro scoteu una de 10000 euro si obligau satul se deie 2500 euro ca la ei in tara ca neamtul nu zice de mai multe ori o data si clar a doua oara pleaca!

        Comment


        • #5
          Pai eu cred ca a fost o miscare foarte buna preluarea Daciei de catre Renault.
          A crescut foarte mult nivelul calitativ al produselor, s-a implementat sistemul SPR (Sistem de Productie Renault), s-au introdus foarte mult parghii de asigurare a calitatii produselor si serviciilor.
          Multi carcotasi or sa spuna ca nu resimt toate astea, insa sa nu uitam ca nici nu visau posesorii de dacii ca o sa existe un serviciu de Vocea Clientului sau Ziua Portilor Deschise.
          Si cum s-a spus si mai sus s-a salvat de la faliment un colos industrial al tarii.

          Comment


          • #6
            La 10 ani de la preluare, Dacia mareste cadenta de productie la aproape maximum, in pofida crizei mondiale a industriei auto. In timp ce altii isi reduc programul de lucru, Dacia reangajeaza personalul cu contracte pe perioade determinate.
            Concluzia: cred ca gandirea Renault in legatura cu Loganul a fost lozul cel mare pentru fabrica din Mioveni.
            La mai multe succese! (..sau succesuri?...)

            Comment


            • #7
              Chiar si pentru Renault a fost lozul cel mare avand in vedere ca mare parte din veniturile companiei se realizeaza cu ajutorul fabricii din Mioveni.

              In alta ordine de idei: Producem masini care se vand foarte bine, au adus disperarea in randul constructorilor germani, producem masini MULT mai apreciate de clientii straini fata de clientela mioritica...cu siguranta este un inceput mai mult decat promitator si sa speram ca Renault are planuri de viitor
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #8
                Mda...si cand te gandesti ca X90 fusese proiectata pentru Europa de Est, Asia si Africa...

                Comment


                • #9
                  Datorita Renault, Dacia nu a dat faliment. Acum dupa 10 ani speram ca Dacia sa evolueze si sa vedem o gama mai larga de modele cat mai curand.
                  Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

                  Comment


                  • #10
                    da, dar nu s-a gandit nimeni ca daca dacia nu era preluata de catre renault, noi nu mai aveam niciunul Logan, iar forumul acesta nici nu ar fi existat...
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      la multi ani ! dacia sub umbrela renault,daca nu erau ei nu eram si noi aici,la mai mare s ucces.
                      sigpic #

                      Comment


                      • #12
                        daca nu revenea renault in `99 la dacia, dupa NOVA ar fi aparut modelul D33. care cine stie ce motor de nova pe carburator ar fi avut si cine stie ce interior si ce calitate a materialelor ar fi avut. cei de la renault si-au pus mainile in cap cand au revenit la dacia, dar daca ar mai fi stat cativa ani nu cred ca isi mai revenea uzina de la pitesti. acum dacia este un brand, dar a inceput sa faca masini bune, in comparatie cu ce facea in 2000, si in pofida preturilor si manoperei care este romaneasca, au facut un mare pas. debutul in lumea conceptelor a avut loc o data cu prezentarea conceptului dacia duster, urmeaza alt 'plus'. si acela suv-ul. tot o data au scos si primul hatchback. deci o gramada de avansari sa spun asa. vanzarile DACIA in strainatate(in special germania) cred ca spun totul.
                        Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                        Comment


                        • #13
                          Daca nu era renault noi aveam toate rablele din germania si de care ne bucuram ca nu avem dacie aveam masina straina acum treaba sta cu totul alt fel!

                          Comment


                          • #14
                            Traiasca RENAULT-ul si DACIA.

                            Comment


                            • #15
                              Parerea mea e ca a fost cea mai profitabila privatizare din Romania si cea mai profitabila pt noi .. oamenii ..bravo lor

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google