Spy Pictures "LOGAN EMC"-Electric Motor Cars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    super sa vedem si pretul
    Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

    Comment


    • #17
      Originally posted by givali View Post
      Sunt poze spion !!! E logic sa arate asa !!! Sigur este numai un prototip, pana va fi testat si omologat va mai trece ceva timp . Comentarii de tipul " Izolatii cu pungi? Splitere pentru casa? Tabla aia pusa sub capota? Nu imi pare chiar ok. A, bonus colantele taiate cu flexu' " nu isi au rostul in faza acesta !!!!
      Toata stima pentru cei de la DACIA - RENAULT ca se gandesc la aceasta varianta de masina " verde " , dar interesele la nivel mondial in zona petrolului sunt foarte mari si nu cred ca acesta masina va apare pe piata .
      Aceste carcoteli ale unor concetateni de-ai nostrii , dau dovada de cat de mult ii intereseaza ceea ce se produce in tara ( de aceea am ajuns piata de desfacere ). Sa va dau un exemplu : acum cateva zile am vazut la o spalatorie un auto marca RANGE ROVER ce avea caroserie din aluminiu nituita cu pop nituri la exterior , se vedeau urmele de la punctele de sudura la exterior , balamalele erau aplicate pe exterior , dar se numeste RANGE ROVER !!!!! Cand traia ARO s-au spus multe lucruri negative despre masina , ca nu functioneaza , ca troncane , etc.
      CONCLUZIA : nu va mai aruncati precum vulturii asupra prazii si nu mai criticati un produs care nici nu este lansat oficial si despre care in acest moment nici nu trebuia sa stim de exsitenta lui . De aceea se tin sub cheie modelele noi si neterminate !!!

      Deci, eu spun ca nu este sigur ceea ce au facut ei acolo. Atat. Nu cred ca face cineva un prototip electric care risca sa se topeasca. Si nu imi zi ca alta solutie in afara unei prize de 220v (sau de 360) nu au gasit. Plus ca nu ar rezista la amperajul unui motor electric. Apoi, un motor electric se incalzeste are nevoie de racire.
      Cautati pe net Toyota Rav4 Eco si o sa vedeti acolo ce inseamna si mai ales cat cantaresc bateriile necesare pentru propulsie.
      Apoi, care e rostul bateriei auto? Care e rostul cutiei de viteza? Motorul electric dezvolta puterea maxima pe toata plaja de turatii.
      Eu nu zic ca nu a facut RENO-DACIA prototipul electric, ceea ce zic eu sau cred eu mai precis, e faptul ca nu ce au facut ei nu arata asa.
      sigpic

      Comment


      • #18
        n-o sa-ti mai arda de masini "buleftrice" cand o sa vezi cat costa si cata autonomie ai...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Originally posted by andy_x3m View Post
          Si nu imi zi ca alta solutie in afara unei prize de 220v (sau de 360) nu au gasit. Plus ca nu ar rezista la amperajul unui motor electric. Apoi, un motor electric se incalzeste are nevoie de racire.
          Cautati pe net Toyota Rav4 Eco si o sa vedeti acolo ce inseamna si mai ales cat cantaresc bateriile necesare pentru propulsie.
          Apoi, care e rostul bateriei auto? Care e rostul cutiei de viteza?
          Priza de 220 V iti trebuie ca sa incarci masina din garaj. Daca ai gasit alta solutie in afara de asta te rog sa ne-o comunici.

          Amperajul necesar motorului ti-l da felul in care sunt legate bateriile (grupari serie/paralel, manual fizica, cls. a 7-a).
          Baterii care se incarca printr-un controller, ca sa ai toate bateriile incarcate la acelasi nivel. Mare parte din bateriile astea sunt in portbagaj.

          Cred ca ar trebui o poza frontala, ca sa vedem ca n-au astupat gaurelele din bara fata prin care trecea aer pt radiator, aceleasi gaurele prin care se raceste si motorul electric.

          Rostul bateriei de sub capota izolata cu pungi e sa-ti porneasca cd-player-u' si alte anexe electrice, care merg la 12 V, nu la 100 si ceva, ca motorul.

          Ai dreptate, cutia de viteze e total inutila. Masinile electrice nu au nevoie sa mearga cu spatele.

          Comment


          • #20
            Originally posted by givali View Post
            Sa va dau un exemplu : acum cateva zile am vazut la o spalatorie un auto marca RANGE ROVER ce avea caroserie din aluminiu nituita cu pop nituri la exterior , se vedeau urmele de la punctele de sudura la exterior , balamalele erau aplicate pe exterior , dar se numeste RANGE ROVER !!!!! Cand traia ARO s-au spus multe lucruri negative despre masina , ca nu functioneaza , ca troncane , etc.
            Eu nu sunt vultur, dar ca sa restabilim adevarul, masina aia pe care ai vazut-o la spalatorie se numeste Land Rover Defender si se construieste pe acelasi sasiu ca in anul lansarii 1948, si cu acelasi tip de caroserie, care a suferit ceva modificari in cei peste 60 de ani de cand se produce. S-au schimbat ce e drept cateva motoare, dar modelul este acelasi.
            Sa-ti reamintesc ca in 1948 abia alungasem un rege din tara si bagam in inchisoare "fruntea" tarii, iar un GAZ rusesc era un vis pentru orice muritor care nu era securist?
            Modelul ala cu nituri pop si suduri aparente in puncte pe aluminiu, este si acum un exemplu de tehnologie, aia nu e o masina, este un utilaj care este service-abil si de 100 de ori daca pica ceva din el, este ultimul "dinozaur" in productie din istoria auto a secolului trecut. Comparatia cu ARO este o blasfemie la adresa lui Defender, de altfel ARO a copiat cateva (multe) detalii de la el...

            Comment


            • #21
              Masina nu va fi produsa in serie pentru ca nu e facuta de fabrica Dacia, ci de o firma particulara.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                @caza: motorul electric isi poate schimba sensul de rotatie, deci n-are nevoie de cutie de viteza. tot in manualul de fizica din liceu scrie
                apropo, jaguarul merge la 42V si consumatorii de 12 sunt alimentati prin pwm. sau statie convertizor dc/dc 42/12. nu ai nevoie de bateria masinii sa alimentezi un cdplayer. myth busted
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  Da, stiu ca se poate aduce la 12 V pt cd player, dar trebuie transf de 2 ori. Asta scade din randament din cate stiu eu.

                  Misto motoru' de jaguar la 42V. Dar majoritatea conversiilor merg undeva in jur de 100V. Asta cont mai putin.

                  Si da, stiu ca motoru' electric isi poate schimba sensu' de rotatie. Schimbatoru' ala poate fi de fapt comutatorul pt sensul de rotatie.

                  Se pare ca pana cand n-o sa mai primim ceva detalii ... vorbim discutii

                  Comment


                  • #24
                    Hai ma ca e o gluma proasta...numai uitandu-va la gura de umplere ar trebui sa va umfle rasul....

                    Comment


                    • #25
                      Mama in e hal au lipit bornele... de parca vor sa fuga sarmanele
                      Ţăranul de la oraş e cel mai prost animal.

                      Comment


                      • #26
                        daca ar fi fost facut de germani acelasi lucru si tot pe un model Dacia ati fi fost toti in extaz dar daca un grup de romani iau o initiativa sariti toti cu gura
                        nu a zis nimeni ca e terminata masina sau nici macar nu sa zis ce autonomie are si deja vorbiti vorbe de dragul posturilor in plus
                        felicitari grupului care a creat aceasta masina si sa speram ca vor fi din ce in ce mai dese initiativele romanilor
                        CT-42-SMC doar un logan mai galagios

                        Comment


                        • #27
                          da e ceva da mai astepetam inca motorul pe apa ca cica ar fi dar stau astia cu fundul pe dosar si il pazesc.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #28
                            si de ce ar trebui sa fiu in extaz????
                            nu vad ninic spectaculos , exceptind faptul ca au ales dacia ca baza a masini [total gresit, raportul greutate /volum destul de naspa] cea ce va duce la o crestere a nr de acumulatori sau o scadere a autonomiei
                            si
                            pentru informare
                            prin 2000/2001 citva studenti de la politefnica au facut prima dacie [1310] electrica functionala ,si chiar au luat citeva premii cu ia pe la saloanele de inventica
                            baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                            Comment


                            • #29
                              Ideea este ca oricum asta va fi viitorul. Si mai bine incepi studiile de pe acum, cu testele de rigoare , decat sa te trezesti ca esti ultimul de pe piata care scoate ceva , si ala cu ideile altora pe care dai bani grei. Daca voi spuneti ca masina electrica este un moft, atunci tare mult mi-ar place un moft de la Tesla . Ce vad eu in imagine, intradevar se vede clar ca este lucrat de cineva nu prea profesionist , dovada materialele case s-au folosit la constructie. Pui copex deala ordinar , chiar daca el este ignifug , nu da bine.
                              Salut ideea , si chiar mi-ar place ca in cativa ani , sa zic max 10 , sa vad un astfel de hibrid pe starda , brevetat normal.
                              , sunt cu ochii pe voi !
                              :thumbsup:

                              Comment


                              • #30
                                Adevaratele tehnologii si proiecte stau ascunse ;)...ce vedem noi pe strada sunt efectiv caricaturi...cat despre petrolul care este pe terminate..de vre-o 70 de ani se spune ca se termina..alt motiv ca sa urci pretul
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google