Spy Pictures "LOGAN EMC"-Electric Motor Cars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Caza View Post
    Amperajul necesar motorului ti-l da felul in care sunt legate bateriile (grupari serie/paralel, manual fizica, cls. a 7-a).
    Baterii care se incarca printr-un controller, ca sa ai toate bateriile incarcate la acelasi nivel. Mare parte din bateriile astea sunt in portbagaj.
    Mai omule bun, tu tii neaparat sa intri in polemica cu mine?
    1 Bateriile (plural de la baterie) adica mai multe... intelegi. Ideea implica mai mult de 1 baterie de 43 de amp. Daca tu alimentezi din ametita aia de baterie faruri, casetofon, aeroterma si alte alea mai mult de 1 ora nu o sa ai autonomie. De ce sa nu se foloseasca "grupul" de baterii dedicate functionarii masinii?
    2. Cutia de viteza nu e folosita sa dai cu spatele, un simplu inversor face asta. Rolul cutii e sa reguleze turatia motorului in functie de viteza cu care mergi. Daca ai avea doar treapta 1 ai mere cu maxim 50km/h iar daca ai avea doar pinionul de 5 nu ai pleca de pe loc. E, la motorul electric nu ai nevoie de asa ceva, acolo ai putere maxima de la 1 rpm pana la limita.
    3. Daca ai pune bateriile in portbagaj, aproximativ 75-100, masina ar arata ca o barca si ar functiona asemeni.
    4. Ok, ai dreptate cu priza de 220 pentru incarcare.
    sigpic

    Comment


    • #32
      bai da ati observat ca masina de baza e un MCV??? ah ce mandru sant...
      bai andi eu nu am stat sa citesc tot , dar sar putea sa aiba cutie de viteze , ia exmplu surubelnitele electrice care le reglezi forta de strangere , adica se invart mai incet dar cu cuplu mai mare asa si la masina ca sa urce dealul tarabontul...

      sigpic

      Comment


      • #33
        Pai tocmai ca un motor electric are cuplu maxim pe toata plaja de turatii...de ce sa se complice cu o cutie de viteze?...Surubelnita aia e conceputa asa nu pentru o putere mai mare musai ci pentru un control mai bun cand strangi un surub sau sa nu strici filetul sau piesa respectiva
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #34
          pai si daca nu are cuplu suficient adica e un motor mai mic decat ar avea nevoie masina normal cai pun o cutie de viteze ptr un cuplu suficient. totusi nu uitati cai un mcv si are o greutate mare plus baterii chiar daca ar fii ele de ultima generatie si ar fi usoare(desi nu cred cas scumpe)

          sigpic

          Comment


          • #35
            Ma gandesc ca se ia in considerare greutatea care va fi trasa de motor, deci o subdimensionare a acestuia ar fi de rasul curcilor. Daca va uitati cu atentie, se vede ca acel "schimbator de viteze" ar avea vre-o 4 pozitii si pedala de ambreiaj lipseste. Acum nu spun ca rolul acelei manete este de schimbator de viteze dar e posibil sa fie ceva care lasa masina "scoasa din viteza" apoi o poti cupla iar...ceva de genul
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #36
              ba nush mie mise pare logic... ps il chem pe profu meu Popescu de masini electrice...
              o sa vina si o sa zica : domnuu stuuudent , cum e posibil acest lucru? ati masurat corect cu multimetruuuu sau fara ???

              sigpic

              Comment


              • #37
                atata timp cat pentru a produce acele baterii se arde petrol, pentru a se reincarca se arde petrol, cu ce mama dracului e mah, mai ecologica si mai performanta caruta aia electrica? dati-o drcau de treaba, nu mai bine ardeti petrol cu randament de 30% ca sa va deplasati decat sa ardeti de 30 de ori petrol cu randament de 8% de fiecare data si sa va dati apoi "green" pe strada? chiar nu vedeti cum va prostesc baietii destepti? hai sariti-mi in cap si cu cacatul ala de incalzire globala. mereti voi cu cascarabete electrice, astia de sunteti incantati de idee, ca da bine la public si-n caz de cariera politica politica da bine la cucietii din deal sa fii "green". mereti cu 200km/h vreo 2 km si apoi incarcati-va bateriile inca 2 ore. prefer sa merg incontinuu cu 120 si sa ajung inaintea voastra, la un pret/km mai mic si intr-un final chiar mai ecologic decat cu uscatorul de par. o fi ultimul racnet in domeniu de baterii loganul ala, nu? chiar pe logan s-au gasit sa se dea mari renault. sa rupa gura targului cu el...mda
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  Da bine la public faza cu Eco, Green, etc...si intradevar, chestia cu incalzirea globala e praf in ochi...de ce nu zic ca anul trecut a crescut iar calota glaciara din cauza inactivitatii solare?Si au mai fost fenomene d-astea in trecut si nu exista industrie si masini care sa polueze...doar balega dinozaurilor in cel mai bun caz
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #39
                    Deci de balega dinozaurilor sa nu te iei clar. Sunt o specie disparuta si nu se pot apara .
                    On-topic: vorba lui Seba, tocmai cu loganul s-au gasit frantujii sa faca experimente de motoare electrice. Deja cred ca in curand nu o sa se mai numeasca Renault firma mama ci Logan.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #40
                      Super doar ca va dura foarte mult pana vom vedea asa ceva pe strazi

                      Comment


                      • #41
                        au ales loganul ca sa nu strice una mai scumpa.cateva ajustari cu flexu..un pic de banda izoler..voila voiture!logan emc.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • #42
                          Nu, nu vreau sa intru in polemica
                          Doar ca baietii care fac masini electrice din masini cu motor pe benzina/motorina for a living prefera sa aiba o baterie normala pt consumatorii normali. Stiu ca se poate retransforma ala din baterii, dar asta din cate stiu eu scade randamentul.

                          Masina se vede cam de departe ca nu e facuta de un constructor de masini ci e facuta pt cineva care are destui bani sa-si faca masina electrica, intr-un atelier cat de cat dotat si cu ceva cunostinte pe care oricine le poate obtine de pe google

                          Initiativa e oricum buna. Poate omu' are centrala eoliana si solara acasa si nu incarca bateriile cu energie electrica produsa din petrol.

                          Edit: Poate si-a pus si 1000 de baterii cu litiu de la laptop, si asa are si autonomie. O sa fie un fel de Tesla Roadster, cu spatiu pt bagaje, copii si soacra
                          Last edited by Caza; 8 May 2009, 14:05.

                          Comment


                          • #43
                            Nu cred ca ar fi cineva nebun sa dea o gramada de bani pe o eoliana si sa-si mai amortizeze investita cine stie cand...teoretic e posibil, practic e mai greu..deci tot sistemul conventional este de baza
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #44
                              Nu sa-si puna eoliana special pt masina. Dar st destui care fac chestia asta ca sa nu mai plateasca factura de curent. Daca omu' are asa ceva, o masina electrica ar fi chiar ok pt el.

                              Comment


                              • #45
                                da, sa mearga de la coltul casei pana la coltul garajului. te pomenesti ca eoliana aia ii incarca lui bateriile? sau crezi ca un ventilator de-ala cu cocos pe casa iti aprinde macar becul din camara? poate pe timp de furtuna...
                                daca faci un calcul de costuri, te caci pe ea masina electrica. iti iese mai ieftin un v8 american de 6 litri decat loganul electric. si de poluat tot poluezi. ce faci cu cadmiul din acumulatori sau cu compusii de nichel cand se termina acumulatorii? unde-i duci? cine ti-i recicleaza?
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google