Originally posted by bogdan_1984
View Post
Dacia Logan RallyCross D1A
Collapse
X
-
-
vezi ca nu-i asa simplu sa schimbi numai chiulasa de 16v trebuie alta galerie de evacuare, alta galeria de admisie. si foarte probabil chiulasa de 1.4_16v nu se va potrivi la fix pe 1.4mpi. e alt tip de motor, lognul are k7j alezaj/cursa 76.5x75.6, iar 1.4_16v renault are 79.5x70. deci nu prea "pusca" chiulasa, daca datele de pe site sunt corecte.
revenind la loganul respectiv, as zice mai degraba ca are camera de ardere foarte mica, adica motorul e comprimat, nu decomprimat. n-au mentionat nimic de turbo, deci au luat calea standard spre a face motorul ala "polizor" in adevaratul sens al cuvantului
la sprint il va face subaru indiferent de raportul cp/kg, pt ca subaru e integrala...Last edited by Seba; 14 May 2009, 14:56.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by bogdan_1984 View Postdar motorul de pe logan saispeveu are galeria de evacuare inspre habitaclu?
Originally posted by Seba View Postvezi ca nu-i asa simplu sa schimbi numai chiulasa de 16v trebuie alta galerie de evacuare, alta galeria de admisie. si foarte probabil chiulasa de 1.4_16v nu se va potrivi la fix pe 1.4mpi. e alt tip de motor, lognul are k7j alezaj/cursa 76.5x75.6, iar 1.4_16v renault are 79.5x70. deci nu prea "pusca" chiulasa, daca datele de pe site sunt corecte.
revenind la loganul respectiv, as zice mai degraba ca are camera de ardere foarte mica, adica motorul e comprimat, nu decomprimat. n-au mentionat nimic de turbo, deci au luat calea standard spre a face motorul ala "polizor" in adevaratul sens al cuvantului
la sprint il va face subaru indiferent de raportul cp/kg, pt ca subaru e integrala...
super ce au facut
problema e ca nu vad unde scrie ca e 1.6 ... pentru ca pe filmuletul asta olymeca zice ca e motorul de 2.0 de pe megane.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
targetul era 130 de cai, nu vreau sa ma dau la rally. daca imi iau logan, targetul ramane, daca e megane, adio tiganeli...
si 2000cmc de-ar fi, acelasi drum trebuie facut pt a scoate cai din masina. metoda "polizorului". clasicDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
hmmm.....faina masina o scos frantuzii....acuma sa vedem ce vor face in continuarehttp://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
super destept facuta!cred ca ajunge la 15000 de euro lejer....am fazut zilele trecute pe una la ziar ca si-a cumparat logan de raliu din germania,1.6 110cp,10000euro.avand in vedere ce performante are asta,nu ar fi de mirare sa aiba un pret imens!oricum e super tare!bravo lor!ma intreb cand or face si romanii asa ceva?doar e masina noastra nationala"CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk
Comment
-
-
asta e threadul pe care il cautam )
Motorul de baza este un 2.0 de pe megane ,si nu un 1.6 cum se abereaza prin toate stirile .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by andy_x3m View PostDin 1.6 16v, tineti cont. 2 axe cu came care pot fi manarite, iar pistoanele se vad clar ca sunt modificate pentru a mari camera de ardere.
Fain, asta e tot ce pot spune.
Comment
-
foarte tare, numai ca e 2.0_16v, nu 1.6_16v iar o camera de ardere marita scade raportul de compresie, deci bye-bye putere mare la aspirat. un motor cu camera mare de compresie era motorul de pe ims (bunicul aro-ului). ala motor, revolutionar, cu supape in afara chiulasei si raport de compresie de 6:1. 2400cmc, 45cp bestial, nu-l vreti pe logan?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
)))))
andi tata , camera de ardere mai mica inseamna explozie mai puternica ,deci putere mai multa . Camera de ardere mare ai la turbo )
asa arata un piston care iti miscoreaza camera de ardere,si ajungi undeva la 13,3:1 raportul de compresie .Attached FilesLast edited by Cristi_Xp; 17 February 2011, 02:08.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
hai sa-l iertam, ca l-am luat destul in balon; e si vechi postul, plus ca e baiat fain andy si poate din graba a scris camera marita, dar se gandea la compresie marita...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment