If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eu, unul, nu sesizez nici o modificare in mersul motorului, de unde probabil am si 1,4
dar cand spuneti ca este mai lenes, este mai lenes ca atunci cand porniti AC-ul, la fel sau mai putin lenes? pana la urma este o masina cu performante joase nu masina de curse.
cred ca faceti din tantar armasar. si utilizatorii care citesc cred ca vara puterea motorul scade (de ex) la 50 cp de la 75. eu asta am inteles din ultimul post.
curata si tu filtrul de praf, nah, ce sa zic ca la mine nu e deloc asa cum spuneti voi.
Bogdane ai ceva dreptate, in sensul ca daca mergi incet urban fara turatii/forje , nu se simte prea tare, dar daca esti extraurban (eu cel mai bine simt la drum lung) si vrei sa dai talpa, simti ca ceva nu e in regula )
Dar stai (stam) linistit, ce simtim noi sunt si la masinile straineze care nu se strica niciodata.
imi schimb filtrul de praf la 3 luni...nu apuca sa se murdareasca...am ulei 5w40...masina este ok din toate punctele de vedere..exceptand posibil pinion sinterom..;))
da tavi..in oras se simte..dar mai putin..in afara e jale mare
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Se simte lesinat de tot 1.4 mpi ul pe canicula, la mine mai ales ca am si gpl.
Am impresia ca pe canicula se incalzeste foarte tare capota si aerul tras de motor ajunge sa fie mai cald decat cel de afara.
Poate niste prize de aer care sa treaca prin capota (gen Peugeot 206) ar ameliora problema. Sa nu mai traga motorul aer de langa far ci prin acele prize.
si eu si seba si tavi am fost foarte concreti in ce am spus ... chiar trebuie sa tragem 4 5 pagini pentru povestea asta? fizic e normal, pentru discutii de cum facem si cum dregem si la ce masina e mai bina ... se mai discuta pe alte canale
Mai bine le lasati asa frumos ca nu alergati dupa secunde in plus ca cei din cursele auto. .......................
Asa-i, dar uite ce chestie, cum spuse Seba si asa reiese din calcule, pe caldura mare un motor de 1400 cmc devine cam de 1260 cm...inuman.
Aici e bine (alt avantaj ) ) sa ai 1.6 macar...ca devine 1400+ cmc, deci 1.4 mpi in toata regula
PS: aaa...daca ii marim tzava de aer, nu trage mai usor? Sa punem o tava de vreo 3 toli....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment