Motor Lenes Pe Timp De Vara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    hai sa fiu si eu gigi contra 1,2 16 v are 107nm, iar 1,4 mpi are 112 nm
    sigpic

    Comment


    • #77
      Era greu rau sa dati un ochi pe site-ul oficial si sa nu scrieti gogosi
      1.4 8 v are 75 de cai si un cuplu de 112 Nm
      1.2 16v are 75 de cai si un cuplu de 107 Nm

      ....deci mari diferente nu sunt la volanta...sa vedem la roata cum sta treaba, cel putin de 1.4 stim
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #78
        @mywrc: vezi ca gica-contra s-a inselat
        - aia 105 Nm la ambele motoare, sunt 112 la 1.4 si 107 la 1.2, cum au zis si "antepostatorii" mei
        - cat despre unitatea nm/c...ai dat cu batu-n balta. vrusi sa fii smecher, dar n-a iesit. cuplul se masoara in Nm, iar nm e unitate de masurare a lungimii, nanometrul, a miliona parte dintr-un milimetru. diferenta de scriere si lenea unora in a apasa "shift" cand tasteaza, duc la exprimari comice
        - nu tre' sa te oftici pe noi, fiecare mai gresim si ne-o luam inapoi
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #79
          eu nu am intrat in detalii...vad ca voi sunte-ti mai nemilosi...
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #80
            intrebare?numai gazele se dilata?lichidele nu?
            CT-97-VIPsigpic

            Comment


            • #81
              Fireste ca se dilata si lichidele: Vezi alcoolul din termometre. Apoi lichidele mai sunt caracterizate de o proprietate: vascoziatea adica rezistenta pe care o opune fluidul la curgere....dar care e legatura cu subiectul?
              Last edited by darksid3; 6 August 2009, 20:00.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #82
                mai sus se vorbea ca motorul merge mai prost pe caldura ,din cauza aerului dilatat etc etc.,dar benzina nu-si mareste si ea volumul si intra mai putine molecule in camera de ardere?Deci in aceeasi camera de ardere pe frig avem un amestec mai consistent aer benzina iar pe caldura invers.Sau la combustibil nu influenteaza caldura.
                CT-97-VIPsigpic

                Comment


                • #83
                  Originally posted by bro View Post
                  hai sa bat putin campii, teoretic cel putin:

                  daca se monteaza un mic schimbator aer-aer in carapacea filtrului de aer si e alimentat de la clima, nu s-ar simti vreo diferenta sesizabila? oricum majoritatea merg cu AC vara, deci daca tot il folosesti, macar sa-l pui la lucru in cat mai multe locuri
                  Ai dreptate, teoretic suna bine, in practica randamentele nu se pupa. Nu vei obtine niciodata mai multa putere din racirea aerului pe admisie folosind aerul conditionat decat pierzi folosind acelasi aer conditionat. Metode mai simple ar fi jeturi de apa pulverizata pe intercooler a la Impreza, dar asta doar pentru cei care au asa ceva pe tractorase. Noi astia cu drujbele suntem pierduti vara.

                  Originally posted by stolniceanulucian View Post
                  Poate niste prize de aer care sa treaca prin capota (gen Peugeot 206) ar ameliora problema. Sa nu mai traga motorul aer de langa far ci prin acele prize.
                  Priza aia de aer e misto, dar din pacate este inutila motorului fiind priza pe care intra aer pentru sistemul de climatizare
                  sigpic
                  ^Logan turbat (WIP)^

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by stolniceanulucian View Post
                    Se simte lesinat de tot 1.4 mpi ul pe canicula, la mine mai ales ca am si gpl.

                    Am impresia ca pe canicula se incalzeste foarte tare capota si aerul tras de motor ajunge sa fie mai cald decat cel de afara.

                    Poate niste prize de aer care sa treaca prin capota (gen Peugeot 206) ar ameliora problema. Sa nu mai traga motorul aer de langa far ci prin acele prize.
                    prizele alea de aur nu au nici o treba cu motorul,sunt pt aeroterma,asta va spun sigur,motorul la peugeot 206 isi trage aerul din partea stanga fata,de langa far.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google