Motor Lenes Pe Timp De Vara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @mumus: aerul, atata timp cat il iei din atmosfera si nu e preracit, tot temperatura ambianta va avea. poti sa-l iei de unde vrei.

    @octavian: adica vrei sa mimezi o turbosuflanta? trebuie calculat la turatia motorului, in functie de ce flux de aer da el. oricum e cam prea complicat. apoi trebuie sa remapezi cu o mapa pe care nu cred ca o are cineva facuta pt asa ceva. nu stiu nici daca subansamblele vor rezista la supraalimentare atat de mult. si nici nu stiu daca va rezista compresorul, daca va face fata.

    Comment


    • #17
      atunci de ce..si daca e cald afara si mergi sa zic...cu 80 km/h si scoti mana pe geam..aerul este rece...
      la asta ma refeream cand ziceam sa dai aer din alta parte.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #18
        Pai ii punem si un robinet, deschidem aeru dupa cum vrea muschiu nostru, ce atatea calcule?

        Comment


        • #19
          Nu stiu cum voua va trage mai slab in perioada asta, la mine acum se simte cel mai bine. Si ca sa vin cu un argument, de ce in perioada asta consuma mai putin decat in perioada de iarna cand aerul e cel mai rece?
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #20
            loganu tau o fi mai 'deosebit' cu consumul sunt si eu de acord..dar e normal.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #21
              Originally posted by vitriol View Post
              Nu stiu cum voua va trage mai slab in perioada asta, la mine acum se simte cel mai bine. Si ca sa vin cu un argument, de ce in perioada asta consuma mai putin decat in perioada de iarna cand aerul e cel mai rece?
              Pai tocmai ca vi cu un argument care arata realitatea, si anume ca e mai lesinat pe caldura.
              Aer rece - consum mai mare, trage mai bine.
              Aer cald - consum mai mic, trage lesinat.

              Comment


              • #22
                dau o bere tavi ca m-ai scutit de un raspuns de fizica de cls a 9-a
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  Acelasi lucru si la mine,eram decis sa fac o vizita la Doc,aceeasi senzatie ca nu trage la fel de bine pe caldura,si al meu e tot rempat dar se chinuie putin in timpul zilei pe caldura mare.

                  Comment


                  • #24
                    si in plus mergi si cu AC-ul pornit, nu?

                    Comment


                    • #25
                      Seba, inainte sa-i dai berea aia lu' Tavi zi-mi si mie cum e cu fizica aia de clasa a 9 a. Eu nu sunt adeptul principiului "crede si nu cerceta" si tocmai de asta vreau sa ma lamuresc ca sa pot dormi noaptea.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • #26
                        @bro: este real fenomenul. Ca o realitate specifica tarii noastre, ar mai fi un fenomen: cand pui benzina de la aceeasi statie (chiar si aceeasi pompa...) de la care pui de obicei, insa de data asta motorul tremura la ralanti si parca nu mai are zvac deloc. Asta in comparatie cu trei zile in urma, cand tot pe caldura tragea de rupea... Eu cred ca fenomenul asta de pe urma se simte mai puternic decat primul.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by bro View Post
                          si in plus mergi si cu AC-ul pornit, nu?
                          E Ambiance,n-are Ac.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by vitriol View Post
                            Seba, inainte sa-i dai berea aia lu' Tavi zi-mi si mie cum e cu fizica aia de clasa a 9 a. Eu nu sunt adeptul principiului "crede si nu cerceta" si tocmai de asta vreau sa ma lamuresc ca sa pot dormi noaptea.
                            Nici eu nu mai stiu nici macar fizica de-a 9-a
                            Dar hai sa o luam dupa logica (fi atent ce logica am in mine): aeru rece are densitate mai mare decat aeru cald, astfel la acelasi volum de aer aspirat - cand e rece aerul - computadoru da mai multa benzina la motor, amestecul tre' sa fie mai bogat (cum e si cand motorul e rece) pt o explozie buna (altfel e explozie slaba si moare motoru), la aeru cald densitatea fiind mai scazuta face amestcul mai sarac, explozia fiind ceva mai slaba.
                            Nu poa' sa-i dea aceeasi cantitate de benzina pt ca s-ar supraalimenta, amestec bogat, se ineaca (ai vazut la Daciile vechi cand mai uitam sa bagam socu...uda bujiile).

                            Deci pe canicula, amestecul e mai sarac si d-aia e mai lesinata.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by vitriol View Post
                              Seba, inainte sa-i dai berea aia lu' Tavi zi-mi si mie cum e cu fizica aia de clasa a 9 a. Eu nu sunt adeptul principiului "crede si nu cerceta" si tocmai de asta vreau sa ma lamuresc ca sa pot dormi noaptea.
                              amestecul nu e mai sarac tavi ... amestecul steochiometric ramane acelasi de 14,7 la 1, numarul de molecule de o2 e mai mic in aceiasi cantitate de aer dilatat la caldura

                              ca sa iau io berea ...

                              orice corp, solid, lichid sau gaz are densitate mai mare cu cat are temperatura mai mica.

                              prin incalzire, se dilata. => deci un volum fix va avea o masa mai mica la o temperatura mai mare, si o masa mai mare cu cat e mai rece,
                              se observa cel mai bine la gaze echestia, un volum fix e mai greu cu cat e mai rece.

                              de aici rezulta ca un cilindru poate lua 20 de grame de aer la 40 de grade celsius sau 25 de grame la 10 grade celsius(cifrele sunt exemplu)

                              ideea e ca fiind mai mult aer se da mai multa benzina si ai putere mai mare. tot evident, cu un consum mai mare...
                              Last edited by DeLuXe; 21 July 2009, 12:16.
                              sigpicMy ride

                              Comment


                              • #30
                                Stati jos, nota 10 )))
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google