Motor Lenes Pe Timp De Vara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu, unul, nu sesizez nici o modificare in mersul motorului, de unde probabil am si 1,4
    dar cand spuneti ca este mai lenes, este mai lenes ca atunci cand porniti AC-ul, la fel sau mai putin lenes? pana la urma este o masina cu performante joase nu masina de curse.
    sigpic

    Comment


    • #47
      pai...daca tu nu simti....bucurate...
      eu simt...si ma enerveaza la culme..si dacia veche era la fel..dimineata placere..la pranz un chin.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #48
        cred ca faceti din tantar armasar. si utilizatorii care citesc cred ca vara puterea motorul scade (de ex) la 50 cp de la 75. eu asta am inteles din ultimul post.
        curata si tu filtrul de praf, nah, ce sa zic ca la mine nu e deloc asa cum spuneti voi.
        sigpic

        Comment


        • #49
          Bogdane ai ceva dreptate, in sensul ca daca mergi incet urban fara turatii/forje , nu se simte prea tare, dar daca esti extraurban (eu cel mai bine simt la drum lung) si vrei sa dai talpa, simti ca ceva nu e in regula )
          Dar stai (stam) linistit, ce simtim noi sunt si la masinile straineze care nu se strica niciodata.

          Comment


          • #50
            imi schimb filtrul de praf la 3 luni...nu apuca sa se murdareasca...am ulei 5w40...masina este ok din toate punctele de vedere..exceptand posibil pinion sinterom..;))

            da tavi..in oras se simte..dar mai putin..in afara e jale mare
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #51
              subscriu si eu

              Se simte lesinat de tot 1.4 mpi ul pe canicula, la mine mai ales ca am si gpl.

              Am impresia ca pe canicula se incalzeste foarte tare capota si aerul tras de motor ajunge sa fie mai cald decat cel de afara.

              Poate niste prize de aer care sa treaca prin capota (gen Peugeot 206) ar ameliora problema. Sa nu mai traga motorul aer de langa far ci prin acele prize.
              Attached Files
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • #52
                eu ma gandeam sa mut 'furtunul care trage aerul de dupa far..undeva pe la radiator....dar daca intra si apa...
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #53
                  si eu si seba si tavi am fost foarte concreti in ce am spus ... chiar trebuie sa tragem 4 5 pagini pentru povestea asta? fizic e normal, pentru discutii de cum facem si cum dregem si la ce masina e mai bina ... se mai discuta pe alte canale
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by mumus View Post
                    eu ma gandeam sa mut 'furtunul care trage aerul de dupa far..undeva pe la radiator....dar daca intra si apa...
                    in nici un caz in spatele radiatorului, acolo intra direct toata caldura degajata de radiator in motor
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      nu in spate..pe undeva pe unde sa ia aer rece....dar..daca intra si apa...???
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • #56
                        Mai bine le lasati asa frumos ca nu alergati dupa secunde in plus ca cei din cursele auto. Daca traiam in Africa ce faceam ?
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #57
                          daca nu ma insel, am vazut la cineva pe forum un filtru de aer cu racirea aerului. ma insel ca poate exista asa ceva?
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            daca traiam in africa...probabil aveam landrover...sau un elefant ceva...
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by darksid3 View Post
                              Mai bine le lasati asa frumos ca nu alergati dupa secunde in plus ca cei din cursele auto. .......................
                              Asa-i, dar uite ce chestie, cum spuse Seba si asa reiese din calcule, pe caldura mare un motor de 1400 cmc devine cam de 1260 cm...inuman.
                              Aici e bine (alt avantaj ) ) sa ai 1.6 macar...ca devine 1400+ cmc, deci 1.4 mpi in toata regula

                              PS: aaa...daca ii marim tzava de aer, nu trage mai usor? Sa punem o tava de vreo 3 toli....

                              Comment


                              • #60
                                inseamna ca pierdem minim remaparea pe caldura...
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google