Motor Lenes Pe Timp De Vara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    si atunci ce face? remapam vara loganul si iarna il aducem la stock? sau il remapam cu totii?
    iarna nu-i ca vara si invers
    sigpic

    Comment


    • #62
      as fi curios cum se poate face sa nu mai fie diferenta asta destul de mare....intre cald -frig
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #63
        eu de 2 zile merg cu masina cu filtrul de aer scos si merge spectacol ... in fine nu recomand...dar pe caldura asta ma dispera.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #64
          ...pai poate tu mergi prin Elvetia cu filtrul de aer scos, ca prin Bucuresti cel putin....

          Comment


          • #65
            Mai bine ii pui un dres de dama ca la 1310,macar esti mai sigur asa

            Comment


            • #66
              ulei

              schimba uleiul, pune elf 5w30 si mai vb
              eu asa am faut si zboara....

              Comment


              • #67
                Eu cred ca i-ai pus redbull de zboara

                Comment


                • #68
                  O oarecare mica diferenta se simte pe timp de vara(si nu e vroba cu AC pornit)...Seba a dat ceva explicatii mai sus(cam complicate ce e drept ),iar cativa baieti au tradus mai pe romaneste...pe mine m-ati convins de cauza

                  Comment


                  • #69
                    Mie nu mi se pare sa fie asa lenes,al meu trage la fel de bine ca si iarna, ba chiar imi place ca ajunge mai repede la temperatura de lucru

                    Comment


                    • #70
                      Bine bine...fa-ne in ciuda la noi astia cu aspiratele ))

                      Comment


                      • #71
                        vitriol, sonda lambda se ignora de ecu in regimurile tranzitorii ale motorului, cand se ruleaza dupa harta. iar vara, dupa harta, ai putin oxigen, trebe putina benzina, ca sa zice in harta iarna e invers. lambda se ia in seama la 20 de secunde de mers constant. altfel, functionare in bucla deschiza, ralanti in regim de imbogatire pana ajunge apa la 95 de grade si cu asta, basta! ca asa vrea ecu de injectie sa functioneze
                        serios acum, apropo de aia 75 de cai care cica ii ai iarna, vei fi surprins sa afli de pe google cautand dupa standardele ISO, DIN, care sunt conditiile de testare ale unui motor. pe banc, 25 de grade, presiune normala, umiditate normala, in nici un caz nu se testeaza la extrem, vara la 60 de garde in africa sau iarna la -80 in alaska. de aia ai o gramadfa de factori de corectie in ecu-ul ala, sa ai aproape 75 de cai si vara la 40 de grade si iarna la -15. ma rog, sa zicem un 70-80, interval luat la extrem, dar cred ca si valorile astea sunt exagerat de "departate" de normal; le-am folosit doar asa, ca idee. cat despre praful de pe placute, care te infraneaza, aia e fix wax albina, crema puca...hai sa fm seriosi, ca nu ala te opreste sa mergi cu 200, ci faptul ca motoru n-are "power". si n-are ca e prea cald. la dizale de ce nu se simte asa puternic fenomenul? pt ca au turbo si control de boost, alea si iarna la -15 si vara la 40, tot cu aceeasi presiune functioneaza, diferenta exista, clar, dar nu asa mare ca la aspirate. faza cu incalzitul aerului e identica cu aia cu urcatul in altitudine. urci, aerul devine mai rarefiat, oxigen putin, ciuciu putere la roti. mai multa putere zace in piciorul care apasa pedala de gaz . daca nu ma crezi, citeste un pic despre celebra cursa de la pikes peak, din america, o urcare de 20km, cu diferenta de nivel de peste 2000m. audi-ul castigator in 1987 a pornit cu 650CP (oficial, dar se pare ca batea bine pe la 800) si a ajuns sus cu 450 datorita rarefierii aerului. ori ala avea o turbina de camion, boost peste 2 bari, nu 0,8 cum se excita motoarele de azi. daca motorul ala "de neam prost" a pierdut 30% din putere, nici nu vrerau sa ma gandesc cum urca vara un 1.2_16volti pe trasnafagarasan...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #72
                          o sa aflu eu sambata.... daca o sa fie unu cu dino sus la balea....
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Seba View Post
                            audi-ul castigator in 1987 a pornit cu 650CP (oficial, dar se pare ca batea bine pe la 800) si a ajuns sus cu 450 datorita rarefierii aerului. ori ala avea o turbina de camion, boost peste 2 bari, nu 0,8 cum se excita motoarele de azi. daca motorul ala "de neam prost" a pierdut 30% din putere, nici nu vrerau sa ma gandesc cum urca vara un 1.2_16volti pe trasnafagarasan...

                            melc, melc, codobelc...

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by nik View Post
                              melc, melc, codobelc...
                              va contrazic...ca eu sunt gica contra...
                              1.4 MPI = 75 CP / 125 nm/c
                              1.2 MPI 16v = 75 XP / 125 nm/c

                              MPI - multi punct injection
                              CP - cai putere
                              nm/c - Newton metri cuplu...

                              Asa ca nu este nici o diferenta...
                              Astept sa ma contrazica careva...



                              PS : Diferenta se simte la tonaj... tot 1019 kg , dar diferite motoare...T:
                              Last edited by Seba; 23 July 2009, 15:32. Reason: Automerged Doublepost
                              :animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:

                              Comment


                              • #75
                                hehee....nu te contrazice nimeni...ptr ca ai postat aiurea...(cred ca cautai 1.2 vs 1.4) si oricum ai dat raspunsul eronat...
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google