Cati Dintre Voi Ar Cumpara Dacia Logan Electra ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu as cumpara o Elektra...Carmen
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #17
      Numa tu intunecatule? Eu mi-as lua asa ceva daca ar trebui sa fac naveta in oras. In afara nu are rost sa discutam pentru ca, dupa cum s-a mai zis si mai sus, nu exista baterii capabile de autonomii prea mari.
      If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

      Comment


      • #18
        ciudat cum unii crd ca ce se scurge din priza e mai ieftin decat ce se scurge de la pompa de benzina...pai fratilor, curentul ala nu-i facut tot prin ardere de petrol? unde e ecologistul din voi? o masina pe abur, recte turbina cu abur, aia care face curent din petrol, are randament sub un motor termic. deci e mai rentabil deocamdata sa arzi petrolu ca sa-ti misti curu decat sa-l arzi ca sa faci curent pe care sa-l inmagazinezi in niste materiale dubioase (numai ecologice nu) sa-ti misti acelasi cur dar pe distante mici si cu pauze dese. sa ne intoarcem la economia facuta...1kmh costa cam 0.4 ron la electrica la sarma, adica la noi la priza. ca sa mergi cu 110, sa zicem ca motorul pe benzina are nevoie de vreo 45 de cai. 1CP=736W. 45CP=33120watti. asta in energie s-ar traduce in 119kwh. deci o ora de mers cu 100km/h pe baza de curent buleftric va costa cam 47-48ron. asta la benzina ar veni cumca ca motorul ala sa consume vreo 11-12% cand mergi constant cu 100km/h, ceea ce nu se intampla... asta e calcul aproximativ, fara sa tin cont de pierderi si randamente de transformare, ca daca le bag si pe astea in calcul, mai bine mergeti 300km cu benzina decat 100km cu masina electrica. deocamdata, la tehnologia care e disponibila pietei largi, masina hibrida si cea electrica sunt un moft, un fel de praf aruncat in ochii lumii cum ca exista oameni care se gandesc la binele planetei. daca ii vor binele, ori sa scoata tehnologiile alea care inca nu avem voie sa le cunoastem, desi exista, ori sa arda dracului petrol in continuare si macar sa taca din gura cu bull-shit-ul despre cat de "green" sunt ei. uitati mai sus un calcul cat de "green" sunt de fapt...
        tedugoromania, fiabilitatea motorului electric e data si aia de regimul optim de functionare, factorul de serviciu (ma gandesc ca stii ce-i ala), mediu...si al ala ajungi sa schimbi rulmenti, sa ungi lagari, eventual sa inlocuiesti perii...
        apropo, iarna cu ce incalzesti masina? daca raspunsul e cumva "cu curent", atunci motorul ala cu ce mai functioneaza? sau nu te deranjeaza ca-n loc sa mergi 200km mergi 120 pana sa incarci bateriile?
        sper ac nu am suparat pe nimeni, doar am expus niste motive pt care, in viziunea mea, masinile electrice si cele hibride sunt niste bull-shit-uri la ora actuala. prefer sa ard gazul ca e mai ieftin si pana la urma si mai curat
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Originally posted by gionik View Post
          OFF Topic: .........................Octavian___30 stim ca le stii pe toate, dar hai sa o lasam mai moale cu aceste replici care dau nastere la discutii.....
          ...........................
          S-a trezit moderatoru'/simtu civic din tine sau...?
          Daca nu abtine-te ca n-am zis nimic la adresa ta, tocmai tu prin atentionarile astea poti declansa discutii de rahat.

          Seba: de ce se traduce 33000 watti in 119 kw?
          Nu ~33 kw?
          Last edited by Octavian; 28 August 2009, 11:00.

          Comment


          • #20
            octaviane , ma..lasa`ti ma figurile astea de cocosi , mai bine haideti la cluj , sa ne bombardam la paintball , daca tot exista contre.

            :bigtongue:

            Comment


            • #21
              45CP=33120watti. asta in energie s-ar traduce in 119kwh...eu vad 119 KWH nu 119 kw...

              si acum ontopic, masina nu arata deloc rau, curu chiar imi place, sincer sa fiu
              si acum daca mi-as lua o electrica...nu prea, orice marca ar fi tot nu prea, is adeptu motorului conventional, poluarea si etc...daca toti am lua electrice, credeti ca gata se scapa de poluare si shiet like that? lojik ca nu, era o intrebare retorica, si oricum dupa cum seba a explicat, nu prea se merita deloc
              Life is short...play more!
              http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

              Comment


              • #22
                La masinile electrice moderne, cite sunt, motorul electric este in fata sau in cazul variantei cu 4 motoare(fiecare pe cite o roata) sunt puse imediat linga roata, in cazul variantelor hibrid, care au si un motor-generator el se afla tot in fata. Bateriile mai nou se pun pe sasiu intre roti, pe podea in exterior. Ne place sau nu acesta este automobilul viitorului.

                Comment


                • #23
                  da, am uitat sa precizez de recuperatoarele de energie, dar chiar si asa, cand pui la treaba legea randamentului in orice transformare de energie, tot nu renteaza...
                  si da, 33kw inseamna 119kmh. inmultiti 33000 cu 3.6, pt ca avem 3600 de secunde intr-o ora si trecm de la watti la kilowatti. deci [W]*3.6=[KWh].
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    io cred ca SEBA e 'frun mogul al petrolului , 'frun seic sub acoperire ca prea e el contra la astea de merg cu curent ieftin sa ne bage pe git benzina lui scumpa
                    auzi crede ca ne abureste el cu calculele lui mestesugite , nenea alea se invatau de mult prin licee ,hacu se ia curentu direc de la stilp prin doua fire fara contor nu de alta da sa fie rentabila masina ca halfel da cu virgula la buget,
                    va las ca treb' sa dau jos firele ca vine renelu cu politia in control si ma prinde cu masina la incarcat
                    baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                    Comment


                    • #25
                      Pai daca numai la furaciune iti sta gandul afla ca poti merge si cu masina gratis... trebuie doar sa furi benzina din conducte... e una care trece de la Ploiesti la Bucuresti. Seba nu este un seic al petrolului... a argumentat cu calcule. Este normal sa gandim ca o sa iesim mai ieftine cu energie electrica... desi nu este deloc asa... Nu poti compara energie necesara unui TV cu energia necesara incarcarii masinii electrice. Desi toti suntem tentati sa credem ca e mai bine cu masina electrica... ca deh... ne vine factura 200 de roni si benzina bagam de 500 pe luna... pai daca ai baga o masina d-aia la priza... cred ca ar lua foc intalatia... In schimb am vazut la Discovery o emisiune in care prezentau masini ce functioneaza cu hidrogen... rezultatul era energie electrica si apa. In plus cat timp nu mergeai cu masina o puteai conecta la casa. In loc sa consumi energie electrica de la reteaua publica, consumi ceea ce produce masina.

                      Originally posted by Octavian___30 View Post
                      Ce comentarii de rahat: struto-camila, comabinare intre symbol si logan...
                      Dar nah...avem numai ochi de critici, Picaso si Rembrand p-aici.
                      Pai nu avem voie sa ne spunem parerea? omul a zis ce a crezut... si daca a gresit cu ceva exista oameni care sa aplice sanctiuni... Nu trebuie sa arunci tu cu pietre. De la astfel de comentarii apar micile dispute. Eu cred ca ar trebui sa eviti pe viitor sa incingi spiritele... Puteai macar sa incerci sa nu folosesti ''cometarii de rahat'' si sa formulezi altfel... mai decent...

                      Originally posted by Octavian___30 View Post
                      S-a trezit moderatoru'/simtu civic din tine sau...?
                      Daca nu abtine-te ca n-am zis nimic la adresa ta, tocmai tu prin atentionarile astea poti declansa discutii de rahat.
                      Pai nici jockerul nu a zis nimic la adresa ta si cu toate astea nu te-ai putut abtine si i-ai catalogat postul drept un comentariu de rahat... deci si gionik ar putea fi indreptatit sa actioneze in consecinta, nu?

                      PS: nu sunt moderator si nici nu am simt civic... imi sunt doar prieteni...
                      Last edited by sinx; 28 August 2009, 19:56. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Pai spuneti-va parerea la subiect cat de cat (adica treaba cu motoru electric, nu de forma, ce imita etc) , astfel ca o tinem in continuare in comentarii de rahat.

                        Comment


                        • #27
                          Treaba cu motorul hibrid e cam de publicitate, nu prea sta in picioare in multe cazuri. Ganditi-va ca la un motor hibrid sunt de fapt 2 motoare (vezi cazul Mercedes, BMW, etc. hibride) la care motorul pe benzina are cateva sute de cai si cel electric vreo 20-30KW, adica un kkt, scuzati expresia!E o corcitura aiurea. La fel motorul cu baterii e o prostie: o gramada de baterii grele care ocupa spatiu in masina aiurea!Si ei zic ca e eco! Ce e eco? sa mergi cu un motor diesel euro4 sau euro 5 sau sa incarci niste ametite de baterii de la priza unde mare parte din energia electrica furnizata de Electrica e produsa in termocentrale care stim cu totii ce eco sunt?O solutie ar fi, dpdv al meu folosirea pilelor de combustie pe masina, sa produci energia electrica direct pe masina, fara sa o stochezi. In rest motorul electric e cel mai bun: randament peste 90%, intretinere aproape 0 (doar rulmentii din cand in cand), perii nu mai e nevoie (se folosesc motoare asincrone cu rotor in scurtcircuit), acceleratii cum nici mama V8-V12,W16 nu viseaza (practic un motor electric poate da cuplul maxim incepand de la 0rpm !!! pana la turatia de sincronism, dupa care incepe sa scada). La motoare electrice ma pricep, fiindca cu astea ma ocup, asa ca mi-as lua oricand un Logan electric, doar sa se rezolve problema cu alimentarea cu energie electrica... Aaaaaaa, inca ceva: nu mai ai zgomotul ala de vruuum, vruuuum la accelerari

                          Comment


                          • #28
                            Nu dati cu parul, imi exprim si eu parerea...

                            Masinile electrice au multe avantaje dintre care as enumera:
                            - poluarea in locul in care funtioneaza este 0; ea este transferata la locul de productie al energiei electrice in cazul termocentralelor; astfel poluarea in oras devine mult mai mica, aerul mai respirabil si mai placut
                            - folosind frana dinamica se recupereaza o parte semnificativa din energia necesara repornirii de pe loc
                            - desi pare ca se consuma mai multa energie prin randamentele subunitare de transformare si transport a energiei, trebuie luat in calcul ca e doar o aparenta, randamentul turbinei cu aburi de la termocentrala e mai mare decat randamentul motorului cu ardere interna

                            Legat de consumul de energie, Seba, s-a strecurat o mica eroare in calculele pe care le-ai prezentat. Ai spus ca "33kw inseamna 119kmh. inmultiti 33000 cu 3.6, pt ca avem 3600 de secunde intr-o ora si trecm de la watti la kilowatti. deci [W]*3.6=[KWh]". Ai uitat sa iei in calcul transformarea unitatii de timp. Si anume:

                            Energia consumata intr-o secunda este 33.000 Ws = 33 kWs.
                            Energia consumata intr-o ora (3.600 de secunde) este, evident, de 3.600 de ori mai mare. Deci: 3.600 * 33 kWs.
                            Acum trebuie transformata si secunda din kWs in ora, si cum o secunda este 1/3.600 ore rezulta ca energia consumata intr-o ora este:

                            3.600 * 33 kWs = 3.600 * 33 * 1/3.600 kWh = 33 kWh.

                            Deci, daca un consumator are puterea de 33 kW, atunci el va consuma intr-o secunda 33 kWs, iar intr-o ora de 3.600 ori mai mult, adica 33 kWh.

                            Prin urmare, consumul de energie va fi nu de 119 kWh, ci de 33 kWh.

                            Sper ca s-a inteles ce am vrut sa explic si sper sa nu se supere nimeni pentru comentariile mele.

                            Numai bine.

                            Comment


                            • #29
                              ca si la posturile de mai sus apare aceasi problema.da curentul de incarcare de unde vine?carbuni,pacura ,atomic si in proportie mica eoliana si solara(nu prea e cazul la noi cu ultimele doua).deci pana la urma poluarea se muta in alt loc (la cosul termocentralelor), in schimb e si mai mare poluarea pentru ca cererea de curent va creste.deci...poluarea continua chiar daca nu in orase.dar la nivel global tot aia e.
                              Last edited by margelatu; 3 October 2009, 21:32.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • #30
                                Eu unul as cumpara si ma gandesc ca in viitorul mai putin sau mai indepartat o sa scoata asa ceva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google