Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • super multumit diesel de 70 de cai din 2007, 60000 km motorina de la omv reviziile la zi ba chiar mai mult filtrul de motorina din 10 in 10 mii de km .nu am schimbat decat un electrod incandescent si bateria in iarna asta in rest numai de bine reviziile mi le fac singur si in fiecare an ma costa in jur de 350 de lei ulei folosesc numai castrol slx profesional 5w-40

    Comment


    • pt cei care au avut benzinar si s-au schimbat pe diesel am observat ca sunt probleme nu stiu sa mearga cu ele de cand il cumpara se gandesc sa bage motorina la bibon si uite asa au distrus masinile si apar probleme si tot asa
      Vand piesa auto logan originale si aftermarket

      Comment


      • ...Eu m-as orienta catre un..Duster cu motor diesel K9K...pina acum la Loganul meu nu am schimbat nimic, in afara de consumabilele necesare (filtre, ulei,antigel,....urmeaza distributia la 60000km...) si sunt multumit..(alimentat numai de la Rompetrol, si ocazional de la Lukoil...si am 34800Km..)
        passion 1.5 DCi

        Comment


        • daca vrei sa vezi o diferenta baga maxx motion de la omv (adica top diesel)

          Comment


          • 1,6 16v

            salutare la toti da dar tot de 1,6 16 v mi se pare ok pret calitate si consum parerea mea doar atat !!!!!!!!!!!!!!!!!!

            Comment


            • dupa ce am facut asta http://www.youtube.com/watch?v=0yC7L6j2erE cu batrana mea de aproape 6 ani vechime si aproape 124000 km (din care aproape 45000km pe gaz) eu zic ca mi-as mai achizitiona un loganel,dar nu diesel sau cu gpl din fabrica.as prefera sa-mi iau unul pe benzina si sa-i pun eu instalatia gpl care-mi place.per ansamblu masina este buna.nu am umblat pana la 100000 km la bucse pentru ca atunci am schimbat capetele de bara,dar dupa atatia ani de mers prin gropile patriei presimt ca o sa ma cam usture buzunarul in primavara asta.
              Last edited by leopardu; 2 March 2012, 23:28.

              Comment


              • adica de ce nu ti-ai lua dci?

                Comment


                • pentru ca nu exista motorina de buna calitate la noi in romania,iar piesele la dci sunt extrem de scumpe.am un opel corsa 1.3 cdti cumparat la 0 km,are vreo 75000km si a inceput sa-i vajaie turbina.loganul are 124000 si nu am avut probleme la motor decat cu pornirea.in rest ulei,filtre,placute de frana si mult combustibil.

                  Comment


                  • eu bag maxx motion de la omv si mi se pare super buna. am vazut sute de taxiiuri dci si nu se mai plang. cei care au dci aici spun ca tot asta si-ar lua. poti sa-i intrebi. ce ,mi se pare ironic e ca cei cu benzina "stiu" mai multe despre dci decat noi dieselarii. eu am 55 000 si nici nu se aude motorul. dar a vazut numai top diesel. si multi au suta de mii sau mai mult. era un taximetrist aici care avea 300 de mii si era f multumit. numai consumabile bagase. nu mai stiu cul il cheama dar poate vede postul asta si iti confirma.
                    Last edited by B997NDL; 3 March 2012, 00:59.

                    Comment


                    • Cam cate "sute de taxiiuri" ai vazut ? Eu am vazut mii ,dar nu stiu daca as putea sa zic daca cei cu dci aveau sau nu probleme ! Nu ma pot exprima.55.000 km nu e un rulaj asa mare sa-ti faci o parere despre o masina ,dupa 100.000 km vorbim . Faptul ca motorina din RO e slaba calitativ nu e o noutate pentru nimeni ,doar pentru tine e.

                      ON Topic : Logan nu mai vreau ,as merge tot pe ceva 0 km sau ,ceva second deoarece preturile au scazut mult in ultimii doi ani .

                      Comment


                      • @B997NDL: daca nu aveam opelul acela diesel mai ziceam ca nu sunt informat,insa realitatea cu loganul diesel cam asta este.n-am spus nimic de demaraj,de cuplu sau alte chestii,ci doar de fiabilitate.la 55000 km nu te poti pronunta daca este o masina fiabila,nu te supara.iar daca pui la socoteala pretul injectoarelor,al pompei de inalte si al turbinei poti sa zici ca ai acoperit valoarea unui logan sh.ca sa nu mai vorbim de problemele care apar in timp cu pornirea la temperaturi foarte scazute.loganul meu pe benzina a pornit la prima cheie iarna indiferent ca au fost -20de grade sau chiar mai putin.la aceeasi temperatura vecina mea cu un ford fiesta diesel luat nou prin 2008 de-abia a pornit-o la a 6-a cheie (am numarat).n-am nimic cu dieselul dar uita-te si tu pe forum ca sa-ti faci o parere.

                        Comment


                        • Eu am un Logan 1,4 pe benzina care acum a implinit 4 ani.
                          - Am facut cu el 110000 km si sint f. nemultumit de el !!. Si cum sa nu fiu , cind eu, obisnuit fiind cu vechea Dacie, la care, saraca, mereu aveam cite ceva de facut si, mereu eram murdar de ulei si vaselina incit nevasta-mea abea ma primea in casa .
                          -Ba chiar ma enervez cind ies afara la Loganul meu, ridic capota la motor si stau si ma uit la el . As face ceva, as repara ceva si nu am ce !!!.
                          - In astia 4 ani, in afara de revizii, facute la timp, am schimbat de 2 ori placutele de frina, citeva becuri si acum, de curind, capetele de bara!. Atit .
                          -Cum sa nu ma enervez cind am sperat , in toamna, ca nu o sa ma tina bateria iarna asta!. Nuuu.. S-a incapatinat " nenorocita " sa-mi invirta motorul, indiferent de gradele de afara. Si e romaneasca , de Bistrita !!!.
                          -Asa ca, acum stau si ma gindesc sa imi mai iau un Logan, poate am " noroc " sa-l nimeresc mai " bun" . Sa am si eu ce repara
                          - Si sa nu mai fiu nervos. Ha,ha,ha...

                          Comment


                          • Cand am luat-o am spus ca testul de multumire interioara este de 50000 km, daca nu pica nimic (pivot, capat de bara, etc) e OK, sunt multumit.
                            A trecut de 50000 km si mi-am spus pt o si mai mare multumire personala ca daca fac 100000 km fara sa schimb nimic, e super OK.

                            Iaca am un pic peste 100000 km si n-am schimbat nici macar un capat de bara si nici nu cere asta!

                            Daca as fi in aceeasi situatie ca acum 5 ani (adica sa nu am bani) as face fara discutii aceeasi alegere.

                            PS: Defapt acum n-as mai face nici o alegere, ca sunt mai parlit ca acum 5 ani .

                            Comment


                            • Originally posted by IancuMIC View Post
                              Cred ca am fost destul de clar; optez pentru Logan dar NU diesel; are rotile prea inclinate si nu-i pot regla unghiul de fuga. .
                              Nu are nici o treaba unghiul de fuga cu motorul diesel.
                              Nu ma pronunt deocamdata pe ce as merge...
                              https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

                              Comment


                              • Aline, n-ai observat ca e o gluma Ai picat cam nepregatit, era o aluzie la o discutie mai veche intre noi.
                                Am mai spus si repet;as lua Logan2 cu 1.2 TCe-115CP.
                                Edit. Pana la urma de ce ai postat?
                                Last edited by IancuMIC; 26 March 2012, 00:02.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google