Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by PCH View Post
    Eu am vazut rugina dupa 2 ani pe Logan! De atunci am prins boala pe el...adica eu il ceruiam de doua ori pe an, il bibileam si tot degeaba! HUUUUO!
    Pai vezi: aici ai gresit.
    Trebuie sa o lasi afara in vant, ploaie, zloata si sa o speli cam o data la doua luni si n-ai nici o treaba, asa ca mine
    Cu cat o bibilesti mai mult cu atat iti face in ciuda.

    Comment


    • Originally posted by Sir Andrew View Post
      Gresit...Dacia e muuult subestimata si subevaluata, pe cand Skoda e prea supraevaluata. Este ramasa in constiinta romanului, inca din vremuri stravechi, anii 80, de dorinta unei masini straine, sa nu fie Dacie domne. Cand a inceput si Dacia sa faca masini, mentionez masini, romanii se umezeau la orice nume, numai Dacie sa nu fie. Ne meritam soarta de popor sarac si fudul, cu meleoane la intretinere, rezervorul gol, dar cu VAG in parcare.
      Nu ne stim limitele.
      Prietene, consider ca nu ai inteles nimic. Da' absolut nimic.

      Pai cum poti tu sa afirmi ca Dacia e subestimata? Tie ti se pare normal sa se dea garantie anticoroziune 6 ani, dar dupa 2 sa rugineasca? Ti se pare normal sa pice injectoare pe capete si Dacia sa nu recunoasca un defect de fabricatie? Ti se pare normal, ca pt. 5000 de euro in plus sa primesti doar A/C, 3 airbag-uri, servodirectie si un scaun reglabil pe inaltime? E normal comportamentul uzinei/dealer-ului fata de orice problema expusa de un client (in sensul ca de fiecare data se incearca exonerarea de orice vina a producatorului)?


      Nu sufar dupa nemtoaice, chiar unele mi se par banale, dar cand vad un Golf IV din 2005, cu 290.000 km, care merge impecabil, vopseaua la locul ei si calitate net superioara unui Logan din 2012, care la km aia probabil zdrangane din toate incheieturile, imi pun niste semne de intrebare.


      Mie cel putin, mi se pare ca Dacia a ramas low-cost doar la calitatea materialelor si a asamblarii. In rest, daca cineva ar dori sa-si intretina masina "ca la carte", intr-un service autorizat, nu mai e deloc low-cost.



      Daca as mai cumpara vreodata Logan? Da, as mai cumpara, dar tot sh si intr-o stare acceptabila. Procentual, devalorizarea e prea mare pentru a se merita achizitia unuia nou, care propriu-zis face acelasi lucru ca si unul de 3 ani.
      If it ain't broke, don't fix it!

      Comment


      • Golf 4 s-a fabricat pana in 2004,cred ca la Golf 5 te refereai.

        Comment


        • Varianta break(variant) s-a fabricat pana mai tarziu, 2006-2007, nu mai stiu exact.

          Comment


          • @golf3diesel - te inseli, e vorba de un Golf IV Variant, dupa cum a spus si colegul mariusnicolae.
            If it ain't broke, don't fix it!

            Comment


            • Pai daca nu a mentionat nimeni ca e Variant eu de unde era sa ghicesc?? Da intr-adevar acest model s-a fabricat pana in 2006

              Comment


              • E greu sa multumesti pe toata lumea. Eu am avut logan nou din 2006 cu motor de 1,4 si l-am vandut la 113 000 km am fost multumit de intretinerea lui, practic am schimbat consumabile si maruntisuri pe la directie. De un an si ceva mi-am luat tot logan dar 1,6 16valve are 33 000 km fara probleme. Citeam undeva mai sus comparatie facuta cu kia cee`d din intamplare am la servici o kia din 2007 cu 105 000 km dar pe langa prestigiul meu e mult mai slab iar diferenta de pret e cam 3 000 de euro.

                Comment


                • @Nikki:am in bloc 2 logan-uri (unul e de la munca,altul masina personala), diesel si niciunul nu a avut probleme.Cel putin masina de firma are vreo 230.000 km ,vede toata ziua forja (e de munca ce vrei) si merge foarte bine.Unii ori au avut ghinion,ori nu stiu sa mearga cu un diesel.Daca unii considera ca un consum bun scoti daca schimbi la 2000 de ture,cum sa nu ii pice nimic?
                  sigpic

                  Comment


                  • Logan la 80 000

                    In a mea, 1,6 8v pana la 80 .000 (dintre care 50 000 pe gpl) nu am bagat decat consumabile exact cum scrie la carte . Drept e ca merg cu el pana in 4000 rpm . Nu trebuie sa ai pretentii de armasar de la un catar.
                    Last edited by strelka.laika; 20 May 2012, 09:04.

                    Comment


                    • un pic offtopic, dar n-as vrea sa fiu motorul masinii tale... pai motorina mea vede uneori 4krpm - si se aude si se simte placut in treapta a doua si chiar si a treia -, dar sa tii o benzina toata viata sub 4krpm, vai de capul ei... saraca!
                      Last edited by 77sky; 21 May 2012, 07:13.

                      Comment


                      • ce are benzinarul ca merge cu mai putin de 4000rpm? daca nu se grabeste omul si nu-i trebuie demaraje ca la raliu, ce rost are s-o tureze? ii dai 6000 cand ai nevoie, nu scrie nicaieri ca trebuie tinuta in 6000. am vazut si soferi de "dizal" care schimba in 1500rpm, ca sa nu consume, sau altii cu benzinar de 1.4 schimband la 2000rpm din acelasi motiv. de motoarele alora ce sa mai zicem?
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Originally posted by Seba View Post
                          am vazut si soferi de "dizal" care schimba in 1500rpm, ca sa nu consume, sau altii cu benzinar de 1.4 schimband la 2000rpm din acelasi motiv. de motoarele alora ce sa mai zicem?
                          Acu' intrebarea mea ;)) motor 1.2 16v ... la 2500+ schimbarea de viteze .. e OK? Dupa voi asa! Ca nu-sh IO d'astea!
                          Logan Laureat 1.2 16V 75 cai - Blue EXTREM cu Personalitate
                          sigpic

                          Comment


                          • La benzina schimbi cand "vrea muschii tai". Nu te lua dupa unul si altu. Mergi tu cu benzina numai in 4000 rpm si ai sa te intrebi de ce te va lasa motorul pe la 100k km. Am dat odata cu treapta 1 peste 4000 la un semafor cred ca pocnea motorul daca treceam de 5500 rpm. WTF dudes nu mai duceti oamenii in eroare cu turatia masinilor. Lasati oamenii sa aiba si ei masini pentru o perioada de timp mai lunga.

                            Comment


                            • Daca se aude foarte tare motorul in turatie(datorita insonorizarii "perfecte") asta nu inseamna ca o sa crape motorul.
                              E un motor mic, de turatie. Sunt unii care l-au omorat tare de tot si au trecut de 150k km fara probleme. Secretul e ulei bun, nu zama de crocodil.
                              Cum ai vrea sa depasesti un camion care merge cu 80-90 la ora in coloana la 3000 de ture?

                              Comment


                              • Nu era vorba de depasiri. Ca doar nu faci numai depasiri pe durata de viata a unui motor.
                                Eu unul schimb numai intre 2500-3500 rpm. Depinde in ce pozitie ma aflu fata de ceilalti participanti. Iar depasirile le fac numai cu a 4 si de la 100 km/h in sus.
                                Eu unul nu-s adeptul turarii motorului ca asa e bine. Motorul trebuie turat cand este nevoie, nu ca asa zice unul si altul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google