Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • uite ca e si fara CR, astea sunt de pe octavia, si au fost si pe passat pana in 2008:

    1.6 TDI DPF 1598 cc 16v DOHC
    common rail (CR) 105 PS (77 kW; 104 bhp)
    @ 4,400 250 N·m (184 ft·lbf)
    @ 1,500–2,500 CAYC 2009–
    present
    1.9 TDI (3) 1896 cc 8v SOHC
    PD (Pumpe Düse - Unit Injector) 105 PS (77 kW; 104 bhp)
    @ 4,000 250 N·m (184 ft·lbf)
    @ 1,900 BJB, BKC,
    BXE, BLS 2004–
    present
    2.0 TDI DPF 1968 cc 8v SOHC
    PD (Pumpe Düse - Unit Injector) 140 PS (103 kW; 138 bhp)
    @ 4,000 320 N·m (236 ft·lbf)
    @ 1,750–2,500 BMM 2007–
    present
    2.0 TDI (4) 1968 cc 16v DOHC
    PD (Pumpe Düse - Unit Injector) 136 PS (100 kW; 134 bhp)
    @ 4,000 320 N·m (236 ft·lbf)
    @ 1,750–2,500 AZV 2004–
    2008
    2.0 TDI (4) 1968 cc 16v DOHC
    PD (Pumpe Düse - Unit Injector) 140 PS (103 kW; 138 bhp)
    @ 4,000 320 N·m (236 ft·lbf)
    @ 1,750–2,500 BKD 2004–
    2008
    2.0 TDI DPF vRS 1968 cc 16v DOHC
    PD (Pumpe Düse - Unit Injector) 170 PS (125 kW; 168 bhp)
    @ 4,200 350 N·m (258 ft·lbf)
    @ 1,800–2,500 BMN 2006–
    2008
    2.0 TDI DPF vRS 1968 cc 16v DOHC
    common rail (CR) 170 PS (125 kW; 168 bhp)
    @ 4,200 350 N·m (258 ft·lbf)
    @ 1,750–2,500 CEGA 2008–
    present

    Comment


    • nici eu. un megane rs, in schimb, da, as lua...
      le: folxvagin a trecut la commonrail incepand cu 2008. cam de cand au inceput sa aiba probleme la passat-uri cu pompele de injectie si cu injectoarele.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • la noi pica din cauza motorinei.si in vest mai pica motoarele astea.am vazut asta pe un forum la francezi .se plangeau cativa de reno cu dci.am vazut si cu peugeot sau vw.aia de la un club ford din nemtia au avut idea cu uleiul adaugat in motorina ,ca si astia se plangeau de injectoare.la ei nu cred ca e de la motorina.pur si simplu asa e facut sistemul asta.o fi el performant dar la fiabilitate cam lasa de dorit.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • categoric NU ! singuru punct bun al loganului sunt piesele mai ieftine decat la straine . Dar sincer mai bine piese mai scumpe si de calitate ridicata . Loganul este cea mai instabila masina pe care am condus-o vreodata . E masina buna pt femei care merg relativ frumos cu masina , lent , relaxat , etc... Ca motorizare sunt destul de fiabile atat mpi cat si dci (exceptand problema alimentarii) .

          Comment


          • Ce inseamna instabila la tine? Da impresia de instabilitate, dar ramane pe traiectorie. Poate ce ai condus tu avea probleme cu amortizoarele si facea ca o barca. Si daca ai zburat cu 160 la ora e normal sa te sperie miscarile masinii pentru ca nu e conceputa pt viteza, dar e ok si asa.

            Comment


            • Daca o comparam corect, adica vs Fiat Albea, Aveo, Symbol si altele, nu-i chiar asa de instabila.
              Daca o comparam cu VW Golf, Opel Astra si altele asemeni este o super troaca.
              Insa Golf si Astra sunt asemeni troace de le comparam cu BMW seria 3, Volvo, Mercedes C classe.

              Si ca sa fiu on-topic: nu n-as mai cumpara, insa in ideea de a face un salt evolutiv.

              Comment


              • Fata de Albea si Aveo, Loganul e parfum la mai toate capitolele, de la tabla pana la suspensie. Am avut ocazia sa merg si cu Aveo si cu Albea, dezamagitoare. Poate sunt un pic subiectiv, dar multi mi-au confirmat parerea. In schimb nu o poti compara cu Golf, sau Astra care au preturile de pornire acolo unde se termina pretul la Logan.

                Comment


                • Salutare tuturor
                  nu fiti rai , cum puteti spune ca nu are loganul stabilitate ?
                  eu cu al meu dci , am mers cu 160 , ce-i drept ... pe strada aproape dreapta , cu ceva viraje f usoare , si s-a tinut bine.
                  in viraje , la mai mult de maxim 80 ... se cam duce ... cauta pe langa drum.
                  cat a mers , am fost multumit de dci .
                  exceptand faptul ca , acum 1 an fix i-am schimbat injectoarele , noi noute , si acum 1 da pe retur de rupe...deci , cu alte cuvinte ... se cam duce iar ...
                  *motorina , numai din peco , de la o singura pompa tot anul , si dupa ce am taiat filtrul , nu avea prea multa apa in el , o lingurita ...ceva de genul , cred ca era.
                  daca mi-as mai lua in logan ?
                  ...hm... nu cred. poate un mpi , DCI in vecii vecilor ...amin = NU.
                  prefer 1310 in locul loganului , serios ! in 1310 nai in ce-i baga 7000 de auro, in dci am avut .cam atat ...
                  sanatate maxima si virtute intensiva , o seara placuta tuturor
                  sigpicSa traiasca urile , si

                  Comment


                  • eu chiar acum caut una...dar musai mpi.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • ce dracu ai bagat in logan de 7000 de euro si nu poti baga in 1300? sa nu zici ca numai piese de motor si turbine si intercoolere, ca nu te cred. cat despre stabilitate, asa nasoala, ca la 80km/h fuge in viraje, ii da un fum la dacia 1300 de nu se aduna. cred ca va cam place sa vorbiti mult...si doar atat, mult...pretentii cat de la bmw m5, dar la bani de oltcit, daca se poate. masina perfecta pt romani.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Ba sa stii ca eu cu Dacia veche am carat mai bine (nu mai mult) decat cu Loganu .
                        Chestie de deschidere a portbagajului.

                        Cum momentan finantele sunt pe sponci (si nici viitorul nu-i prea roz) putin probabil sa schimb masina dar acum 2 ani ma batea gandul la un Prestige. Bineinteles benzinar.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • Audi a cistigat cursa de 24 de or de la Le Mans cu un motor TDI, camioanele au motoade diesel si fac milioane de KM, toate autoturismele diesel sunt fiabile si performante, se pare ca DCI-ul de la Logan este cel mai prost din lume, bineinteles daca e pus sa zicem pe un Clio devine si el un motor bun si fiabil!!

                          Comment


                          • de ce pe clio ar fi bun motorul si pe logan nu? tdi au si ei probleme mari de fiabilitate, pica turbinele, pompele si injectoarele pe capete de cand au trecut la commonrail. in special in romania. mie mi se pare mai degraba problema de combustibil, nu de motor. in germania/franta, nici loganurile dci n-au probleme.
                            Last edited by Seba; 22 June 2010, 12:52. Reason: Automerged Doublepost
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • @tegu: tu compari motoarele de camion cu astea de pe turisme? Sau cele din categoria LeMans cu DCI de la Logan? Singura asemanare este ca merg pe motorina. IN rest sunt la fel de asemanatoare cum este motorul de 1.6 16v comparativ cu cel de 1.6 16v de pe Clio S1600. Ambele aspirate, doar ca unul are 105, iar celalalt 243 de cai.

                              Cat despre LeMans si tractoarele lor, evident ca alea vor castiga mereu. Au si autonomie mai mare, li se si permite dupa cum spunea Seba, presiuni in turbo dupa bunul plac. Si cu toate astea, benzinarele aspirate, nu sunt cu mult in spatele lor.

                              Comment


                              • Loganul are o anumita garda la sol dintr-un motiv simplu: sa putem trece prin toate gropile de pe drum, sa trecem santurile cand mergem la pescuit fara a rascheta burta masinii etc.
                                Mi-as lua altceva cum am mai zis, pentru drumurile lungi, dar as pastra si Loganul. Oricum, Laureatul meu din 2005 nu mai face pe piata actuala prea multe parale si cum n-am motive sa ma plang de el, nu l-as instraina daca nu ar fi musai nevoie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google