Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • piata de azi e plina de noutati multe din ele netestate ca fiabilitate, toti vor profit sigur si imediat,deaia au aparut ieftinaciunile astea de masini, rugina o sa faca toate cele de nivelul asta 5-10 mii euro,daca vreti o masina pe viata nu luati logan,si ieftin sii bun....pretentii de rolls la logan ?

    Comment


    • Originally posted by vlad92 View Post
      Eu unul, mi-as lua, si imi iau logan. De ce ?!
      3. Atata timp cat te duce din A in B.. N-are rost sa ne ***** pe noi.. Daca ma dau jos din be-am-ve, am alt mers, sau cum ? ) In Romania se poarta, inca, tipologia omului cu 3 masini si-o garsoniera...
      Aci e adevărat ce spui. Ştiu o grămadă, ba chiar mai mult stau cu chirie !!!

      Nu prea mai merită Loganul banii iar dacă iei varianta ieftină îţi dai seama că te-ai însurat cu ea pe viaţă. Sunt indecis azi dar tind să cred că aş putea găsi ceva mai altfel.
      Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
      sigpic

      Comment


      • Cine cumpara logan clar e sarac ,sau zgarcit,nu e vorba de varianta ieftina sau cea scumpa la logan, tablaria e aceeas,pe romani ii doare RUGINA,iar a-ti cumpara o masina scumpa nu inseamna neaparat butoane si gadgeturi(ca atat are in plus loganul)poate insemna dotari minime dar caroserie zincata ,,,ca exemplu,,. Multi isi cumpara masina ,,dupa dotari,, pe care nici macar nu stiu sa le foloseasca,gen computer bord==inutil,sau nu le folosesc din zgarcenie ,gen aer conditionat,,, ca consuma!!!,,,cunosc multi ifosisti dinastia (care ies cu masina doar cand le permite nevasta sau cand merg la biserica).,.E bine sa cumperi exact ce ai nevoie ,la cati bani te poti intinde,,ca la o eventuala revanzare oricum esti in pierdere iar gadgeturile astea cu cat sun mai putine,, cu atat mai putine defectiuni in viitor. succese

        Comment


        • Originally posted by chiteslv View Post
          Cine cumpara logan clar e sarac ,sau zgarcit
          )) Esti tu sigur ? ) Hai sa-ti zic o treaba.. 1. Pe langa Logan, mai am si un Nissan Primera P12. (Motor de 2.0 20v Manual. 204cp. VVT. - Variable Valve Timing) care m-a ajuns undeva la 35. - 40.000 in leasing.. si nu numai eu, ci si prieteni d-ai mei cu A6, 530i si multe alte masini.. Am ajuns la concluzia ca masinile de lux nu-si mai au rostul la noi in tara. Crezi ca daca vreau sa ma duc in Crush/Fratelli/Bamboo.. Nu ma pot duce si cu loganul ?! Hai sa fim oameni rationali.. Si-n plus de asta, m-o tine loganul 3-4-5 ani.. si asta e. N-am mari pretentii de la el dar este o masina pentru oameni normali. O masina care te duce din A in B. Ca romanul nu este niciodata multumit.. si n-o sa fie el niciodata.. E partea 1/2.
          Last edited by vlad92; 11 August 2011, 18:06.
          PH2 BlackLine 1.6 8v.

          Comment


          • Daca apar motoarele turbo, greutatea ramane tot asa mica si preturile la fel, da, de ce nu.

            Comment


            • Da, asa am vazut si eu pe 4 tuning. Vor baga motoare turbo pe logan. Dar motoarele turbo vor fi de 1.0 si 1.2 :d
              PH2 BlackLine 1.6 8v.

              Comment


              • Cica ar fi de 0.9 turbo, nu de 1.0.
                If it ain't broke, don't fix it!

                Comment


                • Ma cam indoiesc ca vor pune asemenea panarame de motoare pe Logan, un motor de 0,9 cat de turbo o fi el, nu poate dezvolta puteri prea mari plus ca nici cuplu motor n-o sa aiba, si daca e prea chinuit, nu va fi fiabil. Astea sunt doar zvonuri, nu cred ca sunt bazate pe date reale. Mi-ar placea sa vad un 1.2 16v 85 CP, un 1.4 16v de 100-110 CP si un 1.6 16v de vreo 140, dar deja visez poate prea frumos

                  Comment


                  • 1.2 turbo de la VAG are 105 cai. 1.4 are 160.

                    Ar fi o problema un 0.9 l cu o putere intre 75-85 de cai? Eu cred ca se va cumpara, ca si 1.2'ul din prezent.
                    If it ain't broke, don't fix it!

                    Comment


                    • N-as crede. Urmatoarea masina daca ar fi 100% made by renault, chiar daca e low cost, atunci va fi una buna, altfel ...
                      Last edited by dorinionel; 11 August 2011, 22:06.
                      http://i298.photobucket.com/albums/m...stouserbar.png
                      Everything sounds better . . .

                      Comment


                      • Singura problema pe care o vad eu e ca un 0.9 l de 75 de cai nu va putea tine pasul cu un 1.4 de 75 de cai, la fel cum dupa ce am condus un 1.2 75 16v mi s-a parut mai lent si mai puturos de cat puturosul de 1.4.

                        Comment


                        • Auzeam ca va fi de 90 cp cel de 0,9 si 115 cel de 1,2 , turbo. Eu cred ca e destul de probabil sa apara asa ceva avand in vedere orientarile actuale. Mi-ar placea sa vad si un 1,4 turbo pe logan dar nu cred ca se intinde renault cu loganul la o asa putere din pacate. Probabil o sa vedem asa ceva pe megane As cumpara logan dar tind tot catre un 1,6 16v aspirat si eventual usor modificat la motor decat 1,2 turbo. Dar totul depinde de cum va arata si ce dotari va avea precum si pretul.
                          Cel de 0,9 am inteles ca va fi in 3 cilindri si pune semne de intrebare la capitolul vibratii si zgomot. Mai ramane problema fiabilitatii turbinei, ma gandesc ca o turbina de motor pe benzina e ceva mai solicitata ca una pe diesel asa ca ar putea ridica nice emotii.
                          http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                          Comment


                          • Cand am fost cu cateva saptamani in urma la revizie era un tip pe acolo care pretindea ca lucreaza la dacia , simplu muncitor . El a zis ca sunt in teste motoarele de 0,9 litri cu turbina si din toamna vor aparea pe logan , se vor produce in serie . Doar zvonuri .

                            Comment


                            • @ionescu liviu: 1,4tce este deja pe megane de ceva timp. .
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • Personal nu cred ca vor pune prea curand motoare pe benzina turbo pe Logan atat timp cat nu au pus macar clima cum e pe Symbol, sau butoanele pentru geamuri sunt pe consola centrala. As prefera sa se rezolve problema ruginii si sa mai imbunatateasca interiorul si stabilitatea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google