Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La,, inceputurile,, fabricarii loganului penru segmentele din zona rotilor spate si aripile fata se folosea o alta calitate a tablei,,am fost in fabrica,,avea chiar si alta nuanta,,cica era mai buna, la a mea din 2005 deja dupa 3 ani a trebuit sa retusez aripile interioare spare caci daca o lasam acum cantau greierii in ea,,,la cea noua ,,,,cine stie???

    Comment


    • Un motor de 1.4 tCe cred ca ar ridica pretul masinii cu cel putin 1000 euro pretul masinii. Asta e diferenta la Megane intre doua echipari similare. Dar la Logan ar mai trebui modificata cel putin si suspensia si sistemul de franare pentru ca totusi ar primi un motor de 130 cp iar toate astea costa. Totusi, un bord mai vesel dintr-un plastic mai bun, panouri de usi cu manere intrerioare normale si in fata si in spate, cu butoane pentru geamuri pe usi nu pe consola centrala sau intre scaune cum sunt cele din spate si ti le calca al treilea pasager. Cineva spunea ca sunt ok pe consola centrala, dar eu nu sunt de acord. Atunci sa puna si manivelele pe bord la modelele fara geamuri electrice. O alta problema e rugina. Un prieten a uns-o cu ulei si vaselina ca pe batrana Dacie si eu ii spuneam ca nu mai e nevoie si acum eu trebuie sa scot 1300 de lei din suma de 1700 ca sa schimb aripile dreapta spate interioara si exterioara. Cu ocazia asta poate scap si de rugina de la rezervor. Si asta dupa 6 ani. Nu cred ca modificarile pe care le-am enumerat mai sus sunt exagerate si nici prea scumpe si nu trebuie sa iti iei neaparat masina germana pentru asta. Dar poate ca Loganul si de fapt Dacia in general nu trebuie sa evolueze ca sa nu afecteze vanzarile modelelor mai ieftine de la Renault.
      Last edited by MITZULACHE; 15 August 2011, 16:39.

      Comment


      • Eu unul mi-as lua clar tot logan, am unul acum din 2007 si mi-as lua un laureate 1.6 gri platine metalizat, sau mcv la fel.. loganul e cel mai tare deal, decat sa cumperi sh-urile strainilor, aia le arunca si le luam noi de bune, nu imi trebuie, logan e cel mai tare deal si e o masina f buna si fiabile, daca as avea cu ce mi-as lua si logan sedan 1.6 gri platine laureat si mcv la fel.. mizati pe logan, se merita
        Logan laureat 1.2

        Comment


        • a mea e din 2005 si n are strop de rugina...intr un an de zile de cand o am nu am schimbat decat ulei si filtre !A fost si intretinuta si eu la randul meu am grija de ea...Oricum la banii astia e foarte buna, am facut offroad cu ea la munte cu 5 insi si bagaje, e maxim pt romania)

          Comment


          • as cumpara logan, evident ph2... arata cu mult mai bine decat prima, care arata ca o barca, si motorizare de 1.6... ca vad ca asta de 1.4 au si scos-o ca e prea slaba...
            Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

            Comment


            • Eu azi mi-am ridicat loganul de la dealer. ) Laur. 1.6. Black Line. Superb.. am prins oferta de la sfarsitul lunii iulie.. 4500e cu 3 rable. Hmm. dupa primii 40km facuti astazi in oras cu ea : Super Treaba. La banii astia.. te doare-n cot.
              PH2 BlackLine 1.6 8v.

              Comment


              • Daca apare Skoda Popular la preturi bune, apropiate de Logan, s-a dus pe c@r Loganul, ii cantam vesnica adormire.
                Nu se poate ca dupa 7 ani de la aparitie, problemele legate de tabla sa persiste, in special in zona pasaj+aripa spate, o zona extrem de expusa. Vai de mama ei.
                O fi fiabila, n-am avut probleme cu ea, dar hey, tinichigeria e muuuuuuuuult mai scumpa decat mecanica. Ce naiba, stai cu tabla gaurita sau pui alta?

                Alt Logan nu mai iau, ca stiu ce iau, pana acum 2 ani aveam alta parere. Nici de vandut nu se merita, ca pretul obtinut e micut. Merita tinut ca a 2-a masina, in rest, altceva superior. Am fost patriot destul.

                Comment


                • Colegi cu golanuri, vin cu o propunere: nu ar fi mai indicat sa puna un administrator un vot sa vedem ce ar iesi?
                  adica ceva in genul:

                  ti-ai mai lua un Golan?
                  da/niciodata/poate alta masina din gama Dacia

                  ce ziceti?? eu zic ca ar fi indicat pt a vedea daca e chiar asa de rau Loganelu'

                  Comment


                  • Eu am mai zis-o si repet: n-am nimic cu dacia ca si masina !
                    Chiar mi-a placut si imi place, tin la ea, eu mi-am ales-o, nu ca sanchi am luat-o, da' vroiam maybach la pret de dacie si vai ce jeg e masina, nu m-a obligat nimeni s-o iau si am stiut ce-mi iau !
                    Chiar mi s-a parut alegerea cea mai buna atunci.
                    Numai ca dacia va fi pe vecie a cincea roata la caruta reno si nu va exista vreun model care sa se apropie sau sa depaseasca standardele impuse de concurenta, prin simplul fapt ca nu vrea concernu, ca nu s-ar mai vinde troacele de reno, nisan si mai nou samsung.
                    Si vrajeala cu ar fi mai scumpa daca ar fi mai buna nu mai tine de mult...deja daciile s-au scumpit degeaba, in conditiile in care toti fac reduceri si vin si cu ceva in plus.
                    D'aia eu am ce am cu aia care iau decizii la dacia (sau mai degraba la reno), cu aia de la garantii, cu managerii etc.
                    In concluzie, mi-as mai lua dacia, daca si-ar schimba astia mentalitatea de stapani pe plantatia de sclavi si daca serviciile post vanzare si garantia chiar ar fi chestii pe bune.
                    Keyboard error or no keyboard present.
                    Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                    Comment


                    • Probabil ca, in foarte multi din cei de pe forum si-au dorit alta masina , alta decat Dacia Logan. Dar , o analiza "la rece" a tuturor costurilor pe care le implica detinerea unei masini ( cost de achizitie, revizii, taxe, impozite, asigurari, combustibil, etc) va "scoate" castigatoare Dacia in fata masinilor SH aduse din afara.
                      Am masina de 3 ani, si da, am avut ceva probleme cu ea, nu foarte grave si rezolvate imediat pe garantie( semering distributie- 4500km, pompa de apa- 37000km, si conducta AC fisurata pe la 50000km). Restul, doar reviziile periodice si cate un bec - doua. Doar consumabile. Sunt multumit de masina, am mers fara probleme peste tot pe unde am dorit sa ajungin tara asta indiferent de starea drumurilor. Nu am fost niciodata dezamagit pana in acest moment de aceasta masina. Cu ajutorul vostru, am reusit sa fac de unul singur tot felul de imbunatatiri, bricolaje, etc la aceasta masina: am scapat de problema stergatoarelor, am scapat de 95% din greierii din masina....toate acestea cu un efort minim si cheltuieli infime. Toate chestiile astea m-au facut sa indragesc aceasta masina asa cum este ea.
                      Da, a venit timpul sa se schimbe lucrurile la noua generatie de Logan, alte materiale, o ergonomie a comenzilor, poate si o noua linie de design. Dar, pana una -alta, nu uitati cu ce v-ati plimbat din 2004 incoace si incercati sa priviti "partea plina a paharului "din curtea Dacia.
                      Nu e vorba de patriotism, este vorba de pragmatism, uitati-va la numarul de masini Dacia exportate: in Franta, Italia, Spania, germania, Portugalia, samd.
                      Nu uitati deasemena ca noi, in Romania, inca nu avem drumuri de viteza, drumurile, destul de multe, sunt praf.
                      DA, as alege tot DACIA, dar m-as orienta catre un "prafos" de aceasta data.
                      Drumuri bune tuturor!

                      Comment


                      • as mai cumpara logan daca ar avea dotari mai de verf si motorizari mai bune.Tinand cont ca la pretul dat pe logan se poate cumpara un fiat cu mult mai multe dotari,motor mai puternic(ma refer la pretul dat pe 1.4) sau chear un peugeot

                        Comment


                        • Sincer ,as alege din nou Logan
                          Motive
                          Am masina din decembrie 2006 si in afara unei bucse anti ruliu am inlocuit doar consumabilele Am 117500 km ,masina este Logan 1,6 16valve Consum mediu la un drum de Bucuresti dus intors cu o zi de umblat prin Bucuresti 6,4 l/100km
                          Nu stiu cit va mai merge asa dar pina acum sint f multumit de ea

                          Comment


                          • Originally posted by ani[I]aL_2008 View Post
                            Probabil ca, in foarte multi din cei de pe forum si-au dorit alta masina , alta decat Dacia Logan. Dar , o analiza "la rece" a tuturor costurilor pe care le implica detinerea unei masini ( cost de achizitie, revizii, taxe, impozite, asigurari, combustibil, etc) va "scoate" castigatoare Dacia in fata masinilor SH aduse din afara.
                            Am masina de 3 ani, si da, am avut ceva probleme cu ea, nu foarte grave si rezolvate imediat pe garantie( semering distributie- 4500km, pompa de apa- 37000km, si conducta AC fisurata pe la 50000km). Restul, doar reviziile periodice si cate un bec - doua. Doar consumabile. Sunt multumit de masina, am mers fara probleme peste tot pe unde am dorit sa ajungin tara asta indiferent de starea drumurilor. Nu am fost niciodata dezamagit pana in acest moment de aceasta masina. Cu ajutorul vostru, am reusit sa fac de unul singur tot felul de imbunatatiri, bricolaje, etc la aceasta masina: am scapat de problema stergatoarelor, am scapat de 95% din greierii din masina....toate acestea cu un efort minim si cheltuieli infime. Toate chestiile astea m-au facut sa indragesc aceasta masina asa cum este ea.
                            Da, a venit timpul sa se schimbe lucrurile la noua generatie de Logan, alte materiale, o ergonomie a comenzilor, poate si o noua linie de design. Dar, pana una -alta, nu uitati cu ce v-ati plimbat din 2004 incoace si incercati sa priviti "partea plina a paharului "din curtea Dacia.
                            Nu e vorba de patriotism, este vorba de pragmatism, uitati-va la numarul de masini Dacia exportate: in Franta, Italia, Spania, germania, Portugalia, samd.
                            Nu uitati deasemena ca noi, in Romania, inca nu avem drumuri de viteza, drumurile, destul de multe, sunt praf.
                            DA, as alege tot DACIA, dar m-as orienta catre un "prafos" de aceasta data.
                            Drumuri bune tuturor!
                            Subscriu si eu la spusele colegului.

                            Argumentez si cu o 'poveste de viata'

                            Anul trecut, fratele meu si-a luat un Opel Astra G caravan 1.6 16v 100 CP second hand. Practic eu i-am gasit-o, iar masina arata perfect in momentul achizitiei si toate lucrurile functionau impecabil la ea.

                            Pe moment incepusem sa cred ca e o varianta mult mai buna decat un Logan nou si incepea sa imi para rau ca am dat 7500 de EUR pe aragazul meu galben (Logan 1.4 GPL din fabrica).

                            Opelul avea interiorul mult mai ergonomic, era mult mai stabil in curbe, motorul mult mai bun in depasiri etc etc etc. na, 'masina nemteasca'

                            Anul acesta cand am fost in concediu, l-am vizitat pe fratele meu pentru 2 zile. Am fost impreuna la un gratar si normal ca am mers cu Opelul pentru ca e break si are aer conditionat. Locul de gratar era in apropierea unui drum secundar de pamant cu o panta destul de marisoara si ceva denivelari. Cu chiu cu vai a reusit sa urce panta pentru ca Opelul are garda la sol mica si nu a putut urca cu elan(pana la urma s-a lasat si cu miros de ambreaj fortat). Cu alte ocazii, cu Loganul am urcat drumuri de macadam si chiar forestiere fara nici un sughit din partea masinii sau frica ca ating masina pe dedesubt.

                            In urmatoarea zi am mers la plaja pe malul Siretului. Aveam de mers cam 10 km din Bacau pana la plaja. Eu am stat in fata, iar sotiile si copiii in spate. Am avut o surpriza neplacuta constatand ca spatiul interior este mult inferior in Opel Astra G comparativ cu Loganul. Bordul asa zis ergonomic al Opelului este atat de masiv incat tot drumul am stat cu genunchii lipiti de usa torpedoului pentru ca cei din spatele meu sa poata sta cat de cat decent. Daca imi reglam scaunul suficient pentru mine atunci cei din spate ar fi stat cu genunchii in gura(si asta fara sa fiu eu vreun Ghita Muresan sau ceva de genul). In Logan se sta sensibil mai bine atat in fata cat si in spate.

                            In plus de asta spatarul scaunelor de Astra G e foarte ingust ceea ce pentru mine era incomod eu fiind obisnuit cu scaunele relativ late din Logan. In concluzie interiorul de Astra G e frumos de privit dar in practica e total inconfortabil.

                            In fine, a venit si a treia zi, cea in care trebuia sa mergem impreuna de la Bacau la Botosani. I-am zis fratelui meu sa o ia inainte pentru ca are masina mai puternica si sa nu stea sa ma astepte pe mine ca eu merg mai incet, asa, in ritmul Loganului.

                            Spre surprinderea mea, la un moment dat l-am ajuns din urma si pana la destinatie nu l-am mai vazut. Cand ne-am reintalnit l-am intrebat ce s-a intamplat de a mers asa incet (mai ales ca eu nu sunt vreun pui de reisar ceva). El mi-a zis ca a mers la consum pentru ca daca o calca, masina consuma multisor (in jur de 7-8 litri la suta in exterior dupa spusele sale) si in plus de asta motorul ii consuma ulei (a zis ca la schimbul de ulei a mai scos din motor doar vreo 2,5 litri fata de vreo 4 litri cat ar fi trebuit sa fie). M-a intrebat cum de imi convine sa merg constant 120 km/h d.p.d.v al consumului. I-am spus ca oricum GPL este ieftin la 3 RON litrul comparativ cu benzina, iar drumul (E85 pentru cei care stiu ruta) permite un mers destul de alert fara nici un risc. In plus cel mai mare consum de GPL extraurban pe care l-am avut a fost de 8,5 litri la suta adica oricum mult mai convenabil decat cei 7-8 litri de benzina la suta consumati de opelul lui in conditii similare.

                            In plus de asta mi-a mai zis ca are un scartait persistent de la flansa amortizorului sau de prin zona aceea de undeva si nu se simtea in siguranta sa mearga cu viteza mare.

                            In concluzie nu pot sa zic decat ca o masina second hand poate arata bine, poate avea mai multe optiuni, dar la proba vietii de zi cu zi Loganul iese de multe ori castigator, fiind foarte spatios pentru clasa lui, fiabil si cel mai important ieftin.
                            Logan GPL 1.4

                            Comment


                            • Aici e si de noroc cum poate fii si la masina noua dar cel putin la aia ai garantie. Stiu persoane care si-au luat masini din Germania si sunt multumiti de ele dar cu toata vechimea lor nu au rugina, loganul nu zic ca nu e fiabil dar tabla e o problema.

                              Comment


                              • Am 94400 km.
                                Nu am schimbat NIMIC inafara de consumabile: ulei, bujii, filtre.

                                Nu sunt mosneag, dau forje fara stres, am fost si la o competitie organizata cu utilajul.

                                Sunt foarte foarte foarte multumit de fiabilitate. Cost intretinere minim !

                                Daca as mai cumpara inca o data tot Logan? DA, la acelasi venit.
                                Pt mine a fost si este o masina din prezent (oarecum) cu o intretnere minima, cu toate neajunsurile ei , tinuta de drum , pozitie la volan, etc etc.

                                Tine bine la multe ''batjocoreli'' si a doua zi tot fain te duce

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google