Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pentru ca la complexitatea ei ce putea sa pateasca?! poate doar sa-i sara lantul.. probleme are totusi cu miile. eu unul stau cu frica injectoarelor la dci.

    @D-FENS: de ce si-a luat toata lumea. e ieftin si nu ne permitem mai mult sa nu-mi spui acum ca puteai sa-ti iei skoda, vw, seat dar ai ales loganul..

    Comment


    • Hehehe...
      Tie-ti scapa niste amanunte,ti-am mai zis si pe alt topic de ce am ales Logan,dar vad ca ai uitat.
      Last edited by D-FENS; 22 January 2012, 21:06.
      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

      Comment


      • ia adu-mi aminte.. chiar sunt curios. aveai banii potriviti pt un passat si pe drum te-ai razgandit?! mai spune o data. de ce ai luat logan? de la o varsta te lasa memoria

        Comment


        • Nu e problema mea daca te lasa memoria.
          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

          Comment


          • Originally posted by mariusnicolae View Post
            Eu zic ca o masina de 7 ani vechime la care am schimbat doar un termostat de 50 de lei, in afara de consumabile si pe care am dat 6400 de euro NOUA e totusi de calitate.
            Aaaaa, ca n-are fite pe ea, e cu totul alta discutie, fitele se platesc.
            Cati km ai parcursi cu ea ??

            Comment


            • @roy: doar 40.000 km. Stiu, vei spune ca e putin, dar km astia pe drumurile de aici(sau, ma rog, asa-zisele drumuri) echivaleaza cu cel putin 100.000 km pe drumuri decente.
              @B997NDL: probleme la diesel intr-adevar exista, insa astea exista la orice marca, de la alfa la volvo. Este bine stiut faptul ca motorizarile diesel de orice marca sunt o catastrofa din punct de vedere al fiabilitatii.
              Restul miilor de probleme, provin in cea mai mare parte din erori de intretinere a posesorilor. Sunt, cred, zeci sau sute de topicuri deschise aiurea cu titlu mare: PROBLEMA LOGAN si apoi se dovedeste ca nu avea lichid de spalat parbriz in rezervor

              Comment


              • Eu o sa cumpar tot logan dar mcv si problemele cu injectia la dci sunt de la combustibil bun de la noi.Noi avem doua probleme in Romania: combustibilul si asfaltul cu cratere in el !

                Comment


                • @ mariusnicolae ,nu te supara dar la kilometrii aia inca nu poti spune ca ai avut sau nu probleme cu ea.Cand va trece de 120.ooo de km mai vii pe forum si ne spui care e treaba ...
                  In privinta drumurilor nu cred ca inteleg ce vrei sa spui..Spre SV aveti drum occidental ,spre V. Dornei la fel si spre Sucevita -Radauti e de nota 9,50 ,cred.Nu stiu la ce drumuri te referi ; as vrea si eu sa avem in BT drumurile alea sau ,macar o parte din ele.

                  O seara buna !

                  Comment


                  • Originally posted by mariusnicolae View Post
                    @roy: doar 40.000 km. Stiu, vei spune ca e putin, dar km astia pe drumurile de aici(sau, ma rog, asa-zisele drumuri) echivaleaza cu cel putin 100.000 km pe drumuri decente.
                    @B997NDL: probleme la diesel intr-adevar exista, insa astea exista la orice marca, de la alfa la volvo. Este bine stiut faptul ca motorizarile diesel de orice marca sunt o catastrofa din punct de vedere al fiabilitatii.
                    Restul miilor de probleme, provin in cea mai mare parte din erori de intretinere a posesorilor. Sunt, cred, zeci sau sute de topicuri deschise aiurea cu titlu mare: PROBLEMA LOGAN si apoi se dovedeste ca nu avea lichid de spalat parbriz in rezervor
                    nu vreau sa ma mai apic sa caut acum dar era un thread al unui baiat care avea loganul de trei luni si de sub vopsea ii apareau pete maro de rugina, pe sub lac. deci era din tabla.. si era vba de in ph2, nu cu tabla de galati

                    Comment


                    • Originally posted by mariusnicolae View Post
                      Este bine stiut faptul ca motorizarile diesel de orice marca sunt o catastrofa din punct de vedere al fiabilitatii.
                      Hdi-urile de pe Citroen/Peugeot, diesel-urile de la BMW, Mercedes, Hyundai, nu-s cu probleme(In Romania, ma refer). La grupul VAG, Renault pica pe capete injectoare/pompa si asta datorita combustibilului prost.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Originally posted by 72dcu View Post
                        Eu o sa cumpar tot logan dar mcv si problemele cu injectia la dci sunt de la combustibil bun de la noi.Noi avem doua probleme in Romania: combustibilul si asfaltul cu cratere in el !
                        sincer nu prea inteleg ce face lumea cu atatea mcv-uri. poate numai daca aveti firme de constructii, transport...etc altfel de ce ai vrea un mcv?! mai ales ca sedanul are totusi un portbagaj de 510 litri. sau sa-mi iau mcv ca sa-l cobor si sa-i pun spoilere ca sa nu mai aiba vreo utilitate?!

                        Comment


                        • Problema cu motorina proasta e la toate masinile.
                          Pica injectoarele pe la 100,000 ca e Logan Kia Ceed Hyundai Skoda sau Vw.
                          Intr-adevar la HDI urile de la Pj nu pica la 100,000..pica la 10,000
                          La 10,000 km i-a picat pompa de injectie lui frate miu la Pj 407. Masina luata de noua.
                          Last edited by eugenmanea; 22 January 2012, 23:23.
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • 40.000, zise mai sus.
                            If it ain't broke, don't fix it!

                            Comment


                            • Bre Manea, vb prostii domnule. HDI-urile chiar merg brici...
                              Sa-ti dau alt exemplu: citroen c4 din 2004, 310 000, km de Romania. Porneste la prima cheie fara probleme, si fara nimic schimbat.

                              Originally posted by mariusnicolae View Post
                              Eu zic ca o masina de 7 ani vechime la care am schimbat doar un termostat de 50 de lei, in afara de consumabile si pe care am dat 6400 de euro NOUA e totusi de calitate.
                              Aaaaa, ca n-are fite pe ea, e cu totul alta discutie, fitele se platesc.
                              Si dacia Berlina mergea bine 40 000 km, fara sa schimbi mare branza. La 400 km pe luna, te va tine o vesnicie. Doar tabla posibil sa cada, asta daca nu o pastrezi prin garaj.
                              Acum am inteles de esti matale asa multumit de masina asta.
                              Pt 40 000 km, chiar nu inteleg de ce ai luat o masina noua. Asa, ca sa arunci banii pe fereastra? Te ducea la fel de bine cam orice junghi de 2000 euro nr asta de km, cu investitii minime. Dar ma rog, banii dumitale, judecata dumitale, deci, faci cum crezi ca-i mai bine pt tine.
                              Last edited by Cezar; 23 January 2012, 00:02.

                              Comment


                              • nu se compara injectia de la bosch cu cea de la delphi. bosch e net superior...
                                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google