Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Azi am verificat tabla de sub chedere la loganul unui coleg de servici din 2007 vreau sa zic ca toata muchia aia era plina de rugina, arata jalnic si eu nu pot sa accept ca dupa 3 ani si ceva sa rugineasca masina in halul asta si vorba aia nici nu a fost lovita acea zona. Voi acceptati? Eu cred ca da la cat l-ati laudat

    Comment


    • Bun, am inteles... nu accepti. Si ce faci daca nu accepti? Adica ai de gand sa faci ceva, sau doar nu accepti si gata?
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Nu am ce face decat sa merg cu ea inainte asa si la asta ma refer la troaca mea dar ceea ce vreau sa spun ca niciodata nu-mi voi mai lua dacie indiferent ce model v-a mai aparea de acum incolo, si acum imi pare rau ca nu mi-am luat clio, macar la capitolul asta este peste dacie. Nu zic ca si Clio are defectele lui dar nu cred ca se intampla asa ceva in termen asa de scurt si mai ales in zone nelovite.

        Fabricantul putea sa zica asa loganul intre 5000 si 8000 Euro rugineste in maxim 5 ani iar ala de 15000 de Euro nu rugineste sau rugineste peste 20 de ani
        Last edited by jelly; 13 May 2011, 21:39. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Eu nu inteleg tevatura asta. Unora le place Loganul, altora nu, unii sunt multumit de el, altii nu. Eu sunt multumit de masina mea Logan pt ca n-am motive sa nu fiu, daca aveam eram in tabara ailalta. La urma urmei, daca e un logan prost nu-s toate proaste si daca e unul bun nu-s toate bune. Am mai zis si o repet, aici treaba e relativa, nu e nimic batut in cuie. Altii au rugina la chedere dupa 3 ani, eu n-am nici dupa 6 asta e situatia. Imi pare rau pt cei care au investit banii in masina si nu s-au bucurat pe deplin. Cine stie poate o sa fiu si eu ghinionist la urmatoarea masina, oricand se poate intampla. Si ca sa fiu si pe subiect, as mai cumpara un Logan, noul Logan ce va aparea in 2012.

          Comment


          • Daca nu ai rugina o sa ai in curand cu siguranta

            Comment


            • Originally posted by jelly View Post
              Nu am ce face decat sa merg cu ea inainte asa ............................
              Deci, accepti.
              Ma, acum mai da-o-n spanac de masina, e fier, aia e. Hai s-o luam altfel... Crezi ca o sa mai conteze atunci cand vrei s-o vinzi, adica, pana mea, tot banii aia ii iei pe ea. Nu cred ca ai de gand sa o tii toata viata ta.
              Si iar ma repet: eu nu o sa ma uit sub chedere pentru ca pur si simplu nu ma intereseaza daca are rugina acolo sau nu. Mai mult de atat, eu am garaj, dar nu o tin in garaj pentru ca nu vreau, doar nu o sa stau acum sa o bag si in sufragerie ca nu cumva sa rugineasca. Masina este doar un bun consumabil.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Ok ai zis bine ca este un bun consumabil deci pana la urma imi fac treaba asa cum e cu ea, oricum eu rugina aia nu am lasat-o sa avanseze, am curatat-o, vopsit locul respectiv, am dat cu vaselina si pe urma am pus chederul la loc. De vandut masina asta nu o vand ca am investit mult in ea si am pus suflet in tot ce i-am facut si masina asta daca e sa plece de la mine numai la remat pleaca, cel putin asta simt si spun acum poate pe viitor cine stie se schimba situatia.

                Comment


                • Originally posted by romeo-alex View Post
                  tare as fi curios cum ar arata loganu cand va avea vreo 10 ani
                  oare tot asa de multumiti o sa fiti?
                  eu am masina din octombrie 2004 si da, sunt chiar foarte multumit de ea
                  sunt multumit ca salariul de batjocura pentru care am invatat 16 ani traind prin camine pline de igrasie si gandaci cu 150 de mii de lei pe saptamana (la noi in tara se traieste bine doar daca ai ceafa groasa, lant gros de aur la gat si asculti maneaua la refuz) nu trebuie sa-l bag intr-o troaca sh de 20 de ani (si diesel pe deasupra) ci pot sa folosesc salariul asta mizerabil din tara asta din ce in ce mai mizerabila pentru familie, casa, sanatate si tot ce mai trebuie la casa omului
                  sunt la fel de sigur ca si dupa 10 ani si dupa 15 ani tot multumit voi fi sa bag bani doar in consumabile si nu in repararea defectelor la o masina "premium" de o seama cu mine
                  am luat masina cu 6400 ca atatia bani am reusit sa "screm" la vremea respectiva...intr-adevar as vrea si eu AC, as vrea si eu 16 v, dar ma declar multumit ca ma urc in masina cand am nevoie, dau cheie si plec, in loc sa sun pe la prieteni sa ma impinga/remorcheze
                  in concluzie parerea mea strict personala este ca loganul e o masina foarte buna pentru persoanele ca mine(poate 40-50% din populatie) , iar baietii de bani gata dornici de afirmare n-au decat sa se indrepte spre alte marci "premium", ca doar trebuie sa traiasca si service-urile
                  imi asum responsabilitatea daca postul meu este cam acid, imi cer scuze daca am lezat pe cineva, dar concluzia este ca loganul este bun pentru ROMANI, ceilalti se pot indrepta spre alte marci fara sa denigreze probabil singurul produs competitiv romanesc contemporan
                  sunt destui strainii care incearca sa ne falimenteze nu mai trebuie sa-i ajutam si noi, cei din tara

                  Comment


                  • un pic de offtopic
                    n-ai lezat pe nimeni ,ai zis adevarul dpdv al tau, asa cum vezi tu lucrurile
                    si acu te citez :"''sunt destui strainii care incearca sa ne falimenteze nu mai trebuie sa-i ajutam si noi, cei din tara"''
                    si raspunsul la "citat": nu am fost in stare sa facem nimic fara ajutor din afara,mai cu seama sa ne vindem.....
                    eu zic ca suntem fraieri ca ne-am lasat dusi de nas de cei din afara!
                    las loc de contiuare ? nu se merita
                    am deviat de la subiect
                    sorry
                    Last edited by romeo-alex; 13 May 2011, 22:41.

                    Comment


                    • Originally posted by vitriol View Post
                      @dorinionel: nu exista Opel Astra Clasic I, II, sau III. Opel Astra Clasic a fost doar modelul din poza nr. 1, zis si Astra G, si s-a numit "Clasic" doar in ultimii lui ani de viata, cand s-a fabricat in paralel cu Astra H (poza nr. doi).
                      Aici scrie astra classic III iar aici classic II, si da unu este G si altu' H.
                      Hai sa nu mai facem offtopic.
                      http://i298.photobucket.com/albums/m...stouserbar.png
                      Everything sounds better . . .

                      Comment


                      • Originally posted by darksid3 View Post
                        O mica corectare. Designerii nu-s "dinozauri comunisti" ci scotieni (din cate imi amintesc). Designul trebuie sa fie simplist pentru o linie de productie relativ simplista, pentru preturi scazute. Nu poti avea forma de Pagani Zonda la pret de Dacia.
                        Nu ma intelege gresit, forma e ok asa cum este, e clar ca nu astept Rolls la banii aia dar puteau naibii sa puna fie un plastic negru fie un plastic crem (cum fac mai nou) fie o combinatie intre ele pastrand materialele, sa fie ceva contrastant.La fel si cu banchetele.. sa mai lase jos griul ala care te face sa iti iei zilele cand urci in masina, ca daca ai avut o zi buna la lucru sau acasa..cand te urci in masina te intristezi brusc. Si sa nu aduc in discutie lipsa totala de antifonare care la nivel de fabrica costa infim sa tapeteze interiorul portierelor cu ceva antifonic.

                        God is in the detail
                        Last edited by mmaarriiaann; 13 May 2011, 23:25.

                        Comment


                        • Cu antifonartea is deacord,comenzile la geamuri de pe cinsola se puteau monta pe panourile usilor sa arate ca o masina normala,nu era greu sa le faca,instalatia electrica este varza(am avut probleme cu stopurile,iluminat interior,maneta de la oglinzi),sa nu va spun de cate ori am desfacut butoanele de la geamuri...
                          In schimb de motor sunt foarte multumit,garda la sol pentru mine este excelenta,consum bun fata de alte diesel-uri (nu are rost sa comparam cu benzina),intretinere destul de ieftina.
                          As mai cumpara-o inca o data cu siguranta,eu nu sunt ca majoritatea romanilor care ar cumpara orice cotet pe roti pe care este pusa sigla de la mercedes sau wolswagen.Chiar va rog domnilor mergeti afara si mai aduceti ceva vechituri ca mai trebuie sa fie prin Germania,eu raman la logan decat sa imi iau o meseriasa de vechitura de afara.Si sa nu plangeti cand va spune mecanicul cat va costa o piesa mai sensibila cand se duce,sau la meseriasii cu genti mari,un set de cauciucuri noi,pe majoritatea la semafor ii vad cu 4 feluri de cauciucuri pe masina.

                          Comment


                          • Eu am trecut la fapte de la logan prestige 1.6 MPI (230 000 km) schimbat cu prestige dci 90 CP. O masina in care te urci si te duci unde ai nevoie. Discuri Frana la 180.000 Ambreiaj schimbat la 200.000 din cauza rulmentului care facea galagie. Un cap de bara care s-a dus dupa ce am cazut in sant cu masina din neatentie si am venit cu janta foarte stramba 200 km pana la Bucuresti. Rulmenti la 220.000. Amortizoare la 220.000. Sondele de oxigen si catalizatorul din cauza unei excursii nu prea reusite offroad la peste. Cateva becuri la butoane si faruri . Revizii la timp+/- 1000 km.
                            Last edited by proteinman; 17 May 2011, 19:34.

                            Comment


                            • Prestige 1.6 MPI?Esti sigur?
                              Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                              Comment


                              • Nu sunt sigur pentru ca nu am avut-o chiar de noua dar ca dotari e la fel ca asta noua

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google