Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mmaarriiaann View Post
    Nu ma intelege gresit, forma e ok asa cum este, e clar ca nu astept Rolls la banii aia dar puteau naibii sa puna fie un plastic negru fie un plastic crem (cum fac mai nou) fie o combinatie intre ele pastrand materialele, sa fie ceva contrastant.La fel si cu banchetele.. sa mai lase jos griul ala care te face sa iti iei zilele cand urci in masina, ca daca ai avut o zi buna la lucru sau acasa..cand te urci in masina te intristezi brusc. Si sa nu aduc in discutie lipsa totala de antifonare care la nivel de fabrica costa infim sa tapeteze interiorul portierelor cu ceva antifonic.

    God is in the detail
    Bine zici, n-ai cu cine, asta e. Sa citez pe cineva de pe forum "asta se intampla daca gandesti cu orice in afara de cap" )
    Ai uitat sa precizezi ca mai lipsesc din suruburi pe ici pe colo, da nu-i stres ...)

    Originally posted by lenard View Post
    As mai cumpara-o inca o data cu siguranta,eu nu sunt ca majoritatea romanilor care ar cumpara orice cotet pe roti pe care este pusa sigla de la mercedes sau wolswagen.Chiar va rog domnilor mergeti afara si mai aduceti ceva vechituri ca mai trebuie sa fie prin Germania,eu raman la logan decat sa imi iau o meseriasa de vechitura de afara.Si sa nu plangeti cand va spune mecanicul cat va costa o piesa mai sensibila cand se duce,sau la meseriasii cu genti mari,un set de cauciucuri noi,pe majoritatea la semafor ii vad cu 4 feluri de cauciucuri pe masina.
    Cotet pe roti auzi, ) Adevarul e ca la vreo 8-10 airbaguri, poate si esp, sa nu mai zic de alte tehnologii, stabilitate pe drum, confort etc etc etc etc, da e un cotet si o vechitura, ordinara as putea spune.

    La logan sunt ieftine piesele, mai ales cel pe motorina ca doar e renault si se stie ca renault e foarte ieftin la intretinere.
    Last edited by dorinionel; 6 June 2011, 00:15. Reason: Automerged Doublepost
    http://i298.photobucket.com/albums/m...stouserbar.png
    Everything sounds better . . .

    Comment


    • man, sesizez ceva frustari la tine?
      poa' sa aiba mama esp, abs, vdc, tcs sau cum naiba s-o mai fi chemand, poa' sa aiba 20 de airbaguri ca daca esti "profesionist" tot o pui cu cracii in sus
      in plus pe drumurile noastre nu poate fi vorba de confort indiferent ce masina se aduce in discutie, decat poate daca leviteaza la 15-20 de cm deasupra solului
      si cu piesele chiar ai fost hilar.....adevarul ca un injector pompa diuza la un volxvagin e o bagatela la 2500-3000 de lei, un brat de 1400 la un bmw e alta bagatela, o volanta dubla masa la 3200 si tot asa......
      hai sa fim seriosi, loganul nu e vreun ozn, dar este o masina corecta

      Comment


      • Loganul mi se pare o masina mai mult decat corecta din punct de vedere al intretinerii. Chiar daca cei de la Dacia si-au cam batut joc de ea la asamblare...si au facut-o putin cam "de ochii lumii".
        Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

        Comment


        • Nu totul se rezuma la bmw, mercedes, vw, mai sunt si altele.
          Gata nu va mai stresez.
          http://i298.photobucket.com/albums/m...stouserbar.png
          Everything sounds better . . .

          Comment


          • Am logan MCV din 2008 si sunt foarte multumit de el, numai ca Dacia exagerat cu preturile, care au crescut nejustificat.In 2008 eu am dat 300 milioane, acum aceasi versiune de logan cu a mea a ajuns sa coste 400 milioane (cu 100 milioane mai mult).
            Luand in calcul ca salariile le plateste in lei, si o mare parte din furnizori sunt din Romania, diferenta de curs a intrat in buzunarul dacia).
            In al doilea rand nu inteleg cresterea de pret (in 2008 un logan mcv ambiance era 8600 euro, acum e 9600)

            Comment


            • Ia sa vedem:

              Logan 1.4 GPL din 2008.

              - 55 000 de km la activ fara nici un ban bagat in reparatii. O singura problema tehnica - scurgere de ulei prin semeringul de la distributie - remediata de cei de la Dacia desi nu mai eram in garantie ! O bila alba pentru grija fata de client.

              - carat 500+ kg gresie si faianta fara nici un sughitz din partea masinii

              - carat 300+ kg de parchet laminat de 8 mm numai in portbagaj fara nici un sughitz din partea masinii

              - consum de GPL echivalent cu 5.8 litri de benzina la 100 km in oras

              - consum de GPL echivalent cu 4.4 litri de benzina la 100 km in afara orasului

              - loc suficient pentru 4 adulti si portbagaj de 500 de litri

              - suspensie confortabila pe macadam

              - nici o problema cu minunatele borduri din orasele patriei

              - o revizie la reprezentanta 300 RON fara filtre GPL, 500 de RON cu filtre GPL. Un coleg are Hyundai Santa Fe si am mers odata la reprezentanta cu el ca sa isi faca revizia. Vreau sa spun ca oamenii de la reprezentanta Hyundai erau total pe din afara din punct de vedere profesional si al grijii fata de client (parca erau niste santieristi convertiti in mecanici auto). Nu exista termen de comparatie fata de cum am fost eu tratat la reprezentanta Dacia (in materie de respect pentru client si seriozitate).

              As mai cumpara Dacia ?

              - in mod sigur, DA.

              As mai cumpara Logan ?

              - in mod sigur DA, mai ales daca Logan 2 va fi la fel de competitiv ca pret.
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • Exact pretul a devenit ultima frontiera ca sa zic asa ... deja e prea scump(a) pt o masina care se vrea ieftina, si ma refer doar la o versiune echipata cat de cat (vezi un MCV full aprox. 14500 euro).

                Comment


                • Faza este ca multi vor MCV fara sa aiba cu adevarat nevoie de el.

                  MCV ul este util daca ai cel putin 2 copii. Cati dintre cei care cumpara MCV au familie numeroasa ?

                  Si eu am vrut la inceput MCV, dar pentru ca am avut niste cheltuieli neprevazute nu am mai putut achizitiona decat berlina. La inceput mi-a parut rau, dar dupa aceea mi-am dat seama ca la o familie cum am eu (eu, sotia si un copil) este arhisuficient Logan ul berlina.

                  La 8 000 de EUR nu prea gasesti pe piata masina cu loc suficient pentru 4 adulti, portbagaj de 500 de litri si aer conditionat (Logan Laureate 1.2 16v).

                  Numai Fiat Linea se apropie ca si pret. Skoda Octavia deja este mult mai scumpa, iar alte buburuze in care stai cu genunchii in gura pe bancheta din spate nu prea intra in discutie.
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • Pai mai trebuie si sa te misti cu ea nu doar sa enumeri niste chestii prea putin practice in cazul tau ... 4 adulti , portbagaj 500 l , aer conditionat si... motor de 1,2 , de aia eu ma refeream doar la o versiune cu un motor decent in orice situatie (pt ca de aia iti iei masina ) nu la cea mai ieftina.

                    Comment


                    • Nici eu nu inteleg faptul de ce au marit preturile asa mult la Logan, cel putin versiunile dci sunt aproape inaccesibile pt multi. La 10 000 de euro prin programul rabla poti lua un Opel Astra H 1.6 115 CP care trebuie sa recunoastem sta mai bine ca Loganul la multe capitole. Loganul a fost ok ca pret cand a aparut, dar dupa aia daca a avut succes i-au mai umflat pretul. Raman la ideea ca merita mai mult un Logan SH decat unul nou din punctul de vedere al banilor.

                      Comment


                      • Originally posted by parpales View Post
                        Pai mai trebuie si sa te misti cu ea nu doar sa enumeri niste chestii prea putin practice in cazul tau ... 4 adulti , portbagaj 500 l , aer conditionat si... motor de 1,2 , de aia eu ma refeream doar la o versiune cu un motor decent in orice situatie (pt ca de aia iti iei masina ) nu la cea mai ieftina.
                        Si asta este adevarat.

                        Insa uite inca un calcul:

                        Tu ai 1.6 16v. Altcineva are 1.2 16v.

                        In oras mergeti cu aceeasi viteza medie, pentru ca e aglomerat si nu se poate merge tare.

                        Sa zicem ca in interval de un an faceti 8 calatorii mai lungi, cam de cate 1 000 de kilometri fiecare calatorie.

                        La fiecare calatorie tu ajungi cu 2 ore mai devreme pentru ca ai motor mai puternic.

                        In total castigi 16 ore intr-un an.

                        Pe de alta parte intr-un an tu consumi mai multa benzina si platesti taxe mai mari pentru ca ai motor mai mare.

                        In principiu cheltui cam cu 1 000 de RON mai mult pe an decat daca ai avea 1.2 16v (pentru o medie de 15 000 de km pe an)

                        Intrebarea este: cate zile (8 ore pe zi) trebuie sa lucrezi pentru cei 1 000 de RON ?

                        Daca in 2 zile lucratoare (16 ore) castigi 1 000 de RON atunci e bine.

                        Dar daca pentru cei 1 000 de RON in plus, trebuie sa muncesti 7-8-9-... zile in plus atunci unde este castigul ? Pentru 16 ore castigate, va trebui sa muncesti in plus 7-8-9-... zile sau cine stie cat.

                        Sper ca nu am scris ceva prea plictisitor sau intortocheat Pana la urma este un forum public unde putem sa ne impartasim ideile (bune sau nebune)
                        Logan GPL 1.4

                        Comment


                        • daca pui problema asa, atunci mai bine mergi cu taxi-ul decat sa faci rate la masina...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • )))))))))))))) .....

                            La ora actuala daca ar fi mi-as lua logan pe motorina..de la un timp m-am facut fan diesel ( probabil din cauza ca am condus in ultima vreme numai masini de peste 100 cp pe motorina )

                            Comment


                            • Daca nu ma insel exista un coleg de forum isi numeste masina ''Ligheanul agitat''

                              Ii dau perfecta dreptate.

                              Am ajuns la concluzia ca tabla este de 2 lei pe ele si nu renteaza sa faci investitii pre mari.

                              Am facut cu Loganul aceasi gresala ca si cu Dacia 1310.Am tinut la ea ca la ochii din cap si mi-a aparut rugina, motiv pentru care s-a maritat saptamana trecuta.

                              Sunt multi colegi de forum care baga orbeste(ca si mine de altfel) bani in Logan si va spun ca nu se renteaza, deoarece sasiul in care bagi $$$ este tot Made in Romania, doar ca scrie undeva mic in spate By Renault, si piesele nu sunt tocmai ieftine.
                              real power..... diesel power by

                              Comment


                              • Ai perfecta dreptate Cosmin, eu si maine as vinde dacia si mi-as lua altceva dar de, momentan nu dispun de bani si mai mult ca sigur cum ai zis si tu daca e sa o mai tin nu mai iau nimic pe ea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google