Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • atat timp cat vor face loganul cu aceeasi tabla degeaba il fac cu motoare turbo , etc etc
    aici m-a dezamagit . eu am noroc ca l-am utilizat intensiv si si-a dovedit fiabilitatea , dar oricum ruginea ...
    6 ani garantie la tabla , 6 ani tine . cand vad logan cu macar 10 ani garantie la tabla ma mai gandesc sa-l cumpar
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • Originally posted by MITZULACHE View Post
      Personal nu cred ca vor pune prea curand motoare pe benzina turbo pe Logan atat timp cat nu au pus macar clima cum e pe Symbol, sau butoanele pentru geamuri sunt pe consola centrala. As prefera sa se rezolve problema ruginii si sa mai imbunatateasca interiorul si stabilitatea.
      Pai daca ar face chestiile de genul la logan nu s-ar mai vinde symbol, nu? Pe cand motoarele minuscule turbo tin de economie, luand in considerare si faptul ca cei care isi iau logan isi iau in principiu ca nu dispun de o suma mare de bani deci cauta ceva economic deci au interes sa faca loganul cat mai economic. N-au interes sa il faca mai confortabil si mai dotat ca modele lor.
      Oricum e vorba de motoare turbo micute, 90-115 cai, deci nu pot spune ca e cine stie ce in plus la performante, cred ca prefer 1,6 16v resoftat decat cel de 1,2 turbo, nu? De-asta si spuneam ca mi-ar fi placut sa vad 1,4 turbo pe logan, dar n-o sa fie.

      Costi-bc, din ce an e loganul de care ai amintit?
      Last edited by ionescu liviu; 14 August 2011, 11:20.
      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

      Comment


      • Marele avantaj la motoarele turbo este ca au cuplul maxim motor la turatii mici, de exemplu motoarele TSI din grupul VAG dezvolta cuplul maxim de la 1.500-1.700 rpm si il duc pana la turatii de 4.000-4500 rpm.
        Practic, motorul acela "trage" tot timpul !

        Comment


        • 2005 aprilie. model ambition care costa 9300 E de nou. luat cash. +550 E GPL .
          un coleg si-a luat astra g motor 2.0 l dti din germania tot atunci cu bani mai putini si acum masina aia valoreaza aproape dublu fata de a mea. nu a avut probleme cu ea si a facut tot atatia km. eu am facut 3 distributii si el a schimbat volanta cu masa dubla.
          aia va fi masina si peste inca 5 ani , eu trebuie sa schimb loganul ...
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Neajunsuri logan!

            Loganul e o masina buna, unele din defectele sale majore prezente sunt:
            -plansa bord inestetica si ne-ergonomica(butoanele sunt prost amplasate, calitatea intrerupatoarelor lasa de dorit, accesul la schimbul de becuri-greoi);
            -stergatoarele si mecanismul se deformeaza, lamelele(cauciu si nu numai) se deformeaza in functie de rece-cald, deci in final se rup;
            -ansamblul de directie-suspensie greoi si prost dimensionat prin piese, aparent usor schimbabile, dar care nu fac fata greutatii masinii;
            -caroseria sufera deformatii in timp de la calitatea proasta a tablei, ma refer la compozitie, aceasta rugineste si ii scade rezistenta la tamponari, accidente chiar usoare;
            -instalatia electrica da semne majore de oboseala, in special contactele pe lampile spate;
            -instalatia de frana slaba (exemplarele fara ABS- moare repartitorul de frana), iar la cele cu ABS- moare ABS-ul;
            -dinamica masinii extrem de proasta, datorata motoarele ineficiente dinamic si mai ales consumul mare de combustibil indiferent de care;
            Ca o sugestie pentru DACIA RENAULT: incercati un motor de 2,0 la 140-170 cp, nu va fie frica ca nu se mai vinde FLUENCE-ul sau LATITUDE. Nu sunt aceeasi clasa!
            Sa lasam ce-i rau si sa zicem si ceva de bine:
            -spatiul interior si cel de bagaje extraordinar de bun la capacitate de incarcare, persoane si bunuri;
            -posibilitatea fiecarui posesor de a interveni mecanic, electric, la reparatii curente, fara prea multi bani cheltuiti;
            -manevrabilitate buna, in spatii inchise, pe curbe(amortizoare si arcuri noi);
            -consum bun doar la cele pe gaz, chiar daca alea pe motorina nu au un consum asa bun la dinamicile respective(la 90, 120 km/h);
            -pret inca mic pentru anumite variante.
            Vreau sa precizez ca tot ce am scris mai sus se bazeaza pe experienta personala de 600000 km parcursi cu logan(parc auto taxi).
            Nu disperati, mi-as lua logan din nou, dar cu amendamentele de mai sus.In rest sa auzim numai de bine.

            My Car

            Comment


            • Pai draga gold, pentru tine exista si alte variante de masini, VW, Volvo si multe altele. Sau trebuie neaparat sa se numeasca Dacia?
              Plus de asta cum poti spune ca trebuie un motor de 2.0 pe o masina low-cost? Ai scoate din buzunar 18 000 euro pe un Logan? Tare cred ca te-ai orienta catre alta directie.

              Era o vb din batrani: si cu sula-n cur si cu sufletul in rai nu se poate.

              Renault vrea sa aiba profit, tu vrei sa scoata o masina din care profitul sa tinda catre 0. Pai nu merge asa industria asta. Din moment ce troaca asta se vinde, asa cu toate deficientele si neajunsurile ei, de ce s-ar schimba radical? De ce sa se imbunatateasca cu mult, cand toti o cumparam asa cum este si ne umezi la ideea ca poate ne va da cadou un mp3 player de acum 5 ani?

              PS: de ce spuneti toti ca sunt butoanele prost amplasate? De ce toata lumea vrea ca butoanele sa fie pe usi? Ce-i asa special la amplasarea lor pe usi? Sunt mai ergonomice? O laie.... sunt extrem de accesibile acolo unde sunt, doar ca ne dorim si noi o nemtoaica in straie romanesti, la bani de branza de Sibiu, lucru care evident nu se poate.
              Last edited by Cezar; 14 August 2011, 21:46.

              Comment


              • eu am loganul din 2006 si o sa o mai tin vreo 10 ani.In 5 ani i-am schimbat doar un cap de bara atat si asta ca am luat o groapa pe autostrada in Turcia la 130 km/h.O mai tin 10-15 ani ;).Eu is foarte multumit de Dacia Logan

                Comment


                • Originally posted by Cezar View Post
                  Din moment ce troaca asta se vinde, asa cu toate deficientele si neajunsurile ei, de ce s-ar schimba radical? De ce sa se imbunatateasca cu mult, cand toti o cumparam asa cum este si ne umezi la ideea ca poate ne va da cadou un mp3 player de acum 5 ani?

                  PS: de ce spuneti toti ca sunt butoanele prost amplasate? De ce toata lumea vrea ca butoanele sa fie pe usi? Ce-i asa special la amplasarea lor pe usi? Sunt mai ergonomice? O laie.... sunt extrem de accesibile acolo unde sunt, doar ca ne dorim si noi o nemtoaica in straie romanesti, la bani de branza de Sibiu, lucru care evident nu se poate.
                  Stii ca pana la urma si la coada nemultumitului i se ia darul. Dar sa fim seriosi.. Cati dintre voi ati cumpara Logan cu motor de 2.0 .. 20v eventual. )) Ca tot vad sfaturi pt Dacia.. ca scoateti, se va cumpara ! ) Sa presupunem ca daca vor pune si motoare mai mari (ceea ce nu cred), carcotasii vor lua dacia in deradere, nu ?! Si-n plus de asta, inginerii altor marci se straduiesc sa scoata motoare cat mai mici cu performante bune.. iar romanii vor motoare de 1.8T, 2.0 .. s.a.m.d. Motoarele cele mai bine vandute de pe seat leon.. sunt cele de 1.4 TFSI.. de 122 cp. De ce ar scoate dacia 2.0?! 1.6 16v e Arhisuficient.

                  App. de ce threadului astuia nu i-a fost atasat si-un poll ?! Ar fi fost un mod bun de-a contoriza fanii loganului. Oricum, sunt de parere ca majoritatea ar apela din nou la logan.
                  PH2 BlackLine 1.6 8v.

                  Comment


                  • daca nu ar da rugina asa de repede ar fi ok.acum dupa 4 ani a inceput pe la aripi pe la portbagaj sa dea rugina.acum sunt cateva puncte.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • Ramane de vazut daca nu cumva s-a rezolvat problema cu rugina la ph2.
                      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                      Comment


                      • ph2 cat are garantie la tabla? tot 6 ani? siiiigur s-a rezolvat...
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • nu e nici o diferenta intre asamblarea tablariei,si calitatea ei de la ph1-la ph2, doar design si vorbarie multa, banda de montaj si oamenii din fabrica sunt aceeas, as spune ca chiar ph2 se fabrica ,,mai fuserit,, decat ph1(am termen de comparatie, am 2 loganuri 2005 si 2009)de pe cea mai noua au scos cateva componente,,eu o consider mai proata decat cea din 2005.asa ca cu tabla sunt lamurit, daca vreti, ,,sa tina,,refolositi leacurile vechi ale tablei,,vaselina si uleiul la incheieturi,,daca pe cele vechi 1100 ,1300 le-am putut tine10-15 ani le-om putea tine si p-astea, pana om avea bani de altele.numai bine

                          Comment


                          • Originally posted by ionescu liviu View Post
                            Ramane de vazut daca nu cumva s-a rezolvat problema cu rugina la ph2.
                            Am vazut eu ph2 si Sandero ruginit si cu siguranta va urma si Duster

                            Comment


                            • am prieteni cu Duster care deja au probleme cu ele.la unul s-a matuit vopseaua pe aripile fata,la doi dintre posesori li s-au desprins ornamentele care vin lipite undeva pe bara spate (alea se vad cand ridici usa spate ,haion sau cum naiba le zice).e pacat pentru ca vor avea de pierdut .eu chiar sunt dispus sa dau niste bani in plus pentru protectia anticoroziva.atata timp cat lumea cumpara variante mai scumpe ,e clar ca doreste calitate.ori cei de la Dacia dorm si zic :"lasa ba ca merge si asa".nu stiu cat timp mai merge treaba cu fofarlica.
                              Last edited by margelatu; 15 August 2011, 16:26.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • pana nu rezolva problema tablei sau a procesului de vopsire, tratare a acesteia nu prea as vrea sa mai aud de dacia....este o masina fiabila, ok dar dupa 4 ani sa ai rugina nu e ce trebuie!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google