Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mitosu View Post
    Mitzulache sunt cazuri si cazuri cu rugina,sunt din 2005 si nu au probleme,nici macar un punct,aici intervine si faptul cum te ingrijesti de masina.
    rugina apare si la ceilalti skoda,fiat opel si chiar mert.
    Ce grija sa ai de un logan luat de nou, explica-mi si mie decat sa-l speli eventual la 2-3 saptamani (poate am zis mult 2-3 saptamani) sa nu-l lovesti si eventual sa nu sara vopseaua ca pe urma sa apara rugina? Sau tu iti iei logan si dupa ce ai iesit dupa portile fabrici l-ai bagat imediat in garaj si-l umpli cu ceara,ulei si vaselina? Stiu 2 posesori de logan care se bateau cu punul in piept, eu n-am rugina era in stare sa faca si pariu si i-am demonstrat ca are rugina, mentionez ca era un logan din 2005 si 2007. Nu zic ca loganul nu e bun, e bun iti faci treaba cu el dar tabla este jalnica, cum e importanta mecanica de pe o masina atat de importanta este si tabla ca doar nu iti iei masina si dupa 5 ani o bagi in service pentru tinighigerie. Eu unu' ma obisnuisem cu zonele pe unde apare rugina la logan dar ce a patit userul @MITZULACHE eu zic ca e prea de tot. Si nu mai spuneti ca sh-urile nu sunt bune, ce ca bagi bani in niste amortizoare, discuri de frana, saboti frana, etc, etc, in primul rand bagi bani in magina ta ai bagat o data si gata ai terminat, daca iti iei diesel aici stam putin altfel ca pote sa iti faca figuri turbo si intradevar dai ceva bani.

    Comment


    • vad ca vato aventurat pe un taram al acuzatiilor.
      ii dau mare dreptate lui mariusnicolae in privinta perceptiei asupra fenomenului de rugina.
      personal am experimentat cum este un Ford Focux produs in 2010 cu 30K km la bord:
      -cauciucul spart dupa 800 km din romania pana in cehia-este adevarat ca se putea intampla din cauza drumul dar nu am intrat in bordura si nici peste ceva care sa "raneasca: cauciucul in acest hal...
      -clanta usi sin spate dreapta sa rupt din cauza vibratiilor-plastic foarte slab....
      -rugina la telescoapele capotei din spate-evident din cauza tratarii insuficiente cu material anticoroziv.
      Summa Summarum: rugina este o problema generala a masinilor produse in ultima vreme. poate au dreptate cei care spun ca din 2000 incoace nu se mai produc la acelasi standarde masinile cum erau dinainte.
      Last edited by Pretorian; 10 September 2011, 21:43. Reason: scimbat text

      Comment


      • Asta e foarte adevarat cu masinile din 2000 pana in prezent ca nu mai au aceiasi calitate.

        Comment


        • Tabla mai buna,clima,esp,consola schimbata,geamuri electrice standard,antifonare,filtru habitaclu,si ce nemultumiri mai aveti voi.
          Dar ar mai fi fost 5000 E?
          sigpic

          Comment


          • Poate atat a costat loganul tau, eu am dat 8000 de euro si altii au dat mai mult ca mine cumparand alte versiuni, deci costa mai mult decat ai zis tu si uite ce calitate avem.

            Comment


            • "Dar ar mai fi fost 5000 E?"

              Corect!

              Comment


              • nua fost nici o data un logan cat de cat echipat, 5000 de euro. dar la 9000 de euro, nu gaseai nimci din ce viseaza unii (tabla zincata, antifonare, 20000 de cai, climatronic bi-zonal, piele de caprioara, maturi, farase si pamatufuri) decat la o masina din clasa superioara, de 8-10 ani vechime, la care o bucsa costa cat o aripa schimbata sau cat tot trenul fata la logan.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Nimeni cu capul pe umeri nu viseaza o masina noua cu dotari de ultima generatie si sa dea pe ea 6-7000 de euro. Dar cred ca oricine ar fi nemultumit sa scoata 3000 de lei din buzunar din cauza ruginii dupa 6 ani. Dar cine nu a patit nu crede.

                  Comment


                  • la o masina care costa de noua 8000 si care are durata de viata undeva in jurul a 5 ani, 3000 ron bagati in contraaripa nu e mult. nici putin, evident, dar comparativ cu 20000 de euro, 8000 ron in primii doi ani in motor si turbina, planetare, cum ti se pare? la spalatorie s-a dus tot cromul de pe masina, paguba de 6700 ron. o bascula fata la reprezentanta costa cat jumatate de logan. nu zic ca-i rau, sau ca-i bun loganul, dar la cat dai, cam atat si tine si de atat si merge.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Sunt de acord cu tot ce ziceti voi dar ,din moment ce dau 7800 de euro pe o masina care nu are nici pe departe formele unui Fiat banal (sa zicem) ,nici materialele unui Aveo ,nici finisajele sau antifonarea unui Symbol am dreptul sa cer oarece pretentii la capitolele de baza : suspensie ,tabla ,antifonare ,etc.Cei de la Renault au facut o afacere buna in Romania : platforma tehnica aveau (Clio ),motoare depasite moral aveau pe stocuri BERECHET,toate cu 8v sau cu puteri litrice mici ,mai aveau nevoie de o caroserie adaptata romanului (portbagaj mare ,garda marita la sol ,performante medii spre mediocre ).Si uite asa a aparut Loganul nostru !

                      Si ce daca rugineste ?! Romanul suporta !
                      Si ce daca pica injectoarele ?! Romanul suporta !

                      Nu as mai cumpara Logan pentru familie ever !!Doar sa merg la peste sau vanatoare cu ea !! Sau liniute !!
                      Iar referitor la ce zicea colegul cu Focusul,multe marci fabrica modele in Europa de Est dar la pret de West :Ford in Ukraina ,Toyota in TR ,Renault in TR ,Fiat si Opel in PL,Hyundai in India si lista poate continua....Daca in viitorul apropiat sau indepartat vreau sa cumpar A6 ,cine imi garanteaza ca nu e facut in China ??

                      Comment


                      • formele unui fiat, plasticuri de aveo, finisaje de symbol, cred ca nu vad bine la ce va raportati, astea sunt niste ciurucuri ca si alea din logan. d ecand a ajuns plasticul ala de te tai in el de pe eveo sa fie referinta in materie si/sau design-ul lui albeea? ai batut cu degetele in plasticul ala meserias "by chevy"? te dor unghiile, doar arata mai bine lustruit. prefer la toate raciurile de azi sub 15000 de euro, musamaua aia buretata din dacia 1300, aia era infinit mai faina decat la orice coaja din clasa mica de azi.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Originally posted by ROY View Post
                          Sunt de acord cu tot ce ziceti voi dar ,din moment ce dau 7800 de euro pe o masina care nu are nici pe departe formele unui Fiat banal (sa zicem) ,nici materialele unui Aveo ,nici finisajele sau antifonarea unui Symbol am dreptul sa cer oarece pretentii la capitolele de baza : suspensie ,tabla ,antifonare ,etc.Cei de la Renault au facut o afacere buna in Romania : platforma tehnica aveau (Clio ),motoare depasite moral aveau pe stocuri BERECHET,toate cu 8v sau cu puteri litrice mici ,mai aveau nevoie de o caroserie adaptata romanului (portbagaj mare ,garda marita la sol ,performante medii spre mediocre ).Si uite asa a aparut Loganul nostru !

                          Si ce daca rugineste ?! Romanul suporta !
                          Si ce daca pica injectoarele ?! Romanul suporta !

                          Nu as mai cumpara Logan pentru familie ever !!Doar sa merg la peste sau vanatoare cu ea !! Sau liniute !!
                          Iar referitor la ce zicea colegul cu Focusul,multe marci fabrica modele in Europa de Est dar la pret de West :Ford in Ukraina ,Toyota in TR ,Renault in TR ,Fiat si Opel in PL,Hyundai in India si lista poate continua....Daca in viitorul apropiat sau indepartat vreau sa cumpar A6 ,cine imi garanteaza ca nu e facut in China ??
                          Audi deja vinde pe piata romaneasca modele facute in China.undeva pe un forum ,romanul nostru nu intelegea de ce pe pompa de injectie scria made in China si a tacut dupa 38 mii km.la Logan singurul lucru deranjant e tabla.a mea a inceput sa faca dupa 4 ani dou puncte de rugina si la o aripa in spate s-a umflat vopseaua cat juma' de unghie.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • @ Seba ,m-am raportat doar la acelasi segment de masini din care face parte si Loganul .E drept ,toate au plastice ieftine dar parca sunt un pic mai aratoase decat cele din Loganul PH 1.Nu am zis nici pe departe ca plasticele din Aveo ar fi vreo referinta in materie dar,par un pic mai frumoase .Cu putin efort si cu putina dorinta ar fi putut sa arate si PH 1 un pic mai SIC .La PH 2 parca s-au mai imbunatatit lucrurile ,dar eu m-am referit strict la PH1 in comparatia de mai sus....

                            Comment


                            • Costa atat pentru ca ti-a pus geamuri electrice,abs,servo,AC,proiectoare,etc.
                              Eu am dat 9000E acum 4 ani.Si nu mi se pare mult.Orice alta masina in afara de Dacia la vremea aia nu o gaseai sub 12-13000 E.
                              sigpic

                              Comment


                              • Zic mai bine ca ar trebui sa scrie pe Dacia: A SE FOLOSI PANA LA........ Si termenul sa nu fie mai mult de 3 ani. Cu discutia asta nu vom ajunge niciunde, fiecare isi va mentine punctul de vedere si asta in functie de problemele avute. Si eu am avut alta parere. Si apropo, SEBA, cei 3000 de lei acopera doar costul semiblocurilor, vopseaua si restul sunt pe CASCO pentru ca aripile aveau niste mici zgarieturi. Va doresc sa nu treceti prin ce trec eu si sa va schimbati masinile cu altele noi macar daca nu puteti cu alte marci inainte de a trece 5-6 ani.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google