Originally posted by mitosu
View Post
Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
vad ca vato aventurat pe un taram al acuzatiilor.
ii dau mare dreptate lui mariusnicolae in privinta perceptiei asupra fenomenului de rugina.
personal am experimentat cum este un Ford Focux produs in 2010 cu 30K km la bord:
-cauciucul spart dupa 800 km din romania pana in cehia-este adevarat ca se putea intampla din cauza drumul dar nu am intrat in bordura si nici peste ceva care sa "raneasca: cauciucul in acest hal...
-clanta usi sin spate dreapta sa rupt din cauza vibratiilor-plastic foarte slab....
-rugina la telescoapele capotei din spate-evident din cauza tratarii insuficiente cu material anticoroziv.
Summa Summarum: rugina este o problema generala a masinilor produse in ultima vreme. poate au dreptate cei care spun ca din 2000 incoace nu se mai produc la acelasi standarde masinile cum erau dinainte.
Comment
-
nua fost nici o data un logan cat de cat echipat, 5000 de euro. dar la 9000 de euro, nu gaseai nimci din ce viseaza unii (tabla zincata, antifonare, 20000 de cai, climatronic bi-zonal, piele de caprioara, maturi, farase si pamatufuri) decat la o masina din clasa superioara, de 8-10 ani vechime, la care o bucsa costa cat o aripa schimbata sau cat tot trenul fata la logan.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
la o masina care costa de noua 8000 si care are durata de viata undeva in jurul a 5 ani, 3000 ron bagati in contraaripa nu e mult. nici putin, evident, dar comparativ cu 20000 de euro, 8000 ron in primii doi ani in motor si turbina, planetare, cum ti se pare? la spalatorie s-a dus tot cromul de pe masina, paguba de 6700 ron. o bascula fata la reprezentanta costa cat jumatate de logan. nu zic ca-i rau, sau ca-i bun loganul, dar la cat dai, cam atat si tine si de atat si merge.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Sunt de acord cu tot ce ziceti voi dar ,din moment ce dau 7800 de euro pe o masina care nu are nici pe departe formele unui Fiat banal (sa zicem) ,nici materialele unui Aveo ,nici finisajele sau antifonarea unui Symbol am dreptul sa cer oarece pretentii la capitolele de baza : suspensie ,tabla ,antifonare ,etc.Cei de la Renault au facut o afacere buna in Romania : platforma tehnica aveau (Clio ),motoare depasite moral aveau pe stocuri BERECHET,toate cu 8v sau cu puteri litrice mici ,mai aveau nevoie de o caroserie adaptata romanului (portbagaj mare ,garda marita la sol ,performante medii spre mediocre ).Si uite asa a aparut Loganul nostru !
Si ce daca rugineste ?! Romanul suporta !
Si ce daca pica injectoarele ?! Romanul suporta !
Nu as mai cumpara Logan pentru familie ever !!Doar sa merg la peste sau vanatoare cu ea !! Sau liniute !!
Iar referitor la ce zicea colegul cu Focusul,multe marci fabrica modele in Europa de Est dar la pret de West :Ford in Ukraina ,Toyota in TR ,Renault in TR ,Fiat si Opel in PL,Hyundai in India si lista poate continua....Daca in viitorul apropiat sau indepartat vreau sa cumpar A6 ,cine imi garanteaza ca nu e facut in China ??
Comment
-
formele unui fiat, plasticuri de aveo, finisaje de symbol, cred ca nu vad bine la ce va raportati, astea sunt niste ciurucuri ca si alea din logan. d ecand a ajuns plasticul ala de te tai in el de pe eveo sa fie referinta in materie si/sau design-ul lui albeea? ai batut cu degetele in plasticul ala meserias "by chevy"? te dor unghiile, doar arata mai bine lustruit. prefer la toate raciurile de azi sub 15000 de euro, musamaua aia buretata din dacia 1300, aia era infinit mai faina decat la orice coaja din clasa mica de azi.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by ROY View PostSunt de acord cu tot ce ziceti voi dar ,din moment ce dau 7800 de euro pe o masina care nu are nici pe departe formele unui Fiat banal (sa zicem) ,nici materialele unui Aveo ,nici finisajele sau antifonarea unui Symbol am dreptul sa cer oarece pretentii la capitolele de baza : suspensie ,tabla ,antifonare ,etc.Cei de la Renault au facut o afacere buna in Romania : platforma tehnica aveau (Clio ),motoare depasite moral aveau pe stocuri BERECHET,toate cu 8v sau cu puteri litrice mici ,mai aveau nevoie de o caroserie adaptata romanului (portbagaj mare ,garda marita la sol ,performante medii spre mediocre ).Si uite asa a aparut Loganul nostru !
Si ce daca rugineste ?! Romanul suporta !
Si ce daca pica injectoarele ?! Romanul suporta !
Nu as mai cumpara Logan pentru familie ever !!Doar sa merg la peste sau vanatoare cu ea !! Sau liniute !!
Iar referitor la ce zicea colegul cu Focusul,multe marci fabrica modele in Europa de Est dar la pret de West :Ford in Ukraina ,Toyota in TR ,Renault in TR ,Fiat si Opel in PL,Hyundai in India si lista poate continua....Daca in viitorul apropiat sau indepartat vreau sa cumpar A6 ,cine imi garanteaza ca nu e facut in China ??Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
@ Seba ,m-am raportat doar la acelasi segment de masini din care face parte si Loganul .E drept ,toate au plastice ieftine dar parca sunt un pic mai aratoase decat cele din Loganul PH 1.Nu am zis nici pe departe ca plasticele din Aveo ar fi vreo referinta in materie dar,par un pic mai frumoase .Cu putin efort si cu putina dorinta ar fi putut sa arate si PH 1 un pic mai SIC .La PH 2 parca s-au mai imbunatatit lucrurile ,dar eu m-am referit strict la PH1 in comparatia de mai sus....
Comment
-
Zic mai bine ca ar trebui sa scrie pe Dacia: A SE FOLOSI PANA LA........ Si termenul sa nu fie mai mult de 3 ani. Cu discutia asta nu vom ajunge niciunde, fiecare isi va mentine punctul de vedere si asta in functie de problemele avute. Si eu am avut alta parere. Si apropo, SEBA, cei 3000 de lei acopera doar costul semiblocurilor, vopseaua si restul sunt pe CASCO pentru ca aripile aveau niste mici zgarieturi. Va doresc sa nu treceti prin ce trec eu si sa va schimbati masinile cu altele noi macar daca nu puteti cu alte marci inainte de a trece 5-6 ani.
Comment
Comment