Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Citroen C4, 2008 an de fabricatie, 48 000 km, 5500 euro + taxa 400., diferenta intre ele fiind maricica.
    LA 6000 ce logan iei nou diesel? Cel mai ieftin vad ca este 9050 euro si n-are nici macar AC. Ba are si doar 75 de ponei.

    Deci lasa-ma cu faptul ca loganul este ieftin.

    Poate fi ieftin doar daca-l pastrezi vreo 10-15 ani. Altfel, dupa 3 ani, pierzi vreo 60% din valoare.

    PS: vorbesti lucruri mari: nu stiu cat muncesti tu pentru banii pe care ii ai, dar eu ma uit la fiecare leut pe care-l arunc aiurea (si aici ma refer la masina, ca doar e o sugativa semi-inutila).
    Last edited by Cezar; 13 September 2011, 19:57.

    Comment


    • In conditiile in care noul C4 costa 11.000 cu dotari gen comenzi pe volan, pilot automat, aer, jante 16, manere in culoarea caroseriei, garantie tabla 12 ani, 4 ani la masina, etc etc etc....cum sa mai iau Logan! Ma dezamagit tabla la logan...e praf! plus stabilitate, directie si altele....sa nu se inteleaga ca sunt impotriva loganului, doar am scos in evidenta anumite aspecte reale!

      Comment


      • Am mai spus-o si o repet. Nu-mi pare rau ca am luat Logan si as mai lua in continuare. Cum a mai spus cineva la momentul respectiv nu aveam bani cash sa iau ceva sh si nici nou si mai ales nu am vrut sa iau imprumut de la banca, sa iau ceva "super", "nemteasca", etc. si dupa o luna sa stea pe dreapta fiindca nu am bani de reparat una, alta fiindca am rata la banca, pentru "masina super sh". Asa ca am optat pentru nou.
        In plus noi romanii avem ceva cu ceea ce e produs la noi, nu e bun orice ar fi. Eu cred ca nemtii si nu numai ei ne-au dat un exemplu foarte clar in ceea ce priveste achizitionarea unei masini. Ei au stat la rand sa cumpere Logan (nou) si noi am stat la rand sa inmatriculam PASSAT (sh).
        PS: Si sa nu spuneti ca au avut alta prima de casare, adica de valoare mai mare fiindca nu tine. Tocmai de valoarea aia mare puteau sa-si permita ceva mai "nemtesc".
        Last edited by logan21cdc; 13 September 2011, 21:56.

        Comment


        • Eu as lua si maine un opel astra clasic SH (dupa 2006)...cu ochii inchisi! Bate Loganul la toate capitolele inclusiv preturile la piese...

          Comment


          • Originally posted by Cezar View Post
            PS: vorbesti lucruri mari: nu stiu cat muncesti tu pentru banii pe care ii ai, dar ei se uita la fiecare euro pe care-l arunca aiurea (si aici ma refer la masina este doar o sugativa semi-inutila).
            Aceasta este explicatia pentru care nemtii si-au luat Logan !
            Am corectat (adaptat) un pic !

            Comment


            • Sunt curios daca Loganurile de export, in special cele pentru Germania, Franta sunt indentice din punct de vedere calitativ cu cele comercializate la noi....pentru ca pe mine ma dat peste cap problema cu rugina si nu pot accepta ca o masina de 4 ani pe care am ingrijit-o si ceruit-o de doua ori pe an sa imi faca o belea ca asta )

              Comment


              • @PCH : Chiar ai probleme asa mari cu rugina ?!

                Comment


                • Pai cam da...e luata de noua in 2007, fabricatie 2007 si in primavara 2011 am schimbat ambele usi din fata pe garantie pentru ca aveau rugina sub cheder...am mai vazut eu acum pe la aripa spate cum se umfla vopseaua si alte chestii...care ma seaca! Tin mult la masina mea si am ingrijit-o cat am putut...ceruit primavara/toamna an de an, bibilita, nezgariata, nelovita, etc

                  Comment


                  • Curat ghinion, sincer nu am mai auzit pana acum sa apara atatea probleme cu rugina la un Logan de doar 4 ani !
                    Ce e mai rau este ca o data intrata rugina in ea, nu prea mai ai cum sa scapi de aceasta (poate doar prin inlocuirea reperului respectiv)

                    Comment


                    • Asa este

                      Comment


                      • Originally posted by PCH View Post
                        Sunt curios daca Loganurile de export, in special cele pentru Germania, Franta sunt indentice din punct de vedere calitativ cu cele comercializate la noi....pentru ca pe mine ma dat peste cap problema cu rugina si nu pot accepta ca o masina de 4 ani pe care am ingrijit-o si ceruit-o de doua ori pe an sa imi faca o belea ca asta )
                        masinile se fac pe banda si pleaca acolo unde sunt contractate
                        nu exista linii de productie separate pentru Romania si pentru extern
                        am mai spus-o intr-un post anterior dar vad ca nu a citit nimeni: rugina nu este vina masinii, ci este provocata de conditiile de trafic(criblura la greu care bombardeaza pasajele de aripi, stilul "romanesc" de mers in curul masinii din fata la 1 metru distanta sa incasezi in capota toate pietricelele din rotile celui de fata, tonele de sare aruncate iarna pe drumuri, ca la noi nu s-au inventat inca solutiile alcaline de dezghetare si tot asa.......)
                        acelasi logan in strainatate NU va avea rugina
                        la noi orice masina prinde rugina, urmariti cu atentie forumurile ford, opel si skoda, ca astia sunt cei mai predispusi...aviz colegului care ar alege oricand un opel sh cu tot cu basinile neamtului care l-a omorat inainte sa-l vanda

                        Comment


                        • Nu as alege neaparat un opel sh in locul unui logan, si un opel sh nu are basinile neamtuluui, le poate avea pe ale romanului, care si la permis inaintea ta.
                          Prefer un Astra H, sau o corsa, da noi.

                          Comment


                          • Acelasi Logan in California sau Florida nu va avea rugina. Cat despre sare, vezi ca in Marea Britanie a nins un pic mai tare iarna trecuta (ca si prin 2006) si nu aveau stocuri de SARE, de stateau camioanele cate 72 de ore sa incarce la singura mina de sare deschisa iar utilajele nu faceau fata la extras sarea.
                            Solutiile alea minune costa de 2-3 ori mai mult si sunt eficiente daca le dai pe drum INAINTE de a ingheta/ninge. Ceea ce este extrem de greu de prevazut de cei de la meteo si mai greu de aplicat de cei de la drumuri.

                            Majoritatea masinilor moderne sunt vax albina la protectia impotriva coroziunii, de aia tot dam exemple fiecare de nu stiu de Focus, Octavia etc. pe care am vazut rugina.
                            Totusi, cele din clasa premium nu au rugina nici dupa multi ani.
                            Loganul poate sa rugineasca si dupa 2-3 ani, ceea ce e prea de tot.

                            Comment


                            • @your_2cley: neamt, roman, turc sau orice natie ar fi.....
                              de ce sa nu dau eu primele basini in masina mea, in loc sa le adulmec pe ale altuia???
                              @mr.K: este foarte adevarat ce spui tu, dar faptele inconstestabile sunt ca loganurile din afara chiar se incapataneaza sa nu rugineasca, mama lor
                              chiar nu stiu sa existe raportate cazuri de rugina in strainatate la masini nelovite
                              nu pot sa nu ma intreb de ce.......

                              Comment


                              • Pai nemtii au Logan de maxim 2-3 ani. Apoi cred ca ajung in Romania ca sh.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google