Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @marius: logan preferance are dotari de Dacia Berlina cu ceva plusuri. Daca vrei AC, trebuie sa scoti din buzunar 790 euro. Ieftin, nu?
    Citroenul de 5450 are dotari peste orice loganel.
    Plus de asta, vb de o masina din categoria low-cost, care nu prea mai e low-cost.
    In fine, fiecare face ce poftesti cu banii lui, insa la aceeasi bani, sau putin peste, poti lua ceva mai bun.

    PS: decat Logan, mai bine Fluence. Logan nu mai merita decat SH. Cu bani putini, iei o masina super.

    Comment


    • C4 nou 5450? Unde e asta? Si pune pretul adevarat, nu vrajeli cu rabla... Eu vad ca C4 incepe de la 15100 Euro cu TVA.

      Comment


      • Originally posted by Cezar View Post
        PS: ... insa la aceeasi bani, sau putin peste, poti lua ceva mai bun.
        Foarte adevarat !
        Last edited by dorinionel; 14 September 2011, 22:29.
        http://i298.photobucket.com/albums/m...stouserbar.png
        Everything sounds better . . .

        Comment


        • Corect, dar cel mai ieftin Fluence e 12200 Eur la oferta "in limita stocului" (2400 eur discount). La banii astia "putini" m-as putea gandi si la alte masini.

          Comment


          • 5450 cu 3 tichete rabla...asta-i pretul. Nu l-am facut eu.
            Asa cum loganul e 4000 cu 3 tichete rabla.

            PS: nu incepe nimic de la 15000 euro. Un coleg si-a cumparat o troaca dintr-asta cu 12500, si cu motor de 1.6 120 de ponei, n aibaguri, climatronic si mai toate tampeniile posibile.
            Last edited by Cezar; 14 September 2011, 22:41.

            Comment


            • Originally posted by Cezar View Post
              @marius: tot spui ca produsele romanesti sunt bune si ieftine si bla bla bla.
              Un logan costa undeva la 8500 euro, avand dotarile minime necesare: ac, geamuri si cam atat. Care-i cel mai ieftin logan cu rabla si tichete incluse? 5000? 4000?
              O Rabla de citroen C4 cu 3 tichete rabla si TVA inclus 5450 euro. Mai pare asa ieftin Loganul?
              bah, io cred ca tu n-ai vazut bine, sau la citronene un tichet d erabla valoreaza 5000 de euro... la citronen pe site scrie C4, incepand de la 15000 de euro. cand i-am zis ca vreau 1.6 120cp, hopa 17000 de euro. mi-o fost si frica sa selectez climatronic sau toate geamurile electrice, ca fac dracu cu inima cand vad 25000 de euro.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Citat de pe site citroen: "Reducere promotionala din pretul total cu TVA de pana la 5459 Euro" "Discountul include si 3 tichete"rabla. E o mica nuanta. Cam care o fi pretul initial, daca "reducerea" e de (5500- 3*rabla)....

                Comment


                • adica din aia full, care ajunge 25000, ei iti scad 5500. dar tot cat trei loganuri costa.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • eu am intrat sambata la citroen din greseala si am primit oferta pentru noul C4, motor 1.4 (nu mai stiu cati cai), geamuri electrice, aer conditionat, pilot automat, comenzi pe volan, abs, esr, esc, tsc, fcsb, fcrb ) jante tabla 16, pachet look (manere, bari in culoarea caroseriei) si altele....iesea pe la 16 mii...aveau discount de 2-3 mii (nu mai retin exact cat) si cu 3 prime iesea pe la 11 mii...daca nu aveai trei tichete mai puneai 1000 de iepuri si le rezolvau ei....deci cam 12 mii

                    Comment


                    • Originally posted by Seba View Post
                      bah, io cred ca tu n-ai vazut bine, sau la citronene un tichet d erabla valoreaza 5000 de euro... la citronen pe site scrie C4, incepand de la 15000 de euro. cand i-am zis ca vreau 1.6 120cp, hopa 17000 de euro. mi-o fost si frica sa selectez climatronic sau toate geamurile electrice, ca fac dracu cu inima cand vad 25000 de euro.
                      Bre, ai dreptate. Am vazut stramb.
                      25 000 euro nu merita rabla asta de citroen. Un 11 000-12 000 max.
                      Au totusi preturile atat de umflate, incat poti negocia discount-uri mari.
                      Uite alt exemplu de discount serios: 17 000 un Citroen C4, motorizat 1.6 THceva(benzinar turbo), cutie automata si toate optiunile posibile. Luat acum 1 luna.

                      Comment


                      • in definitiv, cum spunea si colegul cezar, fiecare cumpara ce vrea de banii lui
                        pentru mine cel putin conteaza ca masina sa mearga fara probleme, nu ma uit la rugina, ca troncane, ca bataie, ca scartaie(nici nu le aud), ca are interiorul nu stiu cum....
                        am facut si 600 de km dintr-un foc si m-am dat jos odihnit din masina, pentru mine confortul si tinuta de drum sunt ok(nu depasesc 120-130 kmh la drum lung)
                        poate altcineva isi doreste mai mult de la o masina(confort, tinuta de drum, cate gadgeturi optionale)
                        pe mine ma intereseaza sa platesc cat mai putin pentru masina si sa ma coste cat mai putin exploatarea ei; nu as plati niciodata bani grei doar s-o repar ca s-o fac sa mearga-as vinde-o in secunda doi....sunt dispus sa platesc doar pentru intretinere sau eventuale imbunatatiri, nu sa dau bani ca s-o mentin pe linia de plutire
                        asa gandesc eu....altcineva poate vrea mai mult si atunci plateste mai mult(cu conditia sa si aiba banii)

                        Comment


                        • Eu nu stiu de unde scoateti voi preturile astea.
                          Am configurat un Fluence: 12.550 E cea mai slaba versiune a lor.Am incercat sa nu pun nimic pe ea.E un 1.6 110 cp .Nu ARE : 4 jante de aluminiu,proiectoare ceata,Airbag-uri laterale torace fata si airbag-uri cap locurile fata si spate,Geamuri electrice fata si spate,Radio CD MP3 4X15 W Bluetooth.Astea sunt dotari care le puteai pune si in caz ca le pui te duce la 14.000 E.Ca sa nu zic ca nu are clima, are AC manual.Singurul care e de mentionat e ESP..In rest versiunea asta nu are nimic in + fata de un Logan la 7-8000E.

                          Sa fim seriosi pentru alta masina noua in afara de Logan iti trebuie bani.Cine si-a luat Logan sa nu imi zica ca avea bani de VW Passat nou si a vrut el logan.A luat pentru ca nu a avut bani de altceva si Sh iesea din discutie.
                          sigpic

                          Comment


                          • Asa e colegu o fi mai scump, dar e RENAULT nu e DACIA (Logan) )

                            Comment


                            • Originally posted by Pacco View Post
                              Eu nu stiu de unde scoateti voi preturile astea.
                              Am configurat un Fluence: 12.550 E cea mai slaba versiune a lor.Am incercat sa nu pun nimic pe ea.E un 1.6 110 cp .Nu ARE : 4 jante de aluminiu,proiectoare ceata,Airbag-uri laterale torace fata si airbag-uri cap locurile fata si spate,Geamuri electrice fata si spate,Radio CD MP3 4X15 W Bluetooth.Astea sunt dotari care le puteai pune si in caz ca le pui te duce la 14.000 E.Ca sa nu zic ca nu are clima, are AC manual.Singurul care e de mentionat e ESP..In rest versiunea asta nu are nimic in + fata de un Logan la 7-8000E.

                              Sa fim seriosi pentru alta masina noua in afara de Logan iti trebuie bani.Cine si-a luat Logan sa nu imi zica ca avea bani de VW Passat nou si a vrut el logan.A luat pentru ca nu a avut bani de altceva si Sh iesea din discutie.
                              Vezi ca ai uitat servodirectia de la Fluence care-i asistata electronic variabil (se intareste volanul la viteza) si care-i excelenta comparativ cu Loganul. De asemenea vezi ca motorul are 110 CP nu 105 CP ca pe Logan.
                              Si mai sunt cateva "nimicuri".
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • Pretul unei masini trebuie luat ca total al costurilor pentru detinerea ei. Adica pret de achizitie + impozit + asigurari +consumabile + intretinere curenta + reparatii. Caz concret: eu mai merg cu un Ceed , tot 1.6 benzina, la care revizia costa cam dublu fata de Loganul meu si se face la 10000, nu la 20000. Numai filtrul de polen costa 160 ron. Nu mai spun ca filtrul de aer arata exact ca la Matiz, seamana cu cel de polen de la Logan - si costa cam dublu fata de cel de la Logan 16V (care arata a filtru serios). Si inca la Kia scapi ieftin, altii sunt si mai si.

                                Fluence e Renault, dar e facut la turci. Si aia 5 cai in plus, la ce turatie se masoara su cum arata curbele de cuplu la un motor si la celalalt? E practic acelasi motor, poate o varianta mai noua.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google