Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • acele nimicuri fac 5-6-7-8 mii in plus.

    Comment


    • totusi e cam mult pt. niste nimicuri. inca un logan iei pe banii aia

      Comment


      • La 5-6-8 mii deja nu mai sunt "nimicuri".....acum depinde de fiecare individ in parte! Poate mie imi place sa ma "imbrace" scaunul si sa ascult radio romania actualitati pe sistem bose )) altuia ii place sa aiba trapa sau plafon panoramic iar altul se multumesc cu o masina simpla, ieftina! Loganul are un pret de vanzare relativ mic dar piesele pot fi scumpe comparativ cu alte marci Una peste alta Loganul este o masina ok pentru drumurile si conditiile din tara asta.

        Comment


        • Originally posted by Pacco View Post
          Eu nu stiu de unde scoateti voi preturile astea.
          Am configurat un Fluence: 12.550 E cea mai slaba versiune a lor.Am incercat sa nu pun nimic pe ea.E un 1.6 110 cp .Nu ARE : 4 jante de aluminiu,proiectoare ceata,Airbag-uri laterale torace fata si airbag-uri cap locurile fata si spate,Geamuri electrice fata si spate,Radio CD MP3 4X15 W Bluetooth.Astea sunt dotari care le puteai pune si in caz ca le pui te duce la 14.000 E.Ca sa nu zic ca nu are clima, are AC manual.Singurul care e de mentionat e ESP..In rest versiunea asta nu are nimic in + fata de un Logan la 7-8000E.

          Sa fim seriosi pentru alta masina noua in afara de Logan iti trebuie bani.Cine si-a luat Logan sa nu imi zica ca avea bani de VW Passat nou si a vrut el logan.A luat pentru ca nu a avut bani de altceva si Sh iesea din discutie.

          Eu am configurat un Fluence si imi da alt rezultat si la pret si la dotarile de siguranta care includ destule air-bag-uri ....http://www.renault.ro/gama-renault/a...rPriceType=TTC

          Comment


          • Nu apare.Link invalid.Da copy paste la dotari si pret.
            sigpic

            Comment


            • Si eu asi mai cumpara inca una un golan 1,6 16Valve dar din pacate nu exista Cash asta e este, poate trece crizaaa

              Comment


              • @Pacco,
                Dotari de siguranta standard :

                ABS
                Airbag-uri laterale torace fata
                Centuri fata in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort
                Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locurile laterale spate
                Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
                Centuri laterale spate in 3 puncte si limitator de efort
                Directie asistata electric variabila
                Imobilizator electronic codat
                Tetiere fata reglabile pe inaltime si 3 tetiere spate
                Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager

                Pret :12.200

                Comment


                • Pai si unde sunt airbag-urile alea ....Asta e versiunea care am configurat-o si eu .Deci nu are cine stie ce dotari.
                  sigpic

                  Comment


                  • Adica ce are in plus fata de Laureatul meu ph2 cu airbaguri laterale si abs la 9300euro? Directia asistata hidraulica de la Logan mie imi place mult mai mult decat aia electrica variabila atat de laudata - e chestie subiectiva. Ca se aprinde avaria la franare brusca si cam atat. Adica interiorul ala mai frumos costa 2900 euro, cu toata mama reducerilor. Plus ce te mai jecmanesc toti dupa aia la: CASCO, revizii, piese de schimb - ca deh, are Renault, nu Dacie, isi permite fraieru'.

                    Comment


                    • pana una alta si dupa vreo 3 pagini ati ajuns la vorba mea: daca ai bani iti iei altceva mai bun(si eu as sari direct pe un aston sau macar un jaguar.....la masinile astea visez eu)
                      daca nu.....ramai la logan si incerci sa vezi doar partile bune, ar fi un calvar sa circuli zi de zi cu o masina la care tot incerci sa-i descoperi tot felul de lipsuri
                      daca ai nimerit si o masina buna, extrem de fiabila si ieftina(la achizitie si intretinere) cu atat mai bine
                      nu sunt fan logan, nu e masina de lipit postere pe pereti, dar m-am uitat si eu zilele astea pe la alte marci si dupa cum ziceau si colegii mai inainte, un logan laureate si cu airbaguri laterale nu are nici un rival real pana in 10000 de coco, doar cate oferte promotionale cu motoare de scuter si dotari de trotineta

                      Comment


                      • Si atata timp cat nu o sa aibe un rival serios pana in 10.000 de Euro, aici va incremeni pretul. De altfel, tocmai de aceea si-au si permis sa-l duca pana la pragul de 10.000 Euro (ma refer la motorizarile Diesel).
                        Poate Skoda la anu' cu noul model ... ?!

                        Comment


                        • Masinile straine low cost vor fi in schimb foarte scumpe la intretinere, revizii si reparatii ca sa nu mai spun de bulelille care se dau in serviceu-rile de reprezentanta ale masinilor straine. Eu am avut Fabia care dupa 2 zile de stat in reprezentanta cu o problema pe electric mi-au spus ca "nu stim ce are", problema care a rezolvat-o un electrician auto la un service multimarca.

                          Comment


                          • Romanul se plange de pretul benzinei, pentru care nu ii ajung banii, si viseaza la Porsche si Jaguar. Eu nu visez la ele pentru ca din salariul meu de inginer nu as avea bani nici pentru asigurare la asa ceva, nicidecum pentru consumabile si intretinere curenta. Loganul e o masina robusta, fiabila, facuta pentru drumurile noastre proaste si care se conduce foarte onorabil, departe de ce era Dacia inainte. Motoare verificate in timp si vestite pentru fiabilitatea lor (mai putin cele diesel). Intretinere la pret imbatabil. Si fabricata in Romania, de lucratori romani si cu taxe platite in Romania. Cumparati fratilor lucruri romanesti daca vreti sa iesim din saracie, nu mai dati banu' la turc, ceh si alte natii.

                            Comment


                            • Pentru Dacia, orice Logan vandut este bonus !
                              La tehnologia folosita (amortizata si mama ei) , costul de fabricatie (salarii tari emergente + facilitati fiscale) si numarul de unitati vandute (peste 1 milion de bucati), poti spune linistit ca ce mai vand este aproape "profit curat" !

                              Comment


                              • Originally posted by Cezar View Post
                                1.
                                2. "cetateanul de conditie medie din Romania nu o sa cumpar niciodata masina sh(indiferent de marca) pe care pot sa mi-o permit bineinteles, de 2-3 ani in defavoarea aceleiasi masini dar noi" - pai scuza-ma, dar nu se pupa cu ce spui dumneata. Adica n-ai cumpara o masina de 2 ani, moderat folosita (30 000), dar cu 60-70% mai ieftina ca una noua?
                                Vezi de drum cu Citroenul tau cu tot, nu contest calitatea masinii dar trebuie sa ne mai uitam si ce are priza in Romania, adica daca eu iau un Citroen de 2-3 ani devalorizat cu 70% si-l mai tin si eu 3 ani cu o alta devalorizare, la ce valoare pot sa-l mai dau dupa aceea? Citroen, Ford si Chevevrolet nu are priza la noi, sunt multe aspecte de care trebuie sa tii cont atunci cand achizitionezi o masina,mai ales SH, iar unul dintre ele cu o pondere mare este si valoarea de revanzare ca sa nu mai spun de conditiile de garantie si de calitatea meseriasilor din service-uri pentru aceste tipuri de masini, Citroenul fiind recunoscut deja pentru caracterul futuristic care-l reprezinta pe partea de electronica ceea ce cam displace la romanul de rand.
                                Last edited by Cromatic; 16 September 2011, 20:17.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google