Eu m-am cam plictisit de logan, mi s-a cam facut lehamite de el. E adevarat a fost SH, dar nu uzura data de km ma deranjeaza ci ma dispera micile neajunsuri, defecte de fabricatie, chestii facute in graba ( sa nu spun prost gandite sau prost facute intentionat). Uitati-va la Streulea cata munca a depus ( felicitari pt treaba asta si pt. tutoriale) sa aduca masina la un nivel de functionalitate si confort de masina decenta, doar pt. ca fabricantilor le-au "scapat" niste aspecte.
Ieri eram pe o straduta ingusta si incercam sa parchez lateral intre masini in timp ce din deal se auzeau sirenele de la SMURD. Nu se vede nimic in oglinda dreapta, am parcat aproape orbeste, in graba sa nu incurc salvarea. Cand merg mult cu masina ma dau jos din scaunul ala si zici ca sunt anchilozat. Acum ceva vreme cand apasam pedala de frana lucea becul de lumini de ceata in bord, noroc de Streulea si tutorialul sau. In portbagaj apare rugina. Si lista e lunga tare, deficiente f. multe. Deja in capul meu apar comparatii cu dacia 1310, dar macar de la aia nu aveam pretentii (fiind net inferioara) desi culmea scaunule stock erau mult mai comode iar in oglinzi vedeam coltul masinii fara sa ma uit ca disperatul sau sa scot capul pe geam.
Cu toate acestea insa urmatoarea masina tot logan va fi, diesel, tot SH. Nu ma incanta ideea unui golf4 cu 150mii km "reali". Loganul SH nu are rival pe piata masinilor. Nu mai gasesti nici o alta masina de aceste dimensiuni (berlina 4usi) care sa coste 3500-5000E si care sa aiba maxim 3-4 ani si 70mii km maxim. Si care, din cate am citit aici pe forum, sa te tina fara reparatii serioase cel putin 7-8ani si 150mii km. Sunt de acord cu Cezar, SH merita cel mai mult.
Ieri eram pe o straduta ingusta si incercam sa parchez lateral intre masini in timp ce din deal se auzeau sirenele de la SMURD. Nu se vede nimic in oglinda dreapta, am parcat aproape orbeste, in graba sa nu incurc salvarea. Cand merg mult cu masina ma dau jos din scaunul ala si zici ca sunt anchilozat. Acum ceva vreme cand apasam pedala de frana lucea becul de lumini de ceata in bord, noroc de Streulea si tutorialul sau. In portbagaj apare rugina. Si lista e lunga tare, deficiente f. multe. Deja in capul meu apar comparatii cu dacia 1310, dar macar de la aia nu aveam pretentii (fiind net inferioara) desi culmea scaunule stock erau mult mai comode iar in oglinzi vedeam coltul masinii fara sa ma uit ca disperatul sau sa scot capul pe geam.
Cu toate acestea insa urmatoarea masina tot logan va fi, diesel, tot SH. Nu ma incanta ideea unui golf4 cu 150mii km "reali". Loganul SH nu are rival pe piata masinilor. Nu mai gasesti nici o alta masina de aceste dimensiuni (berlina 4usi) care sa coste 3500-5000E si care sa aiba maxim 3-4 ani si 70mii km maxim. Si care, din cate am citit aici pe forum, sa te tina fara reparatii serioase cel putin 7-8ani si 150mii km. Sunt de acord cu Cezar, SH merita cel mai mult.
Comment