Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pretul este indiferent de marca, la masinile cu elemente de caroserie din tabla de otel
    la cele de aluminiu e mult mai mult, poate ajunge chiar dublu
    sfatul meu e sa faca lucrarea in regie proprie, pentru ca ajunge cam cat fransiza, iar la anul va creste si prima de asigurare daca va consemna dauna
    plus muntele de acte necesare....

    Comment


    • stiu asta...referitor la casco. tocmai de aceea ma gandeam. o sa vbesc cu un baiat de la dacoserv care lucreaza si acasa multumesc pt informatii!

      Comment


      • cu foarte multa placere!

        Comment


        • da , as mai cumpara logan ;)

          Comment


          • Originally posted by 911 YTM View Post
            da , as mai cumpara logan ;)
            Atat? Da-ne si noua te rugam o motivatie pentru care ai vrea sa faci lucrul asta.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Eu mi-am luat logan de 13200 euroi cand probabil imi gaseam un C Classe sau un Seria 3 break linistit la banii aia, ce e drept nu nou.
              De ce?
              Pentru cam am avut logan care a servit vitejeste 250.000 km cu ulei si consumabile, si inca mai slujeste.
              Pentru ca a fost cea mai fiabila masina care am avut-o pana acum.
              Pentru ca in cazul in care ma loveste vreun asigurat al CARPATICA nu o sa dau 1000 E pe un far Hella (ca deh nu vreau sa am faruri aduse din china cu containerul pe masina).
              Pentru ca are un volan(chiar imbracat in piele), 3 pedale(stiu ca unora le plac doar doua), frane decente, un motor decent care permite deplasarea normala zi de zi (200Nm sic ca este un cuplu maxim destul de bunicel), 3 oglinzi (foarte importante in jungla din Bucuresti), tapiteria si insertiile crem de pe bord ii schimba si look-ul interior fata de loganul vechi (astea le trecem la capitolul fita)
              Cu niste folie adaugata ulterior pe geamuri, si un player cu bluetooth ca daca vorbesti non stop la telefon devi un pericol pentru cei din jur cand incerci sa si conduci prin jungla.
              Cu aproximativ 14.000 euroi per total m-am ales cu un fel de break(ca multi zic ca nu e break ca n-are haion), in care pot sa incarc chestii destul de mari si grele, destul de eco, considerand taxa de poluare care o vor introduce din 2013 cand probabil va fi mai scump sa circuli cu o masina euro 3 decat cu taxiul.

              Ca alternativa la acesti bani un break sh de origine germana (C Clasee Seria 3 , audi A4 ) poate as fi gasit dar nu ma tenteaza ca nu o cumpar pentru ce embleme are ci pentru ceea ce imi ofera.

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                Atat? Da-ne si noua te rugam o motivatie pentru care ai vrea sa faci lucrul asta.
                pentru ca de 6 ani m a plimbat peste tot,si pe sosea si pe drum de tara, pe camp, prin padure... Nu am ramas nicaieri cu ea. Nu am bagat nici un leu in vreo defectiune, doar revizii si ce am mai pus eu ca nu aveam ce face ( schimbat arcuri cu h& r , amortizoare, soft ,etc,,,). nu zic ca alte masini nu m ar fi dus pe unde am mers cu loganu, dar am am amici, colegi care au sh luate in perioada cand am laut si eu loganu(2006) si au aparut probleme la turbine, o supapa , bucusi..... bla bla . stiu ca nu am confortu si puterea care o ofera acele sh, dar mai bn sa bag banii in benzina si atat.

                Comment


                • Originally posted by B997NDL View Post
                  ...
                  "eventual englezariile lor (facute la noi, in ungaria, china, etc), alte masini nu exista pt ei." ce englezarii facem noi si ungurii?!
                  :
                  jag si land rover au bordul, ecu habitaclu si cablajele facute in romania, iar pre-asamblarea se face in ungaria. la final, englezii iau un sac de piese lego et voilla jagul de 100000 de coco. de ford nu mai vorbesc, au si fabrica in romania

                  Originally posted by B997NDL View Post
                  ...
                  tot @ seba: ar trebui sa stii ca masinile de raliu au alta aplicabilitate si ca pe asfalt n-ar prea face treaba. da-mi una care sa se scoata in fata unui m3 pe asfalt ... si sh.... ai idee cati cai ii mai raman?!:sleepiness
                  :
                  un ford escort de 500cp 4wd s-a vandut cu cateva mii de euro, sub 10000.
                  un audi s1 replica mtm, 650cp, 4wd, nou-tipla, 65000 de euro. cred ca daca ma duc acum pe rallycarsforsale, gasesc la prima strigare 10 masini pe care ca sa le bata m3, i-ar mai trebui minim un motor in plus.
                  Last edited by Seba; 5 November 2011, 00:38.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Originally posted by Seba View Post
                    nu mai fi confuz, jag si land rover au 3 bordul si ecu habitaclu facute in romania, cablajele, iar pre-asamblarea se face in ungaria. la final, englezii iau un sac de piese lego et voilla jagul de 100000 de coco.


                    un ford escort de 500cp 4wd s-a vandut cu cateva mii de euro, sub 10000.
                    un audi s1 replica mtm, 650cp, 4wd, nou-tipla, 65000 de euro. cred ca daca ma duc acum pe rallycarsforsale, gasesc la prima strigare 10 masini pe care ca sa le bata m3, i-ar mai trebui minim un motor in plus.
                    nu prea conteaza unde se fac subansamblele. conteaza proiectul... si oare de ce nu facem caroseria sau motorul?!

                    si masinile de care vbesti tu (nu cunosc site-ul asa ca nu te pot contrazice ) sunt inmatriculabile ?! au omologari pt drumuri publice? si in ultimul rand nu vbeam de "avioane" cu mii de modificari si motoare de pe alte masini, cum a fost dusterul cu care se tot bat astia in piept ca a luat locul 3 cred si eu... cu motor nissan de 800 cp. discutia era despre masini de serie (asa cum ies din fabrica) si omologate pt solsele

                    ori acolo in afara de italieni, nu prea le tine nimeni piept nemtilor

                    asa facem diverse repere si pt mercedes.. se cheama ca e facut in romania?! noi suntem negrisorii cu mana de lucru ieftina.
                    Last edited by B997NDL; 5 November 2011, 00:55. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • dar in final, calitatea unei masini si limita de rezistenta e data de cea mai slaba piesa. degeaba ai un motor super, luat de la ford sua si adaptat pe o caroserie euopeana, cand proiectul tau are soft din india si se asambleaza in romania. degeaba ai 500cp, daca din 3 in 3 zile mergi cu masina sa-ti stinga becuri in service, sau subit, la 200km/h, ramai fara servodirectie, fara lumini, motorul coboara la 1500rpm si cutia de viteze se blocheaza in tr3 si poti merge maxim 50km/h. faina masina, la cat costa, sa-ti faca asta de 2-3 ori/an, nu i-ai da foc?
                      o masina de raliu poate fi omologata sa circule pe strada, una de strada nu poate sa circule pe probe speciale decat cu acele modificari care o fac masina de raliu. orice masina poate fi omologata cu alt motor, alta cute, alte frane. daca trece testul R.A.R. e ok. sincer vorbind, sa am 10000 disponibil pt distractie, acu' l-as suna pe luci hora sa-l intreb cat m-ar costa un golf1 tiganit asa cum stiu cei de la ucmr, sa rad cu roaba aia de golf de m3-uri. uite, de exmplu, renault spider, un coupe gen mazda miata, 2 litrii 175 cp, sta cu m5 pe 400m si pe 1km. renault are mai putini cai, dar si aerodinamica si kilele sunt altele. degeaba ai 3000cp, daca ai greutate de locomotiva, te misti ca o locomotiva.

                      n-oi fi eu mare fan logan, dar cu atat mai putin sunt fan al beemveurilor cand ii aud pe toti cum le lauda, ce rezultate au avut pe plan mondial in motorsport, daca-i intrebi cand a castigat ultima data bmw un titlu mondial, stai sa intru pe goagal, ca nu mai tin minte. la o privire mai atenta in istoria motorsportului, in general vorbin, mai mereu, aia cu "tigai" (francezii si italienii fiind cei vizati), i-au cam nasit pe nemti cu super-masina lor cu tot. tigai-ne-tigai, le-au dat de le-au sarit mucii la hitleristi.
                      Last edited by Seba; 5 November 2011, 01:13.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • numai ca in competitii iar nu intra masinile de serie. francezii prefera sa scoata masini de serie mai proaste ca sa aiba bani pt masini de competitii tu te uiti ca alea din F1 au motoare renault?! uita-te ce scot pe poarta fabricii spre vanzare. si la chestia asta, ne place sau nu., e difernta mare intre nemti si francezi italienii erau buni dar la clasa sport lux. eu sunt fan design italian. printre favorite alfa romeo 159 si brera. dar la motoare nu se ridica la nivelul omoloagelor aus deutschland . pana si pagani zonda are motoare mercedes, preponderent..

                        uite.. 420 cp din fabrica. o poti cumpara asa, nu trebuie modificata si rasmodificata. ai idee ce face asta pe sosea?! http://www.autovit.ro/bmw-m3-C20074849.html

                        m-am uitat de curiozitate. matematica simpla: renault spider 0-100 km/h in 7,7 sec 0-160 km/h in 19,6 sec. bmw m3 0-100 km/h 4,3 sec 0-200 km/h 15,2 sec (atentie! nu 160 km/h ca la renault) cum zici ce se tine?! poate se tine de gard. citeste in paginile din link-uri. m3 scoate 0-100 4,3 sec si 0-200 15,2 sec in timp ce lamborghini diablo gt 0-100 in 4,4 sec si 0-200 in 15,3 sec. nu cred ca trebuie sa mai spun ceva. miata nici n-o mai bag in discutie

                        era sa uit link-urile : http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_m3_e92.html

                        1995 Spider RENAULT, and lot of sport car specification. You can discover the history of automobile logo


                        mai da-mi te rog o masina la 65.000 de euro care sa scoata timpii astia.

                        apropo de competitii, astia pot merge cu masina de acasa, din garaj si fac fata

                        cred ca am polemizat destul. am exagerat cu off topicul. sa vbim de logan
                        Last edited by B997NDL; 5 November 2011, 02:39. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Mai dai dracului de BMW m3 ca nu-i vreun avion. Acum ceva vreo 2-3 ani asistam la Zoo la niste demonstratii de umilinta pentru un m3, din partea unui Subaru. Dar o umilinta grosolana.

                          Mie imi plac BMW-uri, dar mai da-le in ma-sa ca nu-s buricul pamantului. Mercedesurile sunt

                          Comment


                          • nu stiu ce e un avion.. eu am dat doar cifre care nu sunt din burta. nu uita ca diablo nu e aventador sau gallardo. aia sunt timpii di teste, nu din declaratii ale producatorului. si totusi...da, e avion la 420 cp lpe o caroserie seria 3 care de fapt e mai usoara decat cea a uni treiar obisnuit. cauta unde vrei tu rezultate si o sa vezi. cred totusi ca multi nu stiu ce poate face un m

                            uite link-ul de la m3 si tot aici poti cauta orice masina. nu e site-il lor http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_m3_e92.html

                            cred ca ala de la zoo avea doar abtibildurile de la m3

                            am mai spus. singurul merc care a batut pe pista un m power a fost sls 6.3 amg. o sa ma uit sa-ti spun si episodul din top gear cand s-a intamplat. a fost cu un m6 parca...

                            pardon: C 63 adica motor de 6,3 litri amg. o uzina. gata cu off topicul ca-mi iau warning

                            subaru impreza wrx sti 0-100km/h 5,9 sec 0-200 km/h 23,4 sec. cum suna astea comparativ cu cele de la m3 ?!

                            Performance data from Swedish magazine Teknikens Värld:
                            0-100 km/h 5,9 sec.
                            0-200 km/h 23,4 sec.

                            am facut eu comparatia pt tine . spune-mi o pista pe care sa fi castigat ... apar toate clar. super tare site-ul asta



                            si am luat subaru wrx sti de 2,5 litri. cel mai mare nu pot fi mai clar de atat.
                            Last edited by B997NDL; 5 November 2011, 03:46. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Nu stiu in ce masura posturile de mai sus sunt relevante pentru titlul topicului, dar raspunsul meu e : Nu as mai cumpara Logan!

                              Comment


                              • E, mai vorbim si noi ca prostii, sa ne scuzati

                                @ndl: era un subaru cu modificari, iar respectivul BMW chiar era M3, motorizat in V8. Si si-a luat un nana la cur de nu s-a vazut.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google