Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Olele ce offtopic pe aici
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • cat de modificat sa fi fost peste ce au facut japonezii din el?! daca se putea mai mult cred ca ar fi facut ei. sunt doua posibilitati dupa mine: 1. avea motorul scimbat cu ceva f mare, desi nu cred ca mai intra mai mare de 2,5 cel pe care l-am ales in comparatie. 2. soferul de pe m3 era un idiot ai citit comparatia de la ultimul link?! m3 256 cp/tona iar subaru wrx sti 2,5 are 194 cp/tona cat putea sa-l modifice?! ca sa ajunga la 420 cp ai m3.. ai toate datele acolo. serios acum... inseamna ca ala cu m3 era un idiot iar cel cu subaru era lewis hamilton

      mai bine sa vbim de logan ca am plictisit audienta! eu m-am oprit
      Last edited by B997NDL; 5 November 2011, 13:27. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Mai omule, tu ai vazut masini de 1000+ cai? Pornind de la 300 cat care motorul in starea lui virgina? Odata dezvirginat, se ajunge si la 1500. De ex: toyota supra, corvette turbo si multe altele.

        Ala cu m3 n-are ce sa faca, subaru era mult prea puternic fata de cosmelia BMW.
        Dar hai sa incetam cu off-topicul.

        Comment


        • Haideti sa discutam aici si ma bag si eu.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • cezar, sincer te respect pt ca esti educat si putem vorbi argumentat dar nu vreau sa ma mai contrazic ca poate te superi pe mine si-mi mai iau si ban sau vreun warning. peace bro! respect mon!

            vbeam de masini cum le scot ei. nu teoretic sau modificari. asa si m3 poate fi dus departe
            Last edited by B997NDL; 5 November 2011, 13:37. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Multumesc pentru aprecieri, dar nu-ti dau ban pentru un schimb de informatii. Nici eu nu detin orice fel de informatie. Sunt si eu prost pe alocuri, si ma las educat. Doar fa-ma sa inteleg, ca altfel n-am probleme. Acum valea pe celalalt topic, ca sa-l lasam pe asta liber.

              Comment


              • Sa ma bag si eu in discutie ...

                Eu unul NU MAI CUMPAR LOGAN IN VIATA MEA!!

                Argumente : Am masina de un an si aproape 20k .. am luat-o la 48k si acum am 67k
                In tot timpul asta am avut numai si numai probleme .. E DCI de 65cp .. din 10.2006
                Masina a du-so bine cam 4-5 luni pana a inceput: - intr-o zi pur si simplu in peco a inceput masina sa trepideze si pac s-a oprit .. motivul .. la cureaua de accesorii s-a desprins un fir de pe ea si intrat la distributie si a blocat motorul(3 supape strambe si roata dintata rupta ) Bun s-a facut ..
                - dupa 2 saptamani plec la mare (de la mine pana la mamaia 350km ) s-a ajuns bine acolo etc .. s-au facut 1000km p acolo si la intoarcere pana la la Cernavoda totul bun si dintr-odata s-a oprit motorul .. avarie in bord si stupoare .. cazuse turbina.. venit acasa pe rampa ... S-a facut si turbina (a mea la schimb si 900 lei pt una reconditionata .. destull de bine zic eu )
                - acum 3 saptamani a cazut injectia .. motivul : pompa bulita (dadea span in prostie) si injectoare infundate in prealabil ..Bun s-a facut si asta in Bucuresti (duze injectoare si pompa SH )(totul 2450 lei )
                -acum cateva luni a inceput sa faca masina un sunet , un tacanit cand avea masina pe liber .. cand calcam ambreiajul nu mai facea .. o las asa ca de .. poate merge ... a mers doar ca acum cateva saptamani a inceput sa patineze .. il las ca mergea cat de cat (fara coxare .. doar mers linistit ) si ieri stupoare , nu mai intra in viteza (motiv plaaca de presiune sparta) deci acum trebuie sa schimb si ambreiajul..
                da-o frate in pnm de treaba ca m-am saturat sa bag bani in ea non-stop .. vad ca cei pe benina sunt multumiti .. nu stiu cati posesori de DCI sunt multumiti dar eu sigur NU SUNT!!! E o masina praf pe partea de motor cel putin la mine ... asta fara sa mai pun partea cu rugina care ma dispera
                Mai am frate o solenza si e asa rau ca asta .. sunt mult mai multumit de ea decat de logan

                Comment


                • Depinde si ce cumperi dar in general mai mult la dizal am auzit ca apar probleme. Acum depinde si cum a fost intretinuta inainte, cum ai mers tu cu ea...

                  Comment


                  • Niste pareri de ordin general (nu neaparat legat de cazul lui sedativ18)
                    -cand cumperi un auto sh si nu stii nimic despre felul cum a fost intretinuta e bine sa-i faci o "radiografie" la un atelier specializat si neaparat schimb ulei,filtre,curele(de cele mai multe ori vechiul proprietar cand si-a pus de gand sa vanda masina nu mai baga un ban in intretinere)
                    Un vanzator onest iti va inmana si carnetul de intretinere de unde poti vedea ce e mai important nr. de km rulati la data la care a efectuat ultima revizie(se poate intampla ca km.reali sa fie altii)
                    In cazul de fata imi permit sa atrag atentia asupra particularitatile de conducere a unui dci(soferii stiu de ce) sau e un ghinion pur si simplu.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • eu am un DCI din 2007. are 200.000 km trecuti ... si n`am av treaba cu el ... nu i`am deskis capota ... motorina de unde apuc... etc etc ... deci depinde cum o intretzii, cum o calaresti si cum ai si noroc ;) am si un 1.4 MPI de care n`am ce sa zic ... are 150.000 si la fel ... nu i`am deskis capota ... ambele le`am luat noi ... ! bafta la toti in continuare

                      Comment


                      • Ei sa nu exageram...cum "depinde cum o intretii"?Se mai deschide totusi capota un nivel acolo,o privire ceva eventual o "ureche";Sa inteleg ca la tine la ambele masini ai probleme cu...deschiderea capotei
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Tocmai aia e, deschide capota.La a mea, luata de noua in iunie 2009, daca ii ridic capota dau exact cu nasul in rugina ce a aparut pe marginile nervurilor capotei in interior.Asta fiind doar una din probleme.

                          Comment


                          • Pai...te cam contrazici:
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • masina am luat-o de la o cunostinta .. motorina stiu sigur ca numai de la petrom baga .. si probleme mai deloc .. decat capete de bara , bielete antiruliu , placute , ulei si filtre a schimbat .. lucruri la care l-am ajutata si eu sa le faca

                              Comment


                              • Originally posted by khaymanu View Post
                                Tocmai aia e, deschide capota.La a mea, luata de noua in iunie 2009, daca ii ridic capota dau exact cu nasul in rugina ce a aparut pe marginile nervurilor capotei in interior.Asta fiind doar una din probleme.
                                eu n-am pic de rugina si e tot din iunie 2009. arata vopseaua ca si scoasa acum de pe banda. singurele probleme ar fi diverselle ciupituri pe capota capatate de la baietii care sunt de parere ca masina arata urat cu aparatori de noroi. din acelasi motiv am reparat o data si parbrizul motorul, slava domnului, n-a facut figuri pana acum. dar are doar 48000 km. ar mai fi timp . motorina numai de la petrom (si aia din 2 statii prepomderent) si numai top euro diesel. astept aparitia motorinei top nordic pe timp de iarna. masina noua n-as mai lua cu 10400 euro. prefer sh straniere bune, la banii astia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google