Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multe hibe putem gasi la orice marca/model.
    De ce, Logan e fara probleme?

    Acum, nici sa credem tot ce se scrie pe forumuri. De exemplu, lu' cocoshi PCH i-au ruginit usile dupa 3-4 ani, si a facut pe dracu' in 4 ca sa le schimbe. Punem pariu ca exista unul care nu da doi bani pe chestia asta si care o sa zica "e fier dom-le, a stat in ploaie, vrei sa tina o viata?"... sau altul vede 1.2-ul racheta, iar altuia i se pare submotorizata o caroserie de 1050 de kile si 75 de cai. Iar exemplele pot continua. ...inclusiv la Ford, cocoshi!
    If it ain't broke, don't fix it!

    Comment


    • Niki...ca tot ai zis de rugina. Tii minte ce ti-am zis acum 2-3 saptamani despre masina mea nu?
      Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

      Comment


      • Ford nu poate fi comparat cu Skoda...ca si companie si chiar ca masini. Cocoshi! )

        Eu am vazut rugina dupa 2 ani pe Logan! De atunci am prins boala pe el...adica eu il ceruiam de doua ori pe an, il bibileam si tot degeaba! HUUUUO!
        Last edited by PCH; 4 May 2012, 17:39.

        Comment


        • Iar a mea este masina de garaj...si cade varianta cu "a stat in ploaie domn'le si d'aia a ruginit". A ruginit ca nu e tabla buna...
          Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

          Comment


          • Masina "mea" are 6 ani , nu a fost menajata absolut deloc in ceea ce priveste caroseria si nu are decat sub chederele de la geamuri cateva puncte, dar nu foarte rau...

            @Darkside: eu tind sa cred ca nu toate sunt la fel. Va spun si de ce. Ieri eram la cineva in magazin si venise un politis comunitar care detinea o Skoda Octavia cu motor de 1.9. A zis ca vrea sa o schimbe tot cu o Skoda Octavia... deci presupun ca a fost si este multumit de ea...
            Last edited by maestrupiersic; 4 May 2012, 17:48.

            Comment


            • Bre, ideea e simpla: Skoda nu e masina germana asa cum le place unora sa creada. E masina mediocra fata de variante. Ma refer la cele noi ca SH nu e prea e relevant. Asa cum la Megane se stie ca sunt probleme, asa e si cu Skoda. Imi pare rau ca nu am cum sa dovedesc, sa vezi ce inseamna sa iei masina din reprezentanta, de noua si sa ajungi acasa pe platforma ca a sarit un furtun de la turbina...sau intreaba-l pe Bezme cum a venit de la Tulcea, tiptil-tiptil ca era turbina franjuri, etc. Ai variante mai bune, in pretul ala.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Si nu e ceva izolat...majoritatea au problema asta cu rugina! Plus ca la aripile spate si portbagaj daca bate putin mai tare vantul risti sa se indoaie!

                Loganul e demential pe camp, drumuri forestiere, ii place sa fie muncit.

                Comment


                • Eu am un singur inconvenient pana acum.Janteeeeele.Jante pe 15 la ditamai masina? Ma rasucesc noaptea in somn gandindu-ma cum sa fac sa-mi pun pe 17 chiar si 16.Cat ar fi probabilitatea de a fi prins si amendat? De vreo 2 luni ma zbat neuronal ca pestele pe uscat cu aceasta intrebare.

                  Comment


                  • Nu e vorba de amenda cat de talon, ti-l zboara politia daca te prinde si ai sanse destul de mari cu jante de 17 pt ca sar in ochi, iar la motorizarea ta de 1.2 nu faci decat s-o chinui.

                    Comment


                    • Da...Loganul chiar e o masina careia ii place sa fie muncita
                      Am un vecin cu un 1.5 70cp. Merge absolut cum ii vine cu masina aia...de intretinut nu vine vorba...zici ca'i masina de razboi. Nu tine cont de gropi sau orice i-ar putea distruge ceva pe la masina. Dar merge...cat timp o sa mai tina asa...nu stiu
                      Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

                      Comment


                      • Megane are jante pe 15", Octavia, Golf, Astra... si exemplele pot continua. Te zbati inutil.
                        If it ain't broke, don't fix it!

                        Comment


                        • Cocosi, pe masinile enumerate de tine poti pune pana la 17! La Logan ai voie 14 si 15!

                          Comment


                          • Aici e chestia naspa.Daca aveam un amarat de Matiz nu ma gandeam la jante de 17.De ce la altele se poate si la Logan nu? Piesele de la sistemul de directie sunt de o calitate inferioara si sunt suprasolicitate? Sunt tare curios daca a facut cineva acel test de dinamica pentru omologare.Deci platesti vreo 2000 de ron, si astepti verdictul.Cate sanse sa fie pentru rezultat pro? Si daca rezultatul iese pozitiv de ce trebuie sa se faca omologare individuala cand este vorba despre aceeasi masina? Nu am gasit pe net nici o operatiune de omologare individuala jante Logan facuta de vreo persoana prin metoda legala descrisa de Dacia..Daca cineva cunoaste vreun caz rog un link.
                            Last edited by karlos12; 4 May 2012, 18:26.

                            Comment


                            • Originally posted by Niki View Post
                              Pai de-asta zic.

                              Eu zic ca Octavia e o masina decenta si atat. Ca si Logan, de altfel. Dar, comparandu-le, am parerea ca Dacia este supraevaluata, privind strict ceea ce tine de dotari si calitatea matarialelor in raport cu pretul cerut.
                              De motorizari nu vorbim, pe ambele modele sunt unele care si-au dovedit fiabilitatea (1.4, 1.6 MPi, 1.9 TDI) si altele care nu fac deloc cinste marcii respective (2.0 TDI, 1.5 dCi).
                              Gresit...Dacia e muuult subestimata si subevaluata, pe cand Skoda e prea supraevaluata. Este ramasa in constiinta romanului, inca din vremuri stravechi, anii 80, de dorinta unei masini straine, sa nu fie Dacie domne. Cand a inceput si Dacia sa faca masini, mentionez masini, romanii se umezeau la orice nume, numai Dacie sa nu fie. Ne meritam soarta de popor sarac si fudul, cu meleoane la intretinere, rezervorul gol, dar cu VAG in parcare.
                              Nu ne stim limitele.

                              O skoda noua, cu aceleasi dotari si motorizari, pretul e mai mare ca la un Logan cu cca 4000 euro. Cine are inca 4-5000 de euro isi ia Skoda. Cine nu isi ia sh. Si cine nu vrea sh, ca sa umble prin serviceuri balbaindu-se isi ia un Logan nou. Fiecare in functie de finante si cat poate intretine. Daca avem conceptia, lasa ca merge si asa, incep sa inteleg de ce multi isi iau sh. Lasa ma sa troncane, lasa fratzica ca merge si asa. E skoda/VAg orice umezeala straina, ce dumnecatu masii.
                              Last edited by Sir Andrew; 4 May 2012, 18:32.

                              Comment


                              • Cunosc eu vreo 2 vecini de bloc , unul cu Golf 5, altul cu BMW seria 3 care se duc la munca cu autobuzul.Tipul cu Golf 5 lucreaza muncitor la o vulcanizare, deci salariu minim.Nu-si permite naveta cu 'limuzina'.Dar e fericit.Are Volkswagen.Cand pleaca o data la doua saptamani sa dea o tura printre blocuri, pleaca cu scartait de roti si muzica la maxim, si dupa 10 minute e inapoi acasa.
                                Last edited by karlos12; 4 May 2012, 18:34.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google