Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Normal, turezi motoru cand e nevoie, asta tine de fiecare cum crede si cand crede ca este nevoie, mai ales la mpi-uri ) (adica 1.4).

    Daca as mai cumpara Logan...sunt curios daca aveam Chevrolet, sau Fiat, sau Hyundai, bagam zero piese in masina timp de 5 ani si peste 100000 km cum am "patit" cu Loganu...?

    Da, sigur ca as face aceeasi alegere daca as fi in aceeasi stare financiara (din pacate stau mai rau decat acum 5 ani).

    PS: piesele care le-am bagat pana acum au fost in urma a doua accidente: cadru motor, capeti de lonjeroane, fuzeta stanga, telescop stanga, baie ulei.

    Deci mecanic nimic sa pice asa aiurea/inexplicabil.
    Last edited by Octavian; 18 June 2012, 11:40.

    Comment


    • E fiabila, e un motor cinstit daca stii la ce sa te astepti, nu cum sunt diversi copii pe la "Logan Vs." care cred ca au racheta sub c*r.
      @Octavian: pana la urma ce dai pe mere iei pe pere...fiat, hyundai si chevi nu prea am vazut ruginite, daca te gandesti ca iei o masina pt mai multi ani nu sa o schimbi ca pe sosete.

      Comment


      • @SirAndrew: hai sa-ti arat un 16v care vede 6600rpm zilnic, are 50000km, nu da ulei, nu bea ulei, merge la ralanti fara sa tremure, deci are si compresie buna. ce va cacati pe voi de parca vorbim de motoare de dacia 1300? crezi ca lagunele aduse din vest cu 300000km la bord n-au vazut autostrada sau au mers aia numai cu 2500rpm? hai sa fim seriosi.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • True...Seba. Am avut ceva proniri greoaie iar zilele astea am mers cu schimbari de viteze de la 3500-4000rpm. Si nu mai face. O invatasem lenesa si se ineca. Sper sa fi fost asta. Acum nu mai face.
          Omul cat traieste invata. Nu am mai avut o astfel de motorizare.

          Comment


          • lasa ca nu moare. nici racheta nu-i, dar nici ultima lesinatura, sa-ti fie frica sa-i dai gaz. daca fabrica spune ca la 5750rpm ai 105cp si la 3750rpm ai cuplu maxim, tu und ecrezi ca trage bine motorul ala, la 2500rpm? da-i, frate, fara frica, dar cu un pic de bun simt...adica sa n-o tii numai in decuplari
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Originally posted by neajiji View Post
              .............................................
              @Octavian: pana la urma ce dai pe mere iei pe pere...fiat, hyundai si chevi nu prea am vazut ruginite, daca te gandesti ca iei o masina pt mai multi ani nu sa o schimbi ca pe sosete.
              Aici fiecare isi spune pc de vedere, daca ar mai cumpara sau nu.

              Vorbesc prin ceea ce am trait eu cu utilajul meu, nu cu al vecinului.
              Dupa 5 ierni tinuta 100% afara n-am strop de rugina pe la aripi sau alte parti expuse.

              PS: apropo de vecini, daca pe toata strada am doua Accenturi si amandoua au avut probleme de directie , telescoape, etc etc in 40000 resp 70000 km , nu cred ca e asa o coincindenta.
              Asa ca shit Accent.
              Last edited by Octavian; 22 June 2012, 01:12.

              Comment


              • dar nici no tii pe strada sau si mai rau, in bucuresti unde am si acum pete albe de la sare care nu mai ies. sa vezi atuncu ce rugineste...

                Comment


                • 100% tinuta in strada daca mai trebuia completat...
                  Nu e bulevard, dar este circulata strada (merg idiotii ca pe bulevard ca are asfalt bun).

                  Pete albe de sare care sa nu iasa n-am auzit pana acum.

                  PS: in primii 3 ani i-am aplicat mai multe ceruiri, asa o data la 3-4 luni, poate o fi avut vreo influenta.

                  Comment


                  • uite ca am eu la colturile de jos ale geamurilor laterale. pe inde se scurge apa din chedere cand o speli. cel putin la spalat normal sau stropite cu degresant, n-au iesit. s-or mai fi estompat putin dar tot se vad destul de clar. am tot spalat-o din martie...
                    cred ca metoda cea mai buna ar fi fost s-o revopsesc total si sa-i dau 2-3 maini de lac, iar in toamna s-o duc la ceruit ca s-o protejeze peste iarna.
                    dar cine are 4500 lei pt un vopsit ?! mai are si n zgarieturi ca am fost lenes si am platit om la deszapezire. mi-a aranjat-o

                    Originally posted by Octavian View Post
                    Pete albe de sare care sa nu iasa n-am auzit pana acum.

                    PS: in primii 3 ani i-am aplicat mai multe ceruiri, asa o data la 3-4 luni, poate o fi avut vreo influenta.
                    sigur ca asta a facut diferenta..
                    Last edited by B997NDL; 22 June 2012, 10:45. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by Octavian View Post
                      ....
                      Dupa 5 ierni tinuta 100% afara n-am strop de rugina pe la aripi sau alte parti expuse.

                      PS: apropo de vecini, daca pe toata strada am doua Accenturi si amandoua au avut probleme de directie , telescoape, etc etc in 40000 resp 70000 km , nu cred ca e asa o coincindenta.
                      Asa ca shit Accent.
                      La fel si la mine. Eu nu am avut masina in garaj nici macar o ora. Singurele dati cand a avut un acoperis deasupra a fost la revizii.

                      Exact aceleeasi probleme la Accentul de la munca(si directie si telescoape) plus probleme la directie la Accentul lui nasu-meu.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • 7 ani si 8 luni, masina tinuta exclusiv afara, cu ierni "blande" de munte, plus cate o portie de grindina anual, inca de cand avea 5 sau 6 luni
                        Nici urma de rugina.........

                        Comment


                        • la faza cu rugina nu ..nu's de ce da nu merge?
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • Salut. Sunt foarte multumit de loganul meu diesel, 135.000 km fara defecte majore....da, mi-as lua aceeasi masina, pt. ca daca stii ce-i trebuie, este ok.

                            Motorul nu l-am spalat niciodata, nici n-o sa o fac, pt ca stiu ce poate face umezeala la contactele din mufe...motorina de la omv, filtrul schimbat la 30.000 - 40.000km (sic!), fara gram de apa sau 'muci', ulei LIQUI MOLLY - nemtesc, schimb la 10.000 - 13.000 km, dat in gura cat poate - ca asa-i place....3000 - 3500 - chiar 4000 rot/min....nici o treaba cu injectoarele, pompa sau altceva....5 la suta consum, in afara la drum lung - sub 5....credeti ca e rau...??!!!!
                            Last edited by cipidelu; 22 June 2012, 23:48. Reason: Automerged Doublepost
                            Gri met dCi 65 Cp Preferance 10.2005 245.000 km,LOGAN 4 LIFE!

                            Comment


                            • la 3000-4000 de ture tu ai 5% cosum ?! hai sa fim seriosi, si eu mai infloresc dar nici asa bucuresti schimbat la 2500 7,5%... las-o

                              Comment


                              • da ma NDL, dar una e bucuresti aiciSHA la noi, si alta e hunedoara, ma indoiesc ca prinde 2 semafoare in 2 minute
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google