Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu am un laureat, 1.4 mpi ph2 si nu regret ca l-am cumparat, daca as schimbao sigur tot lugan dar prestige de 1.6 16v as lua.
    Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

    Comment


    • eu am un laureate dci din mai 2007 am cu ea 70mii si va spun ca in afara de revizii am schimbat odata placutele de frana si dracia aia de la marsalier (sau cum s-o scrie )in rest pana acum nimic.Problema cu motorina numai din peco e poveste ... e la fel de proasta ca cea de la tiristi.Deci daca ar fi sa imi iau ceva in aceeasi bani tot la un diesel alb m-as incumeta. daca ar depasi 11000 intram la alte categorii ...........numai bine

      Comment


      • eu as mai cumpara.
        1.2 TSI

        Comment


        • Originally posted by Seba View Post
          eu mi-am luat al 3-lea logan, dar incepe sa-mi para rau. daca cu primele 2 n-am avut nici macar un surub destrans care sa faca zgomot sau roti descentrate, senzori murdari, etc, asta are momente cand iti face singur ralanti-ul la 1200-1500-1700rpm. masina are 1600km si deja a inceput spectacolul. mpp-ul mamii lui si-al neamurilor ei. ma asteptam sa se duca dracului la 100000km, nu la 1000km. deocamdata n-are alte probleme si sper sa n-aiba, ca o sa ma apuce faza aia in care sa nu vad dacia in fata ochilor.
          nu degeaba mancam eu ...... ca astea noi is facute cu fundul.unii nu m-au crezut.asa multe belele am vazut la dieseluri de nu mai vreau sa simt macar mirosul de motorina.ce te faci seba daca nu-ti mai place dacia?
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • La pretul Loganului care se mentine foarte bine pe paita si eu mi-as lua tot logan cu o singura specificare:sa fie 1.6 16v.Spun ca mi-as lua tot logan deoarece am 42000 km in 3 ani si nu am avut probleme cu el (doar termostatul schimbat si placutele de frana + reviziile)Ca mai scartie un scaun sau ca se mai aud cateva sunete mai ciudate te miri pe unde asta este.Cu timpul sunt convins ca cei de la Dacia vor ajunge la un standard din ce in ce mai ridicat.Asa ca bucurati-va de Loganuri - sunt bune (mai ales pe drumurile noastre)si destul de fiabile,dar asta o stiti deja.
            sigpic
            TM 01 DEO

            Comment


            • Off-topic: ce tot spuneti de placute. Ce la alte masini nu se schimba? Sunt consumabile, e normal sa le schimbi.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • As mai cumpara 2 bucati numai diesel sa fie.

                Comment


                • Eu chiar o să-mi cumpăr un Logan de 1,4 benzină, deşi am deţinut maşini germane şi franţuzeşti. Poate fi o întâmplare, dar mie, cele nemţeşti mi-au mers aiurea, iar cele franţuzeşti, în special Peugeot (am deţinut 2 peugeot 305 şi acum am un 406 - toate diesel), nu mi-au făcut nici un fel de probleme. Iar la serviciu, am un Logan de 1,4 benzina, despre care, ce să spun, are 3 ani şi 60.000 km, dar nu mi-a făcut nici cea mai mică problemă. Foarte fiabile. Sunt extrem de mulţumit.
                  Last edited by mariussuiram; 23 December 2009, 23:14.

                  Comment


                  • Uu vezi ca te injura fanii masinilor hitleriste.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • @ marius masina ta de servici a fost cumva si pe mana altor colegi care i-au dat in gura ? oricum is fiabile ce sa mai

                      Comment


                      • eu unul incep incet-incet sa-mi schimb parerea, de cand cu sandero si cu phase deux asta...tot mai "pocnitori" devin daciile astea
                        Last edited by Seba; 24 December 2009, 12:51.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • ce probleme ai seba cu masina ? au inceput plasticurile sa zdrangane sau probleme tehnice?

                          Comment


                          • nu plasticele, chiar sunt ok plasticele, in schimb directia...un rulment pe dreapta fata...motorasul de ralanti, "nimicuri" de-astea "ieftine"... m-am uitat si pe clubsandero, pai acolo numai vopsea sarita, jocuri, zgomote si batai vezi la problemele tehnice..."tiganind" diferite loganuri facute intre 2005-2009, pot sa zic ca primele modele erau mai "inchegate". am vazut acum la ph2 ca interiorul, plasticele, sunt mai ok, inschimb am senzatia ca lasa de dorit taman la trenul de rulare si grupul motorpopulsor, unde renault avea un punct mare. acum, nu stiu ce sa mai cred. oi fi eu ghinionist, ca prea le-am laudat pe primele 2 loganuri ca n-am avut nici o problema cu ele dupa 50000km, dracu stie. repet, uitandu-ma la colegii cu sandero, cred ca nu-s ghinionist, ci usor-usor o sa creasca numarul "ghinionistilor" cu ph2. ph1 chiar a fost o masina reusita.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Daca venitul ar fi acelasi, sa mai fie sa aleg a doua oara, tot Logan ar fi.
                              Pana in momentul de fata sunt multumit peste masura (imi dau peste gura) de fiabilitate, in 61000 km schimbat numai un rand de becuri de far si atat si merge super OK.

                              Am doar o vaga impresie ca nivelu calitativ (care nu era za best) a scazut oleaca la loturile noi, poate e doar o impresie falsa.

                              Comment


                              • Eu daca as mai avea acum 9105 euro nu mi-as mai lua logan. As mai face un credit sau m-as imprumuta de la niste cunostinte de diferenta necesara pana la un opel astra H sedan sau un renault megane. Asta e, poate pana data viitoare cand imi i-au masina o sa scoata un model mai bun cei de la dacia

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google