@Alin0007-cred ca tu ai vrut sa te lauzi cu sh-ul tau.
Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Si eu am Logan din 2006 1.4 MPI,masina are acum spre 70.000 km dar nu am avut slava domnului nici o problema cu ea nici macar una daca ar fi sa-mi schimb masina tot spre un motor pe benzina m-as indrepta dar astept sa vad suv-ul de la dacia in rest eu am cuvinte de lauda despre Logan
Comment
-
eu as mai cumpara un duster full 4x4, si un stepway sh cu putini km pentru parinti.
am un ambition dec 2006, 1.5 dci, 77000 km, fara nici o problema (tin degetele incrucisate), schimbat doar placutele de frana, la 60000 capetele de bara(pe garantie), revizii doar la reprezentanta(cat a fost in garantie, inclusiv distributia), asta iarna la 72000, am facut la un servis, cu ulei elf 5w40, filtru de aer si polen il schimb singur; toate filtrele de motorina schimbate la 20000, originale prod austria, placute originale renault(pe ele scria brembo). trebuie sa schimb discurile dar pe la 80000- 90000.
motorina rompetrol (90% de cand o am, de cand a aparut alto 55, doar alto); nu am scurgeri pe la turbina, injectoarele sunt OK; schimb viteza intre 2500-3000 (mai putin tr.1)
Ma declar multumit
Comment
-
salutare
Sa fiu sincer nu mi-asi mai cumpara un logan a-si cauta ceva mai bun si cu cat mai multe dotariym! dorinu2005@yahoo.com
BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI
Comment
-
foarte multumit de logan.
1.5 dci - 2006 - 65.000 km - motorina numai Petrom (Euro diesel, Top Euro diesel si din cand in cand aditiv 2+2) -> alimentez in genere numai de la anumite statii (am lucrat si lucrez in domeniu).
PS: Nu carburantul este de vina, ci statiile de la care alimentati...ce se intampla in statie
Pana acum nu am schimbat filtrul de motorina decat o data si nici atunci nu era necesar. I-am pus pe cei de la service sa il desfaca si sa imi spuna daca are impuritati si nu avea.
Luna acesta am schimbat pompa de frana pentru ca rasufla pe la pedala. Iar in garantie am schimbat contactorul din cutie de la becul de mers inapoi.
Cand am cumparat masina nu imi placea deloc, mi se poarea mare, urata, culoarea nu mi-a palcut dar din cauza ca numai asta imi puteam permite in rate asta a fost.
Acum foarte incantat, culoarea este destul de greu de intretinut dar asta este, masina chinuita si in Bucuresti si pe la munte, carat saci de ciment si diverse greutati.
Am mai cumparat inca un logan 1.4 Mpi GPL (Ph1 cu aripioara in spate la portbagaj) cu care nu am decat 18.000 Km si nici o problema pana acum. Urmeaza sa fac prima revizie la 20.000 km
Comment
-
Eu cu siguranta mi-as mai lua Logan, chiar daca uneori o mai injur pe actuala masina. Dar, cunosc muuulte persoane cu strainezele lor scumpe > 15 000 euro si care fac niste figuri de tot rasul. Deci la o masina ca Logan nu ai prea multe asteptari si uneori poti fi impresionat ca nu te lasa cand ti-e lumea mai draga ( pornit iarna la prima cheia la - 30 de grade ) Recunosc nu mi-as lua diesel, dar asta pt ca nu suport ideea de motor diesel sub 2000 cmc. Un 1.6 16 valve m-ar satisface pe deplin. In viitor poate si Dacia va ajunge sa aiba nivelul de calitate de pe Skoda
Comment
-
Originally posted by ham04 View PostEu cu siguranta mi-as mai lua Logan, chiar daca uneori o mai injur pe actuala masina. Dar, cunosc muuulte persoane cu strainezele lor scumpe > 15 000 euro si care fac niste figuri de tot rasul. Deci la o masina ca Logan nu ai prea multe asteptari si uneori poti fi impresionat ca nu te lasa cand ti-e lumea mai draga ( pornit iarna la prima cheia la - 30 de grade ) Recunosc nu mi-as lua diesel, dar asta pt ca nu suport ideea de motor diesel sub 2000 cmc. Un 1.6 16 valve m-ar satisface pe deplin. In viitor poate si Dacia va ajunge sa aiba nivelul de calitate de pe Skoda
stiu eu o persoana care spunea ca e multumit de octavia 1, desi ii schimbase turbina la 140000, si dupa aia si-a luat passat cc.
Comment
-
Originally posted by radu2008 View PostSI de care esti mai multumit la dci sau mpi?
Nu am avut probleme cu pornirea pe timp de iarna (cand este mai frig a doua oara dau la automat sa pornesc motorul -> prima data pun doar contactul sa incalzesc bujiile pana se sting becurile de la bord si apoi mai pun o data contactul astept sa stinga becurile si dau la automat).
Mpi-ul este mai bine inchegat (este mai nou si o versiune mai mare de echipare - Laureate) nu se aude afara, pedalele sunt mai moi si mai usor de condus, are si ABS. Dezavantaj motorul de 1.4 cu gaz este destul de incet in accelerari (mai batraneste) dar este rentabila la costurile/km daca mergi pe gaz...+ cam mic portbagajul (roata de rezerva ocupa foarte mult loc).
Loganul imi satisface nevoile de a merge cu max 120-130 km/h; nu alerg foarte tare ca sa am nevoie de o masina foarte puternica.
Daca sti cum sa ii dozezi puterea la semafor dci-ul pleaca foarte repede, pleaca si cu scart fara sa fie nevoie sa o turezi foarte tare...
Comment
-
bad post. sry
am 1.5 dci 70mii km. pana acum n-au fost probleme cu injectoarele sau altele. am schimbat cate ceva la ea (distributie, ulei, filtre, capete de bara). motorina iau doar de la rompetrol (in iasi stiu de cateva probleme cu motorina de la petrom si prefer sa-i evit). mi s-a oferit ocazia sa iau motorina de contrabanda adusa din ucraina, la pret mic, dar n-am riscat.
nu-s de mult timp pe forum, dar m-am cam ingrijorat putin dupa ce-am citit pe aici. totusi, daca spun unii ca au reparat un injector cu aproximativ 500 ron, n-ar fi o problema prea mare. puiu ai un mesaj privat. raspunde-mi cand poti, te rog.
ps. scuze pt double post.internal combustionizer
Comment
Comment