Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce Logan?

    De ce platesc oamenii 8-9 mii de euro pentru o masina care nu e grozava? Din snobism?
    Eu mi-am rezolvat problema: VW Passat 1.9 TD, 1994, 125000 KM, pret 2500 euro plus cca 300 euro inmatricularea. Consum 5.5- 6 la suta, e drept, nu are garantie, dar e suficient sa stiu ca a fost fabricata la Wolfsburg, si nu la Pitesti. Are 16 ani, dar cred ca are mai putina rugina decat Loganul de un an. Nu vreau sa fiu meschin, dar mai ales celor care le cumpara in rate, si platesc mult peste 10000 euro, la sfarsitul ratelor masina aia va mai functiona?VW Passat functioneaza excelent si dupa 16 ani, si indraznesc sa afirm ca va merge inca 10, cu cheltuieli de intretinere decente. Puneti in balanta!

    Comment


    • Sa stii ca si eu ma intrebam asa. Dar nu acum, prin 2005.
      Un prieten mai in varsta avea un Passat din 1995, 1.9 tdi. La cat a cheltuit omul ala cu masina (in special tot ce implica presiune mare), m-a convins sa NU iau niciodata ceva atat de vechi (si in 2005 masina aia avea "doar" 10 ani). Eu nici Dacia 1310 nu am avut mai veche de 10 ani.
      Sa ai bafta sa nu patesti ceva cu injectia etc. ca lista e lunga rau de tot si ma opresc doar la ea. Pana si o conducta de inalta presiune a schimbat-o de 2-3 ori.
      Cana am zis de ceva sh m-am referit la max. 2005 an fabricatie -2009. Si nu Passat, mai bine un Golf V. Si nu dizal, ca e naspa cu zeama ce tine loc de carburant la noi in Romanica.
      Cine crede ca bat campii, ii dau nr. de tel a tipului, pe PM. El si-a luat imediat, dupa ce a vandut Passatul ala un Logan 1.6 nou. Asta zice ceva, nu?

      Comment


      • Tine inca 10 ani...Sigur, cum nu. Masina de 26 de ani, cu o medie de 20 000 km/an, e parfum. 16 ani si 125 000. Ciudat. E cumva de la vreun medic pensionar?

        LE: a mea face 4 ani, n-are pic de rugina. Si nu doar ca nu are rugina, insa la regimul meu de utilizare, ar fi trebuit sa pice demult cate ceva.
        Last edited by Cezar; 23 June 2010, 14:34.

        Comment


        • Nu e chiar asa, ca se face altfel calculul: 125.000 de km + 100.000 mimimum (in functie de vechime) dati inapoi= 225.000 km (si tot e putin la 16 ani, dar ma rog). Oricum, pe la 150.000 lui d-l diesel i se cam face greata de drum si se va odihni periodic prin service.

          Comment


          • Nuu... a unei persoane de sex feminin care avea alta masina mai mica si pe asta nu o folosea......povesti de astea cu 1994 si 160.000 la bord poate doar pentru copii. Statistica spune ca o masina in vest care mai este si diesel face pe an o medie de 40.000-45.000 km. O fi Audi dar oricind votez pentru un Logan nou.
            Actual posesor de 1,2 16V

            Comment


            • Loganul meu are 3 ani nu a fost tinuta in garaj si nu a ruginit nimic. Chiar am cautat sa gasesc si s-a incapatanat sa nu aiba. Si cei din Braila pot confirma ca aripa spate o am usor lovita si nici macar acolo nu a aparut rugina.
              Am un vecin cu Passat din 2004 care vrea sa-l vanda sa-si i-a Logan. Si desi are Passatul cumparat dupa mine a bagat la bani in el de nici nu mai stie suma exacta(in afara consumabilelor). Motor 1,9 tedei.
              A sa nu uit. Asta iarna nu mergea cu Passatul ca cica nu prea-i baga caldura.


              Nasa-mea a facut afacere buna in schimb. Un Ford KA luat chiar de la o doctorita (din Romania) , vre-o 3500 de euro cu destule pe el(AC, air-bag uri laterale, ABS), motor de 1,3 benzina. Nici km nu avea chiar multi vre-o 70.000 (reali cred). Fata de un Logan 1,4 SH chiar e avantajos.
              Last edited by Cristi_LCD; 23 June 2010, 14:54.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • Originally posted by Seba View Post
                ce dracu ai bagat in logan de 7000 de euro si nu poti baga in 1300? sa nu zici ca numai piese de motor si turbine si intercoolere, ca nu te cred. cat despre stabilitate, asa nasoala, ca la 80km/h fuge in viraje, ii da un fum la dacia 1300 de nu se aduna. cred ca va cam place sa vorbiti mult...si doar atat, mult...pretentii cat de la bmw m5, dar la bani de oltcit, daca se poate. masina perfecta pt romani.

                Daca imi placea sa "vb mult" Seba , nu "vorbeam" pe forum.poate singur prin casa.
                NSE ul "cel rosu din semnatura" l-am luat cu 4000 , a mers o luna , au picat injectoarele = manopera pe factura la reprezentanta logan in valea lupului iasi = 115 mil lei vechi. care era euro in jur de 30/35 000 pe timpu ala ..."aprox" nu mai stiu exact = 3000 de euro = total = 7000 pentru o masina de 1 an de folosinta.
                acum ... nu stiu ... cati ar vrea sa dea anual 7000 de euro pentru o masina.

                apropo de dacia 1310 , inca mai sunt dacii din alea pe strada , si culmea ca arata si bine "indiferent ca merge maxim 60 km\h" . eii loganelu "a meu de ex" nu ducea 10 ... "hai sai dau 15" ani cu indulgenta , din 2005 si portierele erau rupte de rugina.
                "apropo , am vazut in iasi mpi cu 500.000 de km" si n-a umblat omu deloc la motor.
                altul "mai nou" nu avea 100.000 de km , a mers numai pe gaz "GPL" vreo 4 luni , cand a vrut omu sa-i dea pe benzina , nu mai mergea deloc = "parca a schimbat injectoarele , sau nu stiu ce..."
                o fi ea masina perfecta , dar ... e cam prea perfecta

                sanatate si drumuri bune
                sigpicSa traiasca urile , si

                Comment


                • n-am zis ca e masina perfecta, dar sa fim seriosi, 500000km la un benzinar e foarte bine. asta ca tot zicea lumea ca dizalele sunt mai fiabile...in rest, sorry de pataniile tale, la benzinare, ce-i drept, nu stiu pe nimeni s afi bagat bani cu galeata in masina. si cunoasc mai multi cu dizal care merg fara probleme decat cei cu hibe la masina. totusi, cred ca motorina e praf, nu motorul in sine. in ceea ce-l priveste pe Ganeavasile, snobism e sa-ti iei masina de 20 de ani doar ca nu e romaneasca, aia e snobism. dar cum la romani, doar volxvagin tedei rulez...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Originally posted by Ganeavasile View Post
                    Eu mi-am rezolvat problema: VW Passat 1.9 TD, 1994, 125000 KM...
                    Acum cativa ani un prieten si'a cumparat un VW Passat B4, daca nu ma insel, din Nemtia. Masina avea atunci din spusele lui, aproape 300.000 km. Intre timp, baiatul a mai facut si el fo' 300; mere destul de mult omu', in jur de 70-80.000 km/an.
                    Stiti cati km are acum masina??? Vreo 250.000. Ce zici d-l Vasile, o vrei?
                    E fabricata la Wolfsburg! De nepretuit!
                    If it ain't broke, don't fix it!

                    Comment


                    • O iau eu daca o aduce la 125.000 km.
                      Salariatul roman obisnuit n-are bani sa schimbe ceva important la un Passat. Abia il poate intretine in mod curent.
                      Cele mai multe care circula prin tara sunt tepe luate de unii de la smecheri care circula cu altele ce sunt de vanzare si tot asa. Un procent din ele nu au inca probleme, dar vor avea, proprieatii vor strange din dinti, le vor repara si le vor pasa mai departe la altul caruia ii curg balele dupa Passatul visurilor lui.
                      Mai sunt cele ale omuletilor cu bani si afaceri care le prafuiesc in 2 ani apoi isi iau Q7 si ti-o vand la an de fabricatie, vezi dom'le ca e ca noua. Si pac, pica turbo, am exemplu cu Passat luat de la reprezentanta.
                      Vorba aia : cine are noroc.................
                      Pana si Golful e scumpisor la intretinere pentru romanii de rand, cine nu dispune de un cash flow permanent, lasati-o balta ca o sa faceti rate in banca sa reporniti fierul.
                      Dar merge si sa riscati, poate iese. Si castigati la loto.

                      Comment


                      • achizitionarea unei masini sh e loterie.stiu si eu persoane ,care au ales bine o masina sh si merge fara mari probleme.cunosc si persoane care au luat teapa cu masini sh.ce e ciudat, ca ma vazut masini care aratau excelent si produse dupa 2002 dar cu probleme majore la motor sau frane.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • Da, din ce in ce mai mult masinile se fac de unica folosinta.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • off topic:de unica folosinta sau nu costa o gasca de bani.bmw seria 7 de prin 2004-spart bloc motor -cauze necunoscute ;
                            vw golf IV(4 bucati la nr)-probleme injectie;
                            reno' megane,clio si loganuri(fara numar)-injectie defecta;
                            bmw ? automatic-nu are frane(pompa ceva pe acolo).lista poate continua .
                            astea zac in service-ul de langa mine de ceva vreme.toate sunt dupa 2002.in service nu am vazut decat ceva utilitare mai vechi de 2000.ideea e ca ti tigaia 5 ani si o dai mai departe ca altfel te mananca de bani.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • N-am zis ca ar fi motorul seba...
                              de motor , chiar am o parere buna.e destul de fiabil , merge frumos , trage frumos , porneste la - 30 de grade la sfert "testat de mine"
                              motorizarea e gandita bine la dci uri , numai ca ... na.1 ar fi motorina de vina ,la noi in tara (cu toate ca motorul ar arde-o, cu tot cu ceva apa , cat o avea ..ca doar nui o galeata bagata in pompa) "da ceva rateuri, ce-i drept" "testat de mine" , dar merge.
                              cu injectoarele, se cam dadu in bara . la modul cum is facute , cred ca is proiectate si gandite ca vor merge numai cu motorina pura ca lacrima "ori ar mai fi si varianta , ca asa au fost gandite, sa mai pice cate 1/2 din an in an , sa nu stea dacia cu injectoare de 14 mil/buc pe rafturi sa prinda praf" .. in fine , nam idee care o fi.
                              chestia e ca tot sistemul de injectie , de la rezervor pana la calculator "ecu" is gandite cu precizie elvetiana , nu au lasat deloc loc marja de eroare" .
                              nu mai poti lega cu sarma nimic, sa zic asa ... ca la vechea dacie. daca a picat ceva , hop la tester .caci altceva nu ai ce sai faci.
                              2. mersul subturat iar afecteaza , si altele... "nu are rost sa le enumeram , caci e offtopic, si multi stiu toate cauzele astea"

                              am vazut si eu dci cu 200.000 si na schimbat injectoarele niciodata. ce ii facea omu ala la motor nam idee , nu l-au lasat injectoarele niciodata.

                              cris_iasi
                              da , sunt piesele ieftine la logan , exceptand cele de uzina (era 1.3 mil un capat de baza de uzina) ... luam de astea de conex , capete de bara 30.000 de km ..atat ma tineau , inclusiv , pivoti , bielete antirupiu ... si toate altea , ca le schimbam toate odata.
                              dupa mine , "oi fi singuru sau nu ..nam idee" , mi se parea ca picau cumva cam repede si ansamblurile altea de la roti "cele mentionate mai sus"
                              a schimbat cineva , tot pe fata numai cu piese de uzina ? is curios , cam cat ar ajunge.
                              capete de bara , buscaraie , bielete , pivoti...

                              cam atat
                              sanatate si drumuri bune sa aveti
                              "adaptati viteza la conditiile de drum" , "am acvaplanat azi de cateva ori"
                              sigpicSa traiasca urile , si

                              Comment


                              • Dar n-am zis ca sunt ieftine alea de Logan.
                                Mai ieftine ca piesele de Golf. Dar piesele de uzina de la Logan pica greu, la 70 k am schimbat doar un capat de bara si ala pe la 35 k, stiu si motivul, am luat o groapa serioasa plina cu apa, noaptea.
                                Schimbat pe fata total nu am auzit pe nimeni, ca nu a fost nevoie. Oricum, preturi marisoare: capat bara 200 lei, bieleta 150, pivot+brat nu mai stiu pretul actual dar oricum nu e de colo.
                                Concluzia: nu sunt bani nu circuli.
                                Mai stiu eu unul cu un Astra Sh si se plangea ca daduse 30 de milioane pe distributia originala. Eu la 1.4 am dat 12 mil, inclusiv pompa apa si manopera. Totul de uzina. E o diferenta. Oricum si Astra e o caruta de masina si costa dublu ca Loganul. Macar daca merg cu o caruta, sa ma coste mai ieftin.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google