Viteza Maxima Cu Logan 1.5 Dci 65 Cp ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am un amic cu dci 65cp ce se jura ca-i da zilnic 185km/h pe gipies, cu masina plina si cu porcu`n portbagaj. mai mai ca regret ca l-am vandut pe-al meu.
    faantastic motor.
    internal combustionizer

    Comment


    • 180 pe autostrada soarelui .Dacia Logan phII , 1.5 85 cp.Cine crede bine , cine nu nu masina are 39 000 km.

      Comment


      • 145 pe a 2 chinuit rau masina are 100 000 si era blana 2 persoane in masina
        `

        Comment


        • 165 km/h pitesti-bucuresti si mai era pedala
          masina are acum 300.000 km si are soft facut de la 165.000 km
          Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

          Comment


          • 170 cu un logan al politiei(comunitare) locale vechime cam 2ani inarcat cu 5 persoane peste 8o kg nu si nu prea mai avea putere sa mai urce

            Comment


            • eu mai tare de 160 km/h nu am prins niciodata cu loganul meu de 65cp,tare sunt curios cum au prins unele persoane 175,180...habar nu am .Oricum ,mai bine ca nu merge mai tare...nu este foarte stabil loganul.Stima
              http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

              Comment


              • Dci 65(2006),pe A2,3 persoane,portbagaj full(veneam din Delta).Masina lui frate-meu.
                Attached Files
                ubi concordia ibi victoria

                Comment


                • nu inteleg ce sunt unii asa mirati cand aud 160-170 ooo vaii unde prinzi tu atat sau dastea...frate pana la urma numai e dacia de acum 255 de ani! eu am luat cu ea pe centura spre tunari 172-173 cand luasem masina si avea 85.000 cred ca se ducea in 175...si acum am 120.000 si am reparat pompa de injectie masina se simte ca numai are vana aia in ea dar tot ii dau 165 chiar si cu 5 in ea !

                  Comment


                  • Dar nici frun M3 nu e...65 cp pe caroseria aia, numai la 180 "te face" sa te gandesti!

                    Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

                    Comment


                    • Diesel-ul isi da duhul dupa 4000 rpm.Vitezele atinse de bietul logan de 65 cp,sunt varfuri.Nu poti rula pe autostrazile europene,distanta de 4-500 km cu 4000 rpm constant pentru ca iti iei adio de la motor.Turbina nu se mai raceste,motorul nu mai este capabil sa isi faca ungerea corect ,datorita presiunilor mari din cilindrii, ce se exercita implicit asupra lagarelorla semenea turatii.Si asa 1,5 dci nu este un motor nemaipomenit
                      Loganul arata pe bord 170 km/h ,dar real este 150-155 km/h.Loganul este "mincinos" la vitezometru.In plus cu cat creste viteza,cu atat marja de eroare este mai mare.La 80km/h indicati, viteza reala cu anvelope noi originale este de 63-65km/h.Testat personal.
                      Loganul este masina de 70-80 km/h in conditii de siguranta deplina.De la 100 km in sus e pericol,mai ales la o franare violenta(un animal iesit in fata spre ex.)
                      Am prins 165km/h (pe ceas) ,cand masina avea 10.000 km,dar sincer la cum se comporta masina la acea viteza,este un pericol mortal pentru viata ocupantilor.Mai ales daca prinzi o pala de vant lateral esti pe sant sau in tron.

                      Comment


                      • foarte adevarat.
                        multi insa viseaza cai verzi pe pereti.

                        Comment


                        • Constructorul da viteza maxima pentru 1,5 dci ca fiind 158 km/h(70cp) si 167km/h(85cp).Aceasta viteza se calculeaza teoretic in functie de demultiplicarea din cutia de viteze si turatia maxima suportata de fiecare motor.1,5 dci la 4000 rpm ofera puterea maxima de 70cp,evident si viteza maxima data de constructor.Astea in conditii ideale(compresie,injectie,anvelope,etc.).
                          Fiecare putem sa visam ce vrem.Eu visez ca sunt in germania si merg zilnic cu K-ul cu 250km/h.In realitate ,in romania nu depasesc 100 km/h pentru ca mi-e frica de radar si tin la copiii din spate mai mult decat la rable.

                          Comment


                          • Nu-i chiar asa cum spui tu ca la 80km/h ai real 63-65. Eu la 70 pe ceas aveam 67km/h conform radarului deci banuiesc ca la 80 as avea un ~74-75. In plus aici se vorbeste de mai multe motorizari 1.5dci. Unii au 85Cp, altii au 70, 65, 75 etc deci e normal sa difere si vitezele si ceasurile din bord in functie de vechimea si starea masinii. Eu unul cred ca real 1.5dci de 65 stock nu are cum sa treaca de 160km/h in conditii ideale pe autostrada. El din constructie are 155km/h.

                            Comment


                            • Originally posted by Rac View Post
                              Diesel-ul isi da duhul dupa 4000 rpm.Vitezele atinse de bietul logan de 65 cp,sunt varfuri.Nu poti rula pe autostrazile europene,distanta de 4-500 km cu 4000 rpm constant pentru ca iti iei adio de la motor.Turbina nu se mai raceste,motorul nu mai este capabil sa isi faca ungerea corect ,datorita presiunilor mari din cilindrii, ce se exercita implicit asupra lagarelorla semenea turatii.Si asa 1,5 dci nu este un motor nemaipomenit
                              Loganul arata pe bord 170 km/h ,dar real este 150-155 km/h.Loganul este "mincinos" la vitezometru.In plus cu cat creste viteza,cu atat marja de eroare este mai mare.La 80km/h indicati, viteza reala cu anvelope noi originale este de 63-65km/h.Testat personal.
                              Loganul este masina de 70-80 km/h in conditii de siguranta deplina.De la 100 km in sus e pericol,mai ales la o franare violenta(un animal iesit in fata spre ex.)
                              Am prins 165km/h (pe ceas) ,cand masina avea 10.000 km,dar sincer la cum se comporta masina la acea viteza,este un pericol mortal pentru viata ocupantilor.Mai ales daca prinzi o pala de vant lateral esti pe sant sau in tron.

                              mult prea exagerate diferentele tale de viteza, toti stim ca exista dar nu aasa de mari exista o eroare de maxim 6-7 km/h la viteze poate nici atat

                              Comment


                              • Cu cat creste viteza de rulare creste si eroarea.Un vitezometru are o eroare admisibila (conform regulilor UE)de 13-15 % pana la 100 km/h.Producatorii testeaza erorile la vitezometru la 40, 80 şi 120 km/h.Trebuie sa se incadreze in aceste bareme.
                                " Există, de asemenea, acorduri internaţionale care au stabilit că viteza indicată de vitezometru nu trebuie să fie niciodată mai mică decât viteza reala. Aceleaşi acorduri spun că viteza indicată la bord nu trebuie să fie mai mare decât 110% plus 4-5 km/h. "

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google