nu poti scoate mai multe tensiuni din alternator.
el se bazeaza pe fenomenul de inductie electromagnetica.
tensiunea data de alternator(de stator) depinde de viteza de rotatie a rotorului si de gradul de magnetizare al rotorului. in functie de tensiunea de pe baterie, releul de incarcare da o tensiune mai mare pe rotor, acesta se magnetizeaza mai puternic si creste tensiunea de la iesirea alternatorului.(varianta 1)
creste turatia motorului, releul de tensiune scade tensiunea de pe rotor, se demagnetizeaza, tensiunea scade(varianta 2)
daca pui 2 relee....nu o sa faci nimic... doar sa pui releu cu legatura directa la baterie , sa nu se mai simta caderea de tensiune pe contact sau pe unde se mai poate pierde prin efect joule-lenz(unde exista rezistenta, exista si degajare de caldura, deci apare efectul caloric)
el se bazeaza pe fenomenul de inductie electromagnetica.
tensiunea data de alternator(de stator) depinde de viteza de rotatie a rotorului si de gradul de magnetizare al rotorului. in functie de tensiunea de pe baterie, releul de incarcare da o tensiune mai mare pe rotor, acesta se magnetizeaza mai puternic si creste tensiunea de la iesirea alternatorului.(varianta 1)
creste turatia motorului, releul de tensiune scade tensiunea de pe rotor, se demagnetizeaza, tensiunea scade(varianta 2)
daca pui 2 relee....nu o sa faci nimic... doar sa pui releu cu legatura directa la baterie , sa nu se mai simta caderea de tensiune pe contact sau pe unde se mai poate pierde prin efect joule-lenz(unde exista rezistenta, exista si degajare de caldura, deci apare efectul caloric)
Comment