Schema Incarcare Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schema Incarcare Logan

    are cineva schema completa de incarcare a loganului ?
    ma intereseaza exact de la alternator pana la releu de incarcare
    unde este puntea de diode daca este pe alternator sau nu, daca are acces la alternativ cumva pe langa punte, unde este releul de incarcare...

    vreau sa fac o punte redresoare cu un releu de incarcare la voltaj ceva mai mare sa se inchida si deschida geamurile mai repede deci sa modific doar circuitul pentru geamuri cu un releu de incarcare..
    am inteles ca la golf 3 sunt 2 relee cate unul pentru fiecare geam ca atunci cand e masina pornita sa se miste mai repede motorasele
    turbo makes torque and torque makes fun

    LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

  • #2
    Tu vrei sa scoti tensiune mai mare doar pentru geamuri si pentru restul instalatiei sa ramana ca si acum? Ma tem ca n-ai sa poti.
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • #3
      Nici la vechea dacie nu puteai sa obtii doua tensiuni diferite din alternator , poti sa pui tu 100 de relee.

      Mai degraba golful acela avea motorul de la geamuri cu doua trepte, ceva in genul motorului de la stergatorul de parbriz, chestia cu alternatorul e o aberatie.
      Last edited by madi; 19 January 2010, 22:03. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        schema incarcare

        Originally posted by noyz View Post
        are cineva schema completa de incarcare a loganului ?
        ma intereseaza exact de la alternator pana la releu de incarcare
        unde este puntea de diode daca este pe alternator sau nu, daca are acces la alternativ cumva pe langa punte, unde este releul de incarcare...
        releul de incarcare este incorporat in alternator
        nu cred ca vrei sa umbli in alternator
        in principiu daca este ok. pe instalatie trebuie sa ai maxim 14,2 V
        si daca nu spun prosti, atat ai
        asta este pe iesirea alternatorului
        doar nu vrei sa umbli pe excitatie
        strici tensiune de iesire de pe alternator

        Comment


        • #5
          faci convertor dc-dc in comutatie, cu oscilator si traf, obtii 16V din aia 12 ai masinii si poti sa-ti arzi motorasele de la geamuri linistit
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            ce optimist este domnul seba.

            daca releul este incorporat ceea ce nu sunt aproape sigur - ce este langa baterie in partea stanga ? cu un mic radiator pe el .. de aceea voiam schema si oricum nu ma bag aiurea sunt electronist.. stiu sa urmaresc am si aparat de masura .. intai daca este dupa ce fac rost de o schema ma duc si ma uit pe un golf care e treaba cu releul respectiv daca exista sau este doar o prostie inventata de cineva. sau poate acel cineva a crezut ca exista un releu de astfel de tip pentru ca este mare diferenta cu motoru oprit/pornit la viteza geamului
            eu am o impresie ca singurele relee care sunt la golf pentru geamuri sunt sa tina contactul de putere pentru ca nu se face direct contact putere in buton ca la logan, sunt niste butoane mai mici cu fire subtiri care tin max 1A cred.(am desfacut de curant si am observar fire cam subtirele si contacte subtiri)
            turbo makes torque and torque makes fun

            LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

            Comment


            • #7
              Releul de incarcare este incorporat in alternator. Fara releu alternatorul scoate 18 - 20 v(testat de mine). La golf 3 este modul comfort, iar acele fire subtirele se duc in modul si din modul ies spre geamuri
              Last edited by cristivsb; 10 February 2010, 10:15.

              Comment


              • #8
                cand un forum intreg iti zice ca regulatorul de incarcare e incorporat in alternator (nu stiu ce radiator ai vazut tu, eu la "n" masini n-am vazut asa ceva, decat siguranta de la statia de muzica, eventual), ce raspuns te asteptai? convertor dc-dc chiar e o varianta care o sa functioneze, in conditiile in care tu vrei musai sa dai mai multi volti la motoarele respective...desi un motor cu 2 infasurari ar face treaba mai buna, zic eu.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by noyz View Post
                  ce optimist este domnul seba.

                  daca releul este incorporat ceea ce nu sunt aproape sigur - ce este langa baterie in partea stanga ? cu un mic radiator pe el ..
                  Ala de langa baterie, cu radiator, e blocul de comanda a bujiilor...
                  INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                  Comment


                  • #10
                    Chiar, poti sa iei tensiune de la bujii, ca n-ai ''decat'' vreo cateva mii de volti, se vor inchide geamurile instant

                    Comment


                    • #11
                      hei, hei...usor cu ironiile...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Octavian___31 View Post
                        Chiar, poti sa iei tensiune de la bujii, ca n-ai ''decat'' vreo cateva mii de volti, se vor inchide geamurile instant
                        E vorba de dci...
                        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                        Comment


                        • #13
                          ori ce ai face nu poti sa ridici geamurile unei masini ( care au motorase ,nu manuale),montate de fabrica pe simplul motiv ca in motorasul respectiv este montat in termostat de suprasarcina(sa nu uite respectivu degetu pe butonel si sa arda motorasu,atunci se incalzeste termostatu si taie curentu inainte ca sa se arda siguranta).Asa ca ce e facut de fabrica e bun facut, nu putem modifica chiar tot la o masina .Daca merg greu geamurile vezi sa nu ai probleme cu bateria sau poate rama usii este fortzata si atunci normal ca geamu sa nu mai culiseze pe garnitura lui usor .Un drun la electrician sati testeze bateria su unu la tinichigiu sa vada daca nu ai usa stramba.Daca totul este OK laso asa cu respect---nicunicu---

                          Comment


                          • #14
                            nu e vb de usa stramba, baterie slaba..(ca ce sa ma duc la un electrician cand sunt unul si am tot ce imi trebuie ?;) )
                            am crezut ca la alte masini poate motorasul e alimentat la un voltaj ceva mai mare de aceea merg mult mai repede decat la logan. dar poate sa fie si motorasul astfel construit incat sa ofere o viteza mai mare, poate sa fie si din raportul de transmisie..cresti viteza scazi puterea maxima pe care o poate misca motorasul... etc..
                            turbo makes torque and torque makes fun

                            LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Fane View Post
                              Ala de langa baterie, cu radiator, e blocul de comanda a bujiilor...
                              ala i..,.................

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google