Cand A Aparut Motorul 1.5Dci?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cand A Aparut Motorul 1.5Dci?

    Am vazut niste subiecte pe alte forumuri, despre motoare, modele renault/dacia.
    Cineva sustinea ca motorul 1.5Dci in varianta de 65Cp ar fi fost montat pt prima data in 2001 pe clio. Asa e? Eu nu as crede, daca era asa atunci de ce a mai fost nevoie sa se puna motorul 1.9D pe solenza in 2003 pana in 2005 cand se putea f bine pune pe solenza diesel un Dci?

  • #2
    da e motoru de clio euro3 din 2001 ...pai probabil pe papuc si solenza au pus 1.9 pentru scaderea costurilor....si oricum 1.9d e aspirat

    Comment


    • #3
      motorul 1,5 dci e de mult pe clio.am vazut undeva ca prin 2001 aveau deja pe clio motorul asta.nu l-au pus pe solenza din cauza costurilor.solenza cu motor dci ar fi fost mai scump cu cel putin 1000 euro.solenza era in jur de 4500 euro daca nu ma insel.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #4
        trebuiau sa-si termine stocul de 1.9d, la fel cum si vw a echipat pana in 2004 masini cu motor 1.9 sdi (dizal aspirat).
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Nu e vorba de stoc, sunt multi care prefera un diesel clasic, fara turbina si cu un consum mai redus. Dupa ce a disparut 1.9 SDI, de 68cp, la lansarea Golf-ului 5 a aparut 2.0 SDI cu 75 cp. Deci nu este vorba de "lichidare de stoc", pur si simplu inca mai sunt doritori de motoare diesel aspirate.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #6
            na pe asta nu o stiam...golf 5 cu motor 2.0 sdi )

            Comment


            • #7
              N-are nimic, stii acum.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #8
                Originally posted by vitriol View Post
                Nu e vorba de stoc, sunt multi care prefera un diesel clasic, fara turbina si cu un consum mai redus. Dupa ce a disparut 1.9 SDI, de 68cp, la lansarea Golf-ului 5 a aparut 2.0 SDI cu 75 cp. Deci nu este vorba de "lichidare de stoc", pur si simplu inca mai sunt doritori de motoare diesel aspirate.
                Va dati seama ce taxe ati fi platit azi daca ati cumparat "ditamai" hardughia de motor?
                2.0 si puturos probabil, asta ar rezulta din cei 75CP, si greu si taxe mari, probabil mai usor de intretinut dar in rest.....sincer nu cred ca se apropia la performante nici de Dci 70CP, pt ca lipsa turbinei iti reduce dramatic cuplul

                Comment


                • #9
                  pai citeam datele tehnice...0-100 km/h .. in 16.5 secunde.... ...

                  Comment


                  • #10
                    Da.... curios de exemplul dat de colegul nostru am cautat si eu pe net niste date despre 2.0sdi.
                    Vazand datele cred ca masina aia abia se misca de pe loc, evident exagerand afirmatia.
                    140Nm si 16.7s din date oficiale cred ca se "bate" de la egal la egal cu solenza 1.9D la o intrecere.Doar la topspeed e ceva mai tare cu vreo 8km, adica 163.
                    Posesorii de acest model trebuie sa fie tare nefericiti de alegerea facuta, asta am si dedus de pe forumul lor, oricum 1.5Dci e "racheta" pe langa asta.
                    Sa mai zica cineva acum ca nemtzii fac numai supermasini.

                    Comment


                    • #11
                      1,9 d de pe dacie are 118 nm daca nu ma insel.deci avantaj sdi.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #12
                        da ma da ei au golf ...stii si tu cum e romanu...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by lord_wader View Post
                          ....................................... Posesorii de acest model trebuie sa fie tare nefericiti de alegerea facuta, asta am si dedus de pe forumul lor, oricum 1.5Dci e "racheta" pe langa asta.
                          Sa mai zica cineva acum ca nemtzii fac numai supermasini.
                          Nu este asa puturos precum te astepti. Acum vreo 6 ani un prieten a cumparat un Golf 4 SDI. A luat SDI pentru ca l-a gasit in Germania la super pret, dar si vreo 380 000 km la bord. In 3 ani a mai facut si el vreo 100 000 km fara problemele care apar de regula la TDI-uri (turbina si injectoare).
                          Deci pot sa spun ca SDI-ul de 68 cp se simte la fel (poate chiar mai bine) ca un dci de 65-70 cp. Alea 2 sec diferenta pana la suta nici nu le simti de la volan, sa fim seriosi...
                          Daca nu are turbo, cutia la SDI este altfel gandita sa suplineasca lipsa turbinei, deci nu e un chin cum multi s-ar astepta.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #14
                            pai aia e treba.nu ai de a face cu turbina,pompa de injectie si injectoarele cad mai greu.sunt mai mari taxele pentru un astfel de motor.cred ca se simte un plus de zvac pentru dci-ul de la logan ,dar asta ca are turbina.cine cumpara tractoare de astea nu prea cred ca e interesat de cat de repede atinge suta sau ca prinde 200 km.e masina pentru consum si are un motor fiabil fata de astea dci,tdi sau alte i-uri pe la sfarsit.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by vitriol View Post
                              Nu este asa puturos precum te astepti. Acum vreo 6 ani un prieten a cumparat un Golf 4 SDI. A luat SDI pentru ca l-a gasit in Germania la super pret, dar si vreo 380 000 km la bord. In 3 ani a mai facut si el vreo 100 000 km fara problemele care apar de regula la TDI-uri (turbina si injectoare).
                              Deci pot sa spun ca SDI-ul de 68 cp se simte la fel (poate chiar mai bine) ca un dci de 65-70 cp. Alea 2 sec diferenta pana la suta nici nu le simti de la volan, sa fim seriosi...
                              Daca nu are turbo, cutia la SDI este altfel gandita sa suplineasca lipsa turbinei, deci nu e un chin cum multi s-ar astepta.
                              Cred ca asa e, nu am avut ocazia sa merg cu vreun Sdi, totusi 2secunde, sau mai exact 1.7s pe ceas se vad doar daca ambii soferi ar pleca de pe loc si ar accelera pana la o anumita viteza. La mers normal pe sosea, sa zicem la 60km/h am constatat ca Dci-ul accelereaza mai bine ca 1.4Mpi sau ca alte masini pe benzina de 1.2-1.4, chiar daca diferenta intre ele este tot de vreo 2s in favoarea Mpi.
                              Probabil de asta zici ca intre Sdi si Dci nu e nici o diferenta

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google