Bioetanol, E 85

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Brazilia este tara cu cea mai lunga traditie in utilizarea bioetanol-ului, folosit acum in proportie de aproximativ 30% din totalul combustibililor auto. La acest lucru contribuie plantatiile de trestie de zahar (o materie prima din care se poate produce bioetanol) ce sunt recoltate de 3-4 ori pe an.

    Momentan reglementarile ecologice in vigoare in SUA si Europa prevad folosirea combustibililor amestec de etanol si benzina in proportii diferite. Planurile viitoare prevad cresterea ponderii bioetanol-ului, in vederea reducerii emisiilor de gaze ce creeaza efectul de sera. Etanol E85 este bioetanol popular, cu o concentratie de 85% etanol si este destinat motoarelor flexibile din punct de vedere al combustibililor acceptati. Pe timp de iarna insa un amestec de minim 25% benzina este necesar pentru pornirea la rece.
    Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
    sigpic

    Comment


    • #47
      bai si sa mai zica politiotu ca am consumat alcool... nu eu ...masina a consumat...

      Comment


      • #48
        ar fi o treba faina, daca consuma mai mult nu ar fi o problema atata timp cat are un pret rezonalbil din cate stiu la noi concentratia e undeva 5% dac nu ma insel
        ala cu ned 4 sped ... sigpic

        Comment


        • #49
          În Brazilia, flota de vehicule capabile de a călători la alcool şi benzină, în acelaşi timp, a depăşit 5 milioane, raportat Asociaţiei Naţionale a producătorilor de automobile din ţară.

          Conform organizaţiei, 88% din vânzările de vehicule noi în ţară, de asemenea, conturile pentru maşinile echipate cu un sistem de "Flex", care să permită umple rezervorul de combustibil convenţional, şi a biocombustibililor.

          Tehnologie, brevetat în 2002, ne permite nu numai să aleagă între benzină şi alcool, dar se amestecă aceşti combustibili, în orice proporţie. Automat de auto-detectează compoziţia de combustibil şi proprietăţile sale, adaptarea motorului de sub el. Până în 2013, aceste motoare omnivor va sta la 52% din automobilele în Brazilia.
          Last edited by loosh; 7 February 2011, 11:30. Reason: alcool est.
          Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
          sigpic

          Comment


          • #50
            Mai bine scriai in cuv tale ce vroiai sa ne transmiti decat cu google translate...

            Comment


            • #51
              Ca sa functioneze cu E85 trebuie ceva modificari / pe langa "intarituri" ca la GPL pompa de alimentare o sa se chinuie cu toate mizeriile scoase din rezervor . Alcoolul are puterea de a curata rahaturile din rezervor si se vor duce pe traseele de alimentare si sigur ceva "va ceda" la masinile normale . Dupa cate se cunoaste la noi se incearca pana in 2012 trecerea la 10% BIOcombustibil ceea ce ar insemna 10 Eth in benzina si deja producatorii de masini (printre care Kia si Hyundai) si-au aratat ingrijorarea pentru deteriorarea motoarelor in timp foarte scurt de la utilizarea a unei cantitati mai mari de 5% eth in benzina . o sa caut si sursa oficiala intre timp ;)

              Din 2011, staţiile de alimentare cu carburant vor introduce benzina E10 şi un sortiment diferit de motorină. Unele autoturisme ar putea avea probleme din cauza acestei schimbări, aşa că tranziţia va fi progresivă.


              si mai era un link cu un tabel cu producatorii ... mai caut
              1.6 MPi Icy White

              Comment


              • #52
                asta ca sa constatam "calitatea" hyndai si kia . renault produce hi-flex si astia tremura de frica . probabil din 2012 va aparea obligativitatea tuturor motoarelor de a fi "hi-flex" sau macar compatibile pana la un procent de 25% bioetnaol, sa zicem. iar masinile vechi pot merge pe benzina clasica, fiindca sigur nu va disparea, din pacate pentru planeta si buzunarele noastre....

                Comment


                • #53
                  Benzina se apropie in viteza de pretul de 7 ron/l. In plus, au bagat acciza si la combustibilul bio. Ce facem, trecem pe aer comprimat?
                  Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    Am schimbat cateva e-mail-uri cu cei de la vocea clientului.
                    Prima mea intrebare a fost daca recomanda un kit pentru transformarea LOGANULUI in HIFLEX car.
                    Raspunsul lor:
                    In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca Automobile Dacia nu produce kit-uri de transformare a unui motor normal in motor Hiflex si nici nu recomanda montarea acestora pe vehicule.


                    A doua intrebare a fost legata de grija altor firme legata de fiabilitatea motorului in conditiile in care pana in 2015 benzina se va aditiva cu 10% biocarburant.

                    In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca nu va exista nici o modificare in comportamentul motorului in momentul in care acesta va fi alimentat cu benzia care sa contina 10% biocarburant. Motoarele ce echipeaza gama Dacia deja a fost adaptate de catre constructor pentru a putea fi alimentate cu benzina/motorina cu biocarburant.


                    Dumnezeu cu mila. Cine sa ii mai inteleaga?
                    Last edited by loosh; 10 March 2011, 07:50. Reason: e pur si move
                    Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Ce e asa greu de inteles? 10% etanol in carburant e ok dar nu mai mult, adica 85% etanol nu. Loganul 1,6 16V Euro5 e compatibil euro 85, cele mai vechi nu (injectia nu stie sa compenseze oxigenul din carburant sau puterea calorifica mai mica, se ard supape si pistoane... ). Motoarele E 85 au modificari similare cu cele pentru motoarele GPL (supape si scaune de supape specifice, fusta piston grafitata, functionare a injectieie specifica).
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #56
                        Zic ca sa mai reinoim acest thread si sa se vina cu ceva noutati din partea celor care sunt in masura sa dezvolte subiectul ....este unthread foarte interesant....
                        Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

                        Comment


                        • #57
                          Noutati ar fi daca vreun propietar de 16V euro5 a fost intr-o tara cu bioetanol E85 la pompa, a alimentat si ne zice si noua cum merge, cat a crescut consumul etc.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #58
                            "Buna ziua,

                            Stimate domnule ,





                            Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre.



                            In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca functionarea vehiculului dumneavostra nu este efectata daca alimentati cu etanol (E85).



                            Ne puteti contacta la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16, la adresa de e-mail vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro. Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia , str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400. Va invitam sa vizitati noul nostru site www.dacia-merchandising.ro, de unde puteti comanda online textile personalizate, obiecte de comunicare, jucarii si miniaturi DACIA la preturi foarte avantajoase.



                            Cu consideratie,

                            Agent Servicii Client ,

                            "

                            Intrebarea era despre Sandero 1.6 16v euro5, rulat intr-o tara cu etanol la pompe.

                            Comment


                            • #59
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google