Dacia Sandero pe bioetanol a ajuns și în Europa, nu în România, ci pe piața franceză acolo unde face echipă cu versiunea pe același combustibil alternativ Dacia Logan MCV.
Dacia Sandero HiFlex este al doilea model care se aliniază la tendințele eco în Franța după Dacia Logan MCV. Spre deosebire de versiunea break care avea motorul 1.6 16V, modelul de clasă mai mică primește motorul de 1.6 litri și 90 CP, alimentat pe E85. Față de un model 1.6 MPI normal, această versiune are exact aceleași performanțe, atungând 100 km/h în 11,5 secunde și o viteză maximă de 174 km/h. Consumul este ceva mai mare pe versiunea pe etanol, cel mediu declarat fiind de 7,2 litri la 100 km parcurși.
Prețul față de o versiune echivalentă este cu 100 de euro mai mare pentru motorizare pe bioetanol. Gama modelelor HiFlex este strategic poziționată, astfel încât cea mai scumpă versiune a lui Dacia Sandero pe bioetanol costă 11.300 de euro, iar cea mai ieftină versiune a lui Dacia Logan MCV pe bioetanol costă 11.200 euro.
(http://www.***********/noutati-auto-...-frana-5751486)
Bioetanol-ul este un combustibil ecologic, formula chimica fiind aceeasi cu cea a alcoolului etilic gasit in bauturile spirtoase. Bioetanol-ul este folosit ca o alternativa la benzina, in amestecuri de proportii diferite cu aceasta sau in stare pura (E100).
Planurile viitoare prevad cresterea ponderii bioetanol-ului, in vederea reducerii emisiilor de gaze ce creeaza efectul de sera. Pentru atingerea unei eficiente cat mai ridicate, o masina trebuie dotata cu un motor exclusiv proiectat pentru a functiona cu bioetanol.
As dori ca in acest thread sa discutam despre bietanol ,E 100, E 85 sau alti combustibili care au la baza alcoolul etilic, caracteristici, performanta, modificari suportate la motor, alimentare, kituri pentru bioetanol.
Dacia Sandero HiFlex este al doilea model care se aliniază la tendințele eco în Franța după Dacia Logan MCV. Spre deosebire de versiunea break care avea motorul 1.6 16V, modelul de clasă mai mică primește motorul de 1.6 litri și 90 CP, alimentat pe E85. Față de un model 1.6 MPI normal, această versiune are exact aceleași performanțe, atungând 100 km/h în 11,5 secunde și o viteză maximă de 174 km/h. Consumul este ceva mai mare pe versiunea pe etanol, cel mediu declarat fiind de 7,2 litri la 100 km parcurși.
Prețul față de o versiune echivalentă este cu 100 de euro mai mare pentru motorizare pe bioetanol. Gama modelelor HiFlex este strategic poziționată, astfel încât cea mai scumpă versiune a lui Dacia Sandero pe bioetanol costă 11.300 de euro, iar cea mai ieftină versiune a lui Dacia Logan MCV pe bioetanol costă 11.200 euro.
(http://www.***********/noutati-auto-...-frana-5751486)
Bioetanol-ul este un combustibil ecologic, formula chimica fiind aceeasi cu cea a alcoolului etilic gasit in bauturile spirtoase. Bioetanol-ul este folosit ca o alternativa la benzina, in amestecuri de proportii diferite cu aceasta sau in stare pura (E100).
Planurile viitoare prevad cresterea ponderii bioetanol-ului, in vederea reducerii emisiilor de gaze ce creeaza efectul de sera. Pentru atingerea unei eficiente cat mai ridicate, o masina trebuie dotata cu un motor exclusiv proiectat pentru a functiona cu bioetanol.
As dori ca in acest thread sa discutam despre bietanol ,E 100, E 85 sau alti combustibili care au la baza alcoolul etilic, caracteristici, performanta, modificari suportate la motor, alimentare, kituri pentru bioetanol.
Comment