Benzina Nou Vs. Diesel Sh

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Benzina Nou Vs. Diesel Sh

    Bine v-am gasit! Sunt noua pe forum, asa ca rog moderatorii sa mute subiectul in alta parte, daca s-a mai discutat (nu am gasit decat vesnica polemica benzina vs diesel, pe care am citit-o insa nu mi-a oferit un raspuns clar la dilema mea).
    Asadar:
    Am ocazia sa imi cumpar o masina, insa banii imi ajung maxim pentru un Laureate nou, 1.4 MPI - cu 3 rable. Ca alternativa, as putea cumpara tot un Laureate, insa dci si ceva mai vechi (ca tot ma bat multi prieteni la cap ca e mai bine cu dci)...

    Avantajele la mpi ar fi ca:
    -este o masina noua si o voi avea asa cum o voi intretine (nu va trebui sa suport lacunele de intretinere ale proprietarului anterior),
    - are garantie 4 ani sau 100.000 km
    - desi mult mai putin important, design-ul de la 'noua dacia logan' mi se pare mult mai ok decat varianta veche.

    Dezavantajele la mpi:
    - consum mare (alternativa ar fi sa montez ulterior o instalatie GPL, insa astept sa-mi raspunda cei de la vocea clientului sa-mi spuna daca pierd sau nu garantia prin asta).
    - pret de achizitie la limita finantelor pe care le am (ba chiar tre sa mai imprumut cate ceva).

    La dci sh, avantajul principal este consumul mic si pretul de achizitie ok.
    Dezavantajele dci-ului ar fi costurile de intretinere ceva mai mari (din auzite, revizii, piese,etc.) si faptul ca e totusi o masina veche, care a fost sau nu intretinuta bine, etc. (sa mai adaug si design-ul?)

    Avand in vedere ca nu ma intereseaza in mod deosebit puterea / cuplul masinii, ca o voi folosi preponderent in oras (max 500 km la doua luni in afara, deci maxim 25.000 km/an) si ca imi doresc o masina in primul rand economica, ii rog pe cei care au avut (nu doar condus) ambele tipuri de masini, sa ma lamureasca ce optiune este mai economica pe termen lung. Ma refer aici inclusiv la costurile de intretinere, fiabilitate, etc., nu doar la pretul de achizitie si la consumul de carburant.
    Astept in special raspunsuri de la cei care au avut ambele tipuri de masini, si nu doar pareri de la detinatori de un tip sau altul de masina - de auzit am auzit si eu destule...
    Cred ca ar fi foarte utile pentru forum si niste preturi orientative ale reviziilor si ale pieselor schimbate la masini noi mpi vs vechi dci.
    Multumesc si drumuri line!

  • #2
    25000 pe an mi se par destui Km, deci cred ca s-ar merita diesel , dar iti asumi riscul sa crape ceva la masina care sa te coste mai mult decat economia din combustibil.La mpi ai avantajul ca motorul e foarte fiabil, si minim 5 ani nu cred ca vei avea vreo problema tehnica cu masina

    Comment


    • #3
      E cu...cantec...si diesel si SH...mai bine ia un benzinar nou si gata.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        La 25.000 km/an ia DCI-ul daca il cunosti pe proprietar si masina, macar sa fie de 70 CP, sa aiva sub 100.000 km in bord (reali)... sa nu o cumperi de la un necunoscut, risti enorm.
        Daca-ti iei benzina sa nu-ti iei 1.6, ia-ti un 16V nu conteaza de care, nou sa fie! Succes!

        Comment


        • #5
          gandeste-te la faptul loganurile dci , in anii interiori, cele de 65 si respectiv 75 cp au avut probleme la injectoare si nu numai. deci eu zic ca mai bine nu risti, oricum eu nu-s cu sh, poate sa fie si mama loganului, sunt cotra sh. dupa parerea mea e bun mpi-ul si consumul nu e chiar asa mare cu crezi. in oras da, e marisor( am reusit sa scot si 9 si nu era aglomeratie ) , in rest am scos si 5,2-5,1 cu masina incarcata. acu faci cum vrei

          in orice caz , sa o stapanesti sanatoasa!

          ps:25 000 km/an e prea mult pentru un benzinar, in cazul asta se renteaza diesel..
          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

          Comment


          • #6
            parerea mea ia benzinar nou

            Comment


            • #7
              eu in locul tau as lua un benzinar 1,2 16 v.dci-ul are consum bun dar la sh e loterie.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • #8
                daca esti sigura ca faci peste 20.000 km pe an, se renteaza mai bine dieselul. dar sa il cumperi de la cineva cunoscut care stii ca nu a avut probleme cu injectoarele si ca a alimentat numai de la statii de carburant cunoscute
                Originally posted by Tudor View Post
                gandeste-te la faptul loganurile dci , in anii interiori, cele de 65 si respectiv 75 cp au avut probleme la injectoare si nu numai. deci eu zic ca mai bine nu risti, oricum eu nu-s cu sh, poate sa fie si mama loganului, sunt cotra sh. dupa parerea mea e bun mpi-ul si consumul nu e chiar asa mare cu crezi. in oras da, e marisor( am reusit sa scot si 9 si nu era aglomeratie ) , in rest am scos si 5,2-5,1 cu masina incarcata. acu faci cum vrei

                in orice caz , sa o stapanesti sanatoasa!

                ps:25 000 km/an e prea mult pentru un benzinar, in cazul asta se renteaza diesel..
                dieselul de 70 cp (nu exista 75 cp) nu a avut probleme gen cel de 65 cp. probleme apar numai atunci cand bagi motorina cu galeata
                sigpic

                Comment


                • #9
                  CLAR! -> Benzina,nou,Laureate,exact cum am facut si eu.

                  Comment


                  • #10
                    Nouă. Nu lua SH. Nu vei şti niciodată ce a avut, cum a fost condusă şi ce probleme are.
                    Nouă. Miroase bine, arată mai bine, merge mai bine, ai garanţie, iar legat de consumul de 2 litri în plus la 100 km (mixt) nu merită să te legi la cap cu costisitorul motor diesel (mai ales SH).
                    Este doar o părere personală.
                    Nouă. Chiar nu contează că e a ta şi numai a ta şi nu s-a mai culcat nimeni în ea (cu ea) ?
                    Nouă. Fără doar şi poate.
                    Numai bine.
                    Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Clar ca ar fi bine sa iti un benzinar (cel putin 1,6) nou! Parerea mea...
                      sigpicUn logan cometa BT 20 LEA

                      Comment


                      • #12
                        Salut si bun venit pe forum.

                        Si eu te-as sfatui sa-ti cumperi masina noua. Cu masina noua te-ai scos macar pentru urmatorii 4 ani cat ai garantie. Chiar si daca faci 25000km/an te incadrezi cu garantia. Poti opta pentru o suma "modica" si pentru garantie extinsa.
                        Cum a zis si margelatu, gandestete serios si la motorizarea 1,2_16v, poate cat poate un 1,4 conform site-ului dacia te costa doar cu 622ron mai mult la aceeasi nivel de echipare si consumul urban/extraurban este mai scazut ca la 1,4.
                        Tot margelatu zicea sh si diesel este exact ca la loterie. Legat de intretinere, de ex. pentru mine este scumpa, fiindca platesc o rata lunara de 465ron, dar daca reusesti sa achiti integral nu e chiar asa de scumpa. Daca as pune de o parte acei 465ron, nici nu as simti restul cheltuielilor.
                        Concluzia finala. Daca ai ocazia sa iei o masina noua, i-at o masina noua.
                        Bafta.
                        Last edited by DaniD; 19 April 2010, 10:28.

                        Comment


                        • #13
                          1.2 16 valve

                          Ia Logan nou 1.2 16 valve si vei avea consum decent si 4 ani de garantie fara griji sau alte stresuri.
                          Logan GPL 1.4

                          Comment


                          • #14
                            pai un prieten a fost duminica in targ in BV si logan peste 4400 de euro nu era acolo , laureate cu gpl pe el era 4300 parca , sa fim seriosi iei un mecanic de mana cu tine si trage o inspectie la loganul second , ce poate sa aiba defect de 3-4000 euro cat e diferenta la unul nou? sau la 5000 iei un ambition benzina din 2007- 2008 si ii pui tu gpl - ajungi la 6000 euro . altenative sunt ! Si eu sunt ptr masina noua dar nu logan care se pare ca se devalorizeaza alarmant. Daca vrei un ambition din decembrie 2006 cu gpl omologat (masina colegului) e 5200 euro parca.
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • #15
                              EUGEN2008, daca omu isi permite un benzinar nou, laureat, de ce ii mai recomanzi un benzinar sh?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google