Benzina Nou Vs. Diesel Sh

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Prietene eu nu am ocup cu statistici atat de precise ca tine dar pot sa-ti spun ce vad personal ,folosesc mcv-ul mai sus mentionat ocazional (cu enorm de multi km), deasemnea folosesc un dci 85 cp si un 16v iar pina in momentul asta cele 2 diesel nu mi-au facut probleme , deci se pare ca nu ma incadrez in procentele date de tine (or fi masinile astea singurele norocoase scapate).

    Comment


    • #47
      Eu nu-mi dau seama pe unde traiesti tu, dar chiar nu ai citit peste tot si n-ai auzit pe absolut toata lumea palngandu-se de problemele dci ? Altfel la cum expui tu problema fiabilitatea benzinarului paleste din start
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #48
        Eu nu am auzit pe absolut toata lumea plangandu-se de probleme la diesel, stiu ca exista dar nu asa cum spui tu, cat despre zona pe unde traiesc eu, o include ocazional si pe a ta. Fiabilitate poate avea orice motor fie el diesel sau benzina dar diferenta o da costurile de exploatare unde dieselul exceleaza fata de benzina , iar la km multi isi poate acoperi si eventualele reparatii sau revizii mai dese.

        Comment


        • #49
          Toti, dar absolut toti care au cumparat masina pentru a o folosi cu adevarat s-au plans de problemele dci-ului, acum 1 luna i s-au schimbat injectoarele la un mcv , 70 de cai, masina nici nu a implinit 50 de mii km. Acum ca sunt cei care si-au luat diesel de placere si fac putini km bineinteles ca nu au avut dificultati. Nu mai zic ca n-ai sa vezi prea multe taximetre in mintile lor, insa aici includ si vina doreilor ce le conduc toata ziua
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #50
            subiectul diesel vs benzina, fiecare avand avantajele si dezavantajele sale( consum, intretinere, fiabilitate, s.a.), la firma la care lucrez toate loganurile sunt pe motorina, pe considerente economice, in primul rand consum, in numar de 10 cu diferite puteri si rulaje, de la 5000 de km. cele mai noi pana la 100.000, nici un motor nu a avut probleme majore pana acum, singurele interventii au fost schimbul de ulei la 15.000, distributia la 60.000, la una singura s-a schimbat ambreiajul si placa de presiune( sofer mai nervos, presupun), restul, totul o.k., asta nu inseamna ca riscul sa cada injectoarele sau pompa nu exista si atunci ca persoana fizica, ai cam pus-o, s-a cam terminat cu economia, eu am pe benzina, la recomandarea mecanicului meu care a vazut multe motoare la viata lui ( in special de loganuri) si care mi-a zis ca n-are nici un rost sa dau 2000 de euro in plus la 10.000 de km. cam cat fac eu pe an, pe care nici nu-i aveam (banii), mai bine bag benzina de ei si arde-o ioane, motorul pe benzina avand acel avantaj la mersul prin oras, acea nervozitate, mai ales la motorul de 1,6 16V, pe care eu unul o apreciez, asa ca in functie de disponibilitate, buget, km. parcursi, fiecare poate alege motorul ideal pentru nevoile sale, toate bune si multi km. fara probleme.

            la subiectul de fata, benzine vs diesel sh.? depinde cati km. are dieselul, dar, clar benzinar nou...
            Last edited by dinita george; 21 February 2012, 14:33. Reason: Automerged Doublepost
            Nu esti beat atata timp cat poti sa zaci intins pe parchet, fara sa te sprijini. (Murphy)

            Comment


            • #51
              pt uz cotidian, fara carat porci in portbagaj doar la deal, sa trebuiasca vlaga de locomotiva, 1.2_16v pe gpl. dizal doar la rulaj > 20000km/an.
              parpales, nu toti cu diesel au probleme, dar majoritatea dci-urilor de 65 si 70cp, sunt praf. da, sunt praf si datorita "soferilor" acelor masini, insa aceiasi retardati n-au reusit sa puna in cap dci-ul de 85cp. stiu 3 persoane care se incadreaza, ca taximetristi, ca omoratori de dci70 si fara probleme cu dci85. nu se poate generaliza, dar parca dci-urile alea mai slabe chiar nu merita sa le iei in discutie daca vrei sa vorbim de fiabilitate.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #52
                Perfect de acord cu tine , dar eu sunt in continuare uimit cum functioneaza un dci de 68 cp cu 475000 km la bord si intradevar cel de 85 e cel mai reusit in opinia mea de pina acum de la Dacia.

                Comment


                • #53
                  si eu sunt uimit ca dieselul ala inca functioneaza la 475 mii km. chiar foarte uimit. pe zi ce trece, in schimb, nu ma mai uimesc taxi-urile pe benzina cu ~500 mii km.
                  internal combustionizer

                  Comment


                  • #54
                    benzinarul este mai ieftin la intretinut decat un diesel. plus ca platesti din start cu vreo 1-2000 de euro.. de banii aia i-ati alte optiuni.

                    am benzina si tot benzina vreau. legat de consum,asta vara la drum intins,masina plina ochi,pe ruta iasi-cluj am scos fara sa exagerez, 4,7 l/100 km. si eu am ramas surprins. accelerari rapide si apoi tinut pedala constanta.

                    Comment


                    • #55
                      am un mcv pe benzina 1,6 mpi ....135000 km si pana acum i am dat doar apa paie si....multa...multa ....multa bataie......
                      am schimbat distributia la 90.000 km ,2 capete de bara directie,1 pivot dreapta ,2 bucsi de brat si schimb ulei la 15000 km
                      ....
                      In plus tractez cu el o rulota comerciala care incarcata are in jur de 3000 kg (pana acum m-a ferit D-zeu si n am dat in astia de la ARR cu cantarul k nu stiu ce amenda imi luam ) si dimensiuni de remorca de TIR...adica 5m x 2,45 x 2m....in plus am porbagaj pe masina si mai pun si acolo 20 de mese tip berarie+banci ,basca ca prin portbagaj port o lada frigorifica de bauturi ce goala are peste 200 kg .....si baieti merg cu a 4 a intre 70-90 km/h ....de mananca asfaltul...si bat tara asta de la un capat la altul....probabil ca sunt si baieti de aici de pe forum care m au vazut prin trafic si sau inchinat cu mainile amandoua !!!

                      Masina are 5 ani de cand face munca asta si nu ia cedat nici ambreiajul si nici motorul nu consuma in plus nici un gram de ulei de la schimb la schimb.....asa ca.... nu le mai plangeti atata de mila masinilor voastre ,care zburda pe asfalt fara pic de munca.....si ocazional de craciun si de pasti purtati prin portbagaj cate un purcel si cu un miel....un vin si o tuica de la tara !!!
                      "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                      Comment


                      • #56
                        buna forumistilor....referitor la polemica de pe aici ...am 1,4 Mpi+Gpl montat ulterior....daca e sa i-mi iau urmatoarea masina DACIA LOGAN...1.2 Tce CLAR...fara tractoare....

                        Comment


                        • #57
                          O să ţi-o cumperi atunci când o să fie disponibil motorul 1,2 TCe !
                          Momentan ai varianta cu 0,9 TCe !

                          Comment


                          • #58
                            poti sa apelezi cu incredere la noul 0,9 Tce 90 CP
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              De unde stii, l-ai probat tu?

                              Comment


                              • #60
                                apropo de dci ala blamat de toti de 65 cp . are vecinu meu unu din 2006 cu putin penste 150.000 km face zilnic naveta buzau - mihailesti adica vreo 70 km dus/intors . motorina o ia de la peco pe persoana fizica pe unde gaseste , cred ca se intelege numai galeata si al dracu dci merge brici nu scoate fum deloc adica daca tureaza maxim pe loc iese prima data primul fum nu negru dar se vede si dupa aia nimic . nu a umblat niciodata pe nicaieri inca asta iarna a pornit pana prin ianuarie doar cu o singura bujie incadescenta , ca a fost in servis cu ea sa-i schimbe filtrele de motorina si aia au verificat tot si au ramas ca la foto cand au vazut .
                                de cate ori ma uit si mai merg si eu cu masina lui sincer vreau si eu un dci ca la , cu toate ca al meu mpi cu gpl de 90cp original din fabrica merge 500 km cu 40 l gpl in oras adica buzau , sincer invidiez cuplul ala pentru ca am fost la pietroasele la releu ( pentru cine stie ) si a mers la relanti cu dci , cu cinci magari in auto + bere - mici - si tot ce mai trebuie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google