Benzina Nou Vs. Diesel Sh

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ca lui ii plac mai mult si femeile refuzate de altii
    Acelasi lucru este si cu masinile

    Comment


    • #17
      ce urata a fost aia cu femeile
      "pret de achizitie la limita finantelor pe care le am (ba chiar tre sa mai imprumut cate ceva)." spune initiatorul threadului , mai are de platit o taxa de prima inmatriculare si un casco probabil cu fransiza ca de! lucru nou parca nu prea-ti vine sa-l lasi neasigurat. In plus de asta n-o sa aiba nici dieselu visat nici gazul. Deci i-ar mai trebui inca cateva milioane bune inmatricularea ca doar e euro 4 si nu stiu daca dacia mai suporta sau nu taxa de prima inmatriculare , laureatu e de 1,4 puturos cum il stim toti , si gazu inca vreo 1000 de euro cu alergaturi pe la registu , omologari etc . Deci sa-si faca ce-si doreste el se mai lasa cu inca aproape 1500 euro bani pe care nu-i are. Si peste 1 an de zile cat mai face masina lui? 5500 poate 6000 . Asa ca de ce sa se intinda la ceva ce poate nu-si permite? cand poate lua un logan la aproape jumate de pret si sa fim seriosi o masina la 20- 30.000 km trecuta printr-o spalatorie-curatatorie e ca noua.
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • #18
        Masina noua merita acum, mai ales datorita programului Remat.

        Comment


        • #19
          eu ma bag in discutie ca si coleg nu ca si vanzator.nu merita masina noua decat daca ai de gand sa o tii MULTI ani. Loganul (si nu numai ) isi pierde valoarea relativ repede.daca peste 1-2 ani te gandesti sa-ti iei ceva mai nou sau mai bun sau mai stiu eu...o sa iti ajunga banii de cauciucuri
          Ignorati exagerarea dar intelegi ideea
          http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

          Comment


          • #20
            Silviu: daca acum un logan benzinar sh, de care zicea eugen costa intre 3000-5000 euro si are 30000km, peste 2 ani cand si-ar dori sa-si schimbe masina, cat v-a mai valora? Isi ia un logan la 3500 laureat frumos intretinut cu 45000-50000km daca intr-advar baga 25000km pe an cum a estimat el, in doi ani mai baga 50000km, deci va avea uneva la 100000km. La cine si la ce pret o vinde peste 2 ani si oare din acei banuti ii vor iesii bani de cauciucuri?
            Eugen: sa ia un logan sh cu x km si poate si o masina cu posesori fumatori la 6000euro sau una virgina la 8200euro? Are si alte variante: cele 3 cupoane, cashul de care dispune in avans, restul in rate pe cati ani se incadreaza mai bine si cand isi revine putin financiar, achita tot.
            Masina noua, e totusi o masina noua.

            Comment


            • #21
              Salut, dieselul daca nu are multi km si nu a fost forjata sa fie intr-o stare buna e ok, numa sa nu te trezesti ca dupa trebuie sa schimbi injectoarele care costa ceva bani...Eu unu nu as alege nici una, as lua un 1.6.16v second daca nu-s bani de una noua.Am inteles ca nu vrei sa mergi tare dar totusi daca intri intr-o depasire vrei sa o faci repede nu sa-ti bata inima de frica ca nu trage masina sau daca vrei dci ia-l pe cel de 85cp si daca-i faci o remapare , ai economie plus ceva putere.

              Comment


              • #22
                la ce motorina avem noi si la cat de "rar" pica injectoarele la diesel ma mir ca se mai vinde,dar ca se intreaba ce sa aleg....eu as alege CLAR benzina!ma zgarcesc la consum,si dau pe partea "ai-lalta" pe turbine,injectoare si revizii mai dese si mai scumpe!parerea mea..benzina!

                Comment


                • #23
                  Eu a-si lua un dci nou de 85 de cai sau sh aceste moatoare de 85 de cai sunt mult peste cele de 70 de cai dci la care picau injectoarele pe capete iar la cele de 85 de cai nu am auzit sa mai pice injectoarele!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by niccostea View Post
                    .....................
                    In primul rand tre' sa spun ca esti foarte documentata
                    Apoi tre' sa-ti spun ca am urmarit sa vad daca spui cati km ai face /an (si ai spus, am avut o urma de indoiala cum ca ai fi baiat, o am si acum, esti prea tehnica/familiarizata cu masinile).

                    Sunt foarte subiectiv, decat dizal SH, mai bine benzinar nou (iti recomand 1,2 decat 1.4 mpi, 1.2 se misca mai bine).
                    Nu mai conteaza ca unul trage mai bine, ca are consum mai mic etc etc (eternul dizal vs benzina).

                    Comment


                    • #25
                      Cel mai ok este o masina noua.
                      Benzinarul este facut mai mult pentru oras (porniri dese) iar dieselul pentru drumuri lungi.

                      Comment


                      • #26
                        raspunsul il are fiecare pt el deci e bine ca te gandesti atent (-a) !
                        Parerea mea ar fi categoric benzinar. daca ai cash ia 1.2 nou! daca nu 1.6 mpi si pui gpl . drumuri bune !
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #27
                          Hello,
                          Va multumesc pentru raspunsuri! Cred ca daca as fi pus si un poll, rezultatele erau undeva peste 90% in favoarea mpi-ului.
                          Dupa ce am mers cu un taxi care avea vreo 6000 km si inca mirosea a nou, avand raspunsurile voastre in minte, mi-am dat seama ca intr-adevar prefer sa dau ceva mai multi bani pe benzina, decat sa iau masina care miroase 'a altul/a alta'.
                          GPL-ul mi-a mai iesit putin din cap dupa ce am mers cu un alt taxi care avea GPL cu rezervor cilindric: dupa ce ca mirosea ingrozitor (nu prea inteleg de ce, am facut scoala pe Logan cu GPL si n-am simtit niciodata miros de gaz), portbagajul care mai ramane nu-i de mine, care am nevoie de juma de sifonier pt un concediu de cateva zile (nu stiu daca rezervorul toroidal lasa mai mult loc, dar oricum mirosul ala 'm-a dat pe spate').
                          Daca as fi cumparat dci, as fi cumparat din targ sau de pe site-uri, deci nu de la cunoscuti, asa ca as fi jucat niste mii de euro la loterie, cum bine spuneti.
                          Asadar... acum incepe goana dupa cupoane remat si testarea dealerilor, sa ma hotarasc de la care iau. Tot cu ajutorul vostru m-am hotarit la 1.2 16V, de care auzisem ca e mai ok decat clasicul 1.4, dar nu ma interesasem de el de nici un fel pana sa vad raspunsurile voastre, asadar va multumesc inca o data!
                          Ramane, insa, un semn de intrebare in mintea mea legat de fiabilitatea motorului 1.2 16V: daca nu ma insel, e pus de relativ putin timp pe Logan-uri si problemele inca nu au avut timp sa apara, dar sa speram ca o sa fiu norocoasa si macar la masina pe care o s-o iau eu n-or sa fie probleme.
                          Cat despre cat de 'barbata' sunt... nu lucrez in domeniul mecanicii auto, dar pe etajul meu (din vreo 100 de oameni) numar pe degetele de la o mana femeile care sunt mai sus de pozitia de entry-level (eu nu sunt printre ele). Rasturnand principiul 'cine se-aseamana se aduna', probabil ca am preluat ceva trasaturi de la colegii mei fara sa vreau.
                          Ca am spus cati km/an as face, nu arata decat ca am citit o parte din subiectele de pe forum si am observat ca factorul asta e deseori adus in discutie (oricum am plusat mult cu nr ala de km). Ca sunt tehnica - ramane de vazut cand o sa am probleme cu masina (pana una-alta sunt in stare sa pun ulei in rezervorul de lichid de parbriz si invers - noroc ca uleiul mi-l schimba la service). Ca sunt familiarizata cu masinile - pare-se ca sutele de pagini de forum de 'loganisti' pe care le am in cap momentan isi spun cuvantul. Altfel, masina la care m-ati ajutat sa ma hotarasc va fi prima mea masina.
                          Deh, tata m-a invatat sa intreb in 10 parti inainte sa cumpar un lucru...
                          Sa aveti drumuri line si masini fiabile!

                          Comment


                          • #28
                            On: Daca te duci si tu la o intalnire a loganistilor din bucuresti, sunt ferm convins ca te vor indruma cei de acolo si s-ar putea sa si poti incerca un motor 1.2. Merita sa te duci pe de acum, oricum nu te vor lasa in pace pe viitor daca iti cumperi masina
                            Last edited by darksid3; 22 April 2010, 09:49.

                            Comment


                            • #29
                              Mpi

                              Te sfatuiesc sa iei loganul nou pe benzina chiar daca iti ia cu 1-2 l mai mult si benzina e mai scumpa dar e o masina noua si minim 4 ani cat e in garantie nu ai probleme intretinerea la benzina e foarte mica fata de dci iar sh nu poti sti in ce scopuri a fost folosita si de ce om a fost condusa si risti sa mearga 1 an bine si sa te lase cand iti este lumea mai draga mai ales daca iei unul mai vechi de 3 ani!

                              Comment


                              • #30
                                cred ca deja si-a cumparat logan
                                ar fi frumos sa ne zica pentru ce motorizare si versiune a optat
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google