Bernd Hütter, şeful de la Renault Sport Germania, a demonstrat că se poate: iată prima Dacia Logan care atinge bariera celor 200 CP.
Site-ul revistei germane Auto Bild a publicat un articol exploziv, având ca subiect Dacia Logan 2,0 RS de 200 CP. Nu este vorba de o versiune de rally, ci de o maşină de serie "îmbogăţită" cu elemente de la Clio Sport. Tuningul făcut Bernd Hütter se rezumă la grupul motopropulsor.
Motorul care echipează versiunea de serie Clio Sport dezvoltă o putere de 179 CP. Pentru a-i ridica puterea la aproape 200 CP au fost montate un filtru de aer şi un sistem de evacuare sport. Pe lângă propulsor, inginerii au mai înlocuit şi cutia de viteze cu una secvenţială cu şase trepte, de asemenea împrumutată de pe Clio Sport. Graţie acestor modificări, Dacia Logan 2,0 RS este capabilă să atingă o viteză de top de 210 km/h!
Deocamdată, Dacia Logan 2,0 RS este un unicat, iar valoarea totală a maşinii se ridică la 43.000 de euro.
sursa
Site-ul revistei germane Auto Bild a publicat un articol exploziv, având ca subiect Dacia Logan 2,0 RS de 200 CP. Nu este vorba de o versiune de rally, ci de o maşină de serie "îmbogăţită" cu elemente de la Clio Sport. Tuningul făcut Bernd Hütter se rezumă la grupul motopropulsor.
Motorul care echipează versiunea de serie Clio Sport dezvoltă o putere de 179 CP. Pentru a-i ridica puterea la aproape 200 CP au fost montate un filtru de aer şi un sistem de evacuare sport. Pe lângă propulsor, inginerii au mai înlocuit şi cutia de viteze cu una secvenţială cu şase trepte, de asemenea împrumutată de pe Clio Sport. Graţie acestor modificări, Dacia Logan 2,0 RS este capabilă să atingă o viteză de top de 210 km/h!
Deocamdată, Dacia Logan 2,0 RS este un unicat, iar valoarea totală a maşinii se ridică la 43.000 de euro.
sursa
Comment