Problema sau.....

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Mihai_Ce View Post
    dar citeodata cind te grabesti mai pornesti si cu el aprins eu am facut asta de citeva ori si nu are nimic masina..
    Asta cred ca este o chestie asemanatoare cu ulcerul,n-ai probleme imediat...ele se aduna acolo,undeva...in timp se vor vedea efectele.
    Capisci?
    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

    Comment


    • #17
      Led-ul rosu are in principal rol de control a functiei de antidemaraj.Este bine ca atunci cind vrei sa pornesti motorul sa-l lasi sa se stinga.In acel interval calculatorul isi face niste verificari ex;presiune atmosferica, control electric cablaje si senzori.Daca chiar se mai intimpla sa pornesti fara sa astepti stingerea lui nu e o pb mare. Calculatorul isi va face verificarile mai lent, fiindca tu ai pornit motorul .Atinci e posibil sa fie relanti-ul mare sau mic, lipsa putere dar in mers o sa-si revina!
      Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

      Comment


      • #18
        va multumesc mult pt fiecare sfat in parte...mi-e insa imi zdrangane masina, in plus atitudinea fata de un client mi s-a parut cu adevarat "romaneasca", neaosa, ca sa zic asa, ...fie el clientul prieten sau nu...lucrez in domeniu financiar si respectul pt client este de alta clasa, pentru mine cel putin.

        Comment


        • #19
          Asa este.Cei de la service ar trebui sa mai lucreze la relatia cu clientii.Eu am renuntat la garantie din aceasta cauza.

          Comment


          • #20
            Originally posted by empire_razya View Post
            am o intrebare:cand pornesti masina treb neaparat sa o pornesti numai dupa ce se stinge beculetul ala rosu?are ceva daca o pornesti mai repede?
            Si eu fac cum a zis gabriel: pana se stinge ledul imi pun centura.Cineva mi-a zis ca dupa 8 porniri de motor fara sa astepti sa se stinga, la a 9a incercare daca vrei sa-l pornesti fara sa-l lasi sa se stinga n-o sa-to porneasca
            If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

            Comment


            • #21
              Masina porneste si fara sa astepti sa se stinga becurile, dar nu asa e indicat sa se faca.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                care sunt cele mai frecvente stricaciuni la masina asta?
                pot fi remediate fara a mai aparea in timp scurt?
                sigpic
                NEVER FORGOTTEN

                Comment


                • #23
                  Iti las onoarea de a te uita tu la sectiunea Probleme Tehnica sa vezi ce si cum...
                  Mai toate problemele de la Logan sunt rezolvabile, in afara de cateva.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    buna baietii, am si eu o intrebare si as vrea sa stiu, are ceva daca din cand in cand da nu des, deci pana acuma am facut-o de 3-4 ori de cand am masina(de vre-o 2 ani),deci are ceva daca ma-m dus 3-4 ori cu loganul meu 1,4 mpi, de vre-o 2 ori in treapta a doua pana cand mi-a taiat injectia si odata cred, ca ma-m dus cu a-3-a pana cand mi-a taiat injectia, sincer sa fiu nu prea mi-a placut ce am facut, dar am vrut sa vad cand mi-o taie,iar de restul am vrut eu sa vad cum este
                    Deci are ceva daca am facut asa, oricum pe viitor nu o sa mai fac!!ms
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by acilian View Post
                        va multumesc mult pt fiecare sfat in parte...mi-e insa imi zdrangane masina, in plus atitudinea fata de un client mi s-a parut cu adevarat "romaneasca", neaosa, ca sa zic asa, ...fie el clientul prieten sau nu...lucrez in domeniu financiar si respectul pt client este de alta clasa, pentru mine cel putin.
                        Ai verificat scutul si ai restrans suruburile, .... ai verificat suruburile de la capacul (se misca?) filtrului de aer de la motor, ... in torpedo ai cumva obiecte care se pot misca/zdranganii, ... ai ornament la teava de esapament (verifica prinderea), ...

                        Comment


                        • #27
                          Salut. Daca tot veni vorba de zdranganeli sa va spun cum se manifesta loganul meu. Cand merg pe drumuri mai denivelate scoate niste sunete foarte enervante care vin din zona usilor din fata. Dupa mai multe investigatii am ajuns la concluzia ca zgomotul e produs de frecarea dintre usi si chedere. Intrebarea mea e daca mai are cineva aceeasi problema si eventual cum a rezolvat-o.
                          Resoftari, leduri, activari functii, etc... in Cluj si Maramures.

                          Comment


                          • #28
                            sa fiu si eu on topic pentru stuke,
                            Am si eu o zdranganeala, in partea dreapta la sofer, se aude asa cumva parca de la fata asa mai de sus cumva cam in dreptul oglinzi de afara (cam de acolo vin zgomotul)e un zgomot asa de un plastic mai largit asa si parca atinge ceva si tot zdrangane asa incet,am incercat sa imping de usa dar tot nu se opreste!
                            Nu aveti idee ce ar putea sa fie, sau ar putea sa fie de altundeva,ca de fata va-m zis ca am impins, am impins si de plasticul ala de pe stalpul de langa bord, si tot face...ce altceva ar putea sa mai fie ?!
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              E de la cochilia volanului sau de la viziera (partea de sus, de deasupra ceasurilor de bord).
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by andrei View Post
                                E de la cochilia volanului sau de la viziera (partea de sus, de deasupra ceasurilor de bord).
                                andrei, nu e de acolo pentru ca la volan am pus eu burete si la fel si la viziera tot asa deci alea nu mai au cum sa faca, deci zgomotul vine de la partea de sus de la fata de usa si din stanga bordului,asta ii problema ca nu stiu de unde vine, ca sa stiu sa remediez
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google