Sfat Achizitie Versiune Logan:Ambiance Sau Preference ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Oricum, trebuie doar sa cantaresti ce zicem noi, nu trebuie sa te lasi influentat, tu stii perfect pentru ce vrei masina si cum conduci, calitatea drumurilor pe care vei merge etc.
    Daca nu dispui de bani in plus macar 400 de euro sa pui servo pe Ambiance, merge si fara.
    Eu am zis doar pentru ce as opta eu.

    Comment


    • #17
      eu zic din propria experienta, deoarece conduc ambiance fara servo si ocazional un mcv full option si nu vad diferenta ( am zis doar la parcari ce se vede diferenta si locuri stramte ). si da cum zice colegu, nu trebuie sa te lasi influentat
      sigpic
      Experienta in asigurari de peste 5 ani.

      Comment


      • #18
        Cel mai bine faci un drive-test cu un Logan fara servo si cu unul cu servo ca sa vezi diferentele. Eu unul nu am condus Logan fara servo, decat 1310, Tico-zaur sau Corsa B fara servo si mi s-au parut mai dificile la parcari (Tico chiar era belea la parcari fara servo, directie usoara), ma rog. Eu unul as lua un Logan cu servo, Ambiance si optiunea de 400 de euro cu servo, se merita la parcari, iar vara, daca mai si parchezi intr-un loc stramt si cu soare de nu transpiri in ea... . Un minim de confort trebuie sa ai totusi.. masina noua, consum mic, vad ca iei 1.2 16v, o motorizare foarte buna d.p.d.v. al consumului pe benzina, nu te zgarci la un servo si atat, parerea mea. Daca era sa tii masina de alergat, de linii sau alte nebunii iti recomandam 1.4 versiune Logan. Legat de aer conditionat, eu am si asa ceva pe a mea, dar am o problema la debitul de aer general de la aeroterma, baga mai slab decat normal ca vant, vara nu folosesc A/C-ul decat cu alte persoane, si asta sa se raceasca masina la umbra, 2 geamuri deschise si nu mi-e cald deloc (sunt si slab).
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #19
          Poate ca in locul confortului ca merge volanul usor la parcari, omul prefera mai mult confortul celor 700 de euro in buzunar,mai ales in zilele astea.
          Si eu am ales tot ambiance ,dar MCV , si la asta directia asistata e standard si al ambiance, desi eu as fi renuntat si la ea.Am nevoie de o masina care sa ma duca din punctul A in punctul B, si singurul confort pe care il vreau e o masina noua, in stare buna de functionare care sa nu se strice toata ziua

          Comment


          • #20
            Nu servo este esential se poate renunta la el.
            Dar fara AC pe caldurile ce vor veni? EU sunt de parere ca de pe logan nou orice motorizare ar fi, nu trebuie sa iti lipseasca AC altfel orienteazate spre un SH.

            Comment


            • #21
              Cel mai probabil acum nu le vezi rostul si te gandesti la diferenta in lei dintre masini,poate ca nu te intereseaza geamurile ionizate,butoanele de la usile spate,cd-ul cu boxe si pe spate,oglinzile incalzite pe care le poti regla electric,lampile din portbagaj si torpedou,proiectoarele,calculatorul de bord,inchiderea centralizata cu telecomanda pe cheie,geamurile cu actionare electrica,servodirectia,aerul conditionat...apoi va trebui sa te gandesti daca am evoluat de la dacia 1300 sau ne luam una acum.In alta ordine de idei mai arunca privirea putin pe forum si vezi cati incearca sa la puna dupa ce si-au luat fara pentru ca nu le trebuia si cam la ce preturi,in afara de faptul ca nu vor veni in veci ca la cele care au din fabrica.Eu am Laureate si crede-ma ca acum imi pare rau ca nu am luat Prestige,si nu neaparat de talente,daca sufeream imi luam alta marca de masina.

              Comment


              • #22
                Mai bine vinzi tichetele si iti cumperi un logan sh cu 5000 de euro laureate si ai servo,AC,geamuri electrice fata, scaun sofer reglabil pe inaltime si lombar si multe alte optiuni!!! Bafta
                sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                Comment


                • #23
                  Subscriu celor care au recomandat CU servo...la o masina de gabaritul Loganului,e foarte utila directia asistata.Eu am avut Preferance,dar am condus si varianta fara servo;crede-ma ca diferenta e enorma,mai ales la manevre de genul intoarcerilor de pe loc,parcare,etc.
                  Intimplarea a facut sa lucrez la un depozit de anvelope,unde faceam si service de roti si eu eram cel care baga si scotea masinile de pe elevator,in si din service....deci se faceau o gramada de manevre acolo...
                  Am simtit din plin diferenta dintre un Ambiance si Prefefence-ul meu .

                  Comment


                  • #24
                    Salut.
                    Eu am un abs+(acum si cu AC)deci recomand si eu tot ceva cu servo si AC(asta daca-l folosesti-asa am zis si eu fara AC si dupa 2 ani l-am montat pe masina cu un cost de 32mil)
                    Deci acum tu cintaresti ce bani ai,cit timp vei tine masina,si ce dotari ai vrea sa ai pe ea,doar o vei conduce tu
                    Numai bine.
                    ps:sper sa iei decizia care te avantajeaza DOAR pe tine,si IGNORA sfaturile celor de mai sus
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #25
                      Va multumesc foarte mult tuturor,pentru sfaturile si indicatiile date !
                      Am un vecin care are varianta de baza a Logan-ului(fara servo),dar azi nu este momentan acasa.
                      Ca noroc, este un sofer profesionist care a condus multe masini cu servo.
                      Maine,cand se va intoarce dintr-o cursa din Budapesta,il rog sa facem un test cu masina lui.

                      Multumesc mult inca o data !

                      Comment


                      • #26
                        indiferent ce alegi, asteptam impresii, si intrebari
                        succes la alegere si sa fie cu noroc.

                        Comment


                        • #27
                          eu mi-am luat logan 1.6 Ambition de 3 ani deabia iesit din garantie cu 60.000 km cu 6000 de euro cash cu care-mi luam 1.4 chel nou-nout. dupa 2,5 ani si 85.000 km is foarte multumit de alegerea facuta. in targ au cam aceleasi preturi amandoua acum , dar lumea cauta cu optiuni nu neaparat dupa an , in plus am scapat de chinul garantiei la reprezentante si nici n-am bagat bani in masina. fiind foarte fiabil loganul daca "casti" bine ochii cand cumperi si ai cash iti recomand sh. parca alta-i viata cand stai frumos cu ac-ul la semafor si altii de langa tine in masini de fitze transpira cu geamurile date jos ...
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • #28
                            iati orice masina vrei, dar sa aine servo si Ac.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • #29
                              Asa zic si eu m-am zgarcit la AC si acuma strang bani pentru montare after; asa ca nu te zgarci AC-ul e acum o NECESITATE nu un moft.

                              Comment


                              • #30
                                insist si eu sa nu iei fara AC. un logan 1.4 laureat sau laureat plus nu cred ca e mai mult de 4500 de euro, la un kilometraj foarte mic!iar la cati km zici ca faci pe an (sub 10.000), poti lua lejer o masina cu 30.000-40.000km si sa ii faci distributia anul urmator...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google