Buna ziua, am iesit cu loganu la plimbare pe caldura de 40 de grade de afara, am condus sa zic putin mai sportiv si am observat ca mi s-a ridicat nivelul la 6 liniute la apa sau ce este ala de pe display(in dreapta), oscila intre 4 si 6( e a 2 oara cand vad ca face asa ceva anu asta) E normal sau ar trebui sa o bag in service?
E Normal?
Collapse
X
-
Păi, dacă e termostatul atunci e din cauză că deschide prea târziu când deja apa are cel puţin 96 de grade (ar trebui la 89-90 de grade) sau s-ar putea ca GMV-ul să pornească mai târziu (el porneşte la 96 de grade).
Trebuie mers în service şi pusă maşina pe calculator. numai aşa se poate simplu bine şi corect.
Numai bine.Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
sigpic
Comment
-
Din mers s-a aprins, si cred ca ar trebui bagata in service, ca de 2 ani de cand o am nu a vazut mecanic(doar consumabile schimbate), plus ce a fost inainte... Cat m-ar costa, toata distractia asta? Pentru ca nu as vrea sa platesc cat nu face. ms pentru raspunsuri
Comment
-
Originally posted by sanderizer View PostE interesanta treaba asta...mie nu mi s-a intamplat sa urce mai sus de 4.Dar nici ventilatorul nu mi-a pornit in 2 ani,si am mers vreo 400 km si in weekendul asta cu canicula.Cel putin nu am observat.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
e normal 6in mers daca ia dat si forja la ce canicula e afara. si mie cand faceam distributie cu ea imi apareau 6linii in mers , rar ce-i drept dar apareau. e normal ii dai forja apar 6linii dupaia o lasi mai moale se racoreste apar 4 si dupaia iar forja 6 mai ales daca e stil smucit adica forje pe distante mici si dupaia mers cu 20 la ora , bara la bara...
sigpic
Comment
-
Am patit si eu asa ceva, pe bord mi-au aparut 6 linii si imediat am oprit pe dreapta, am ridicat capota si am vazut ca ventilatorul de pe radiator nu functiona. De asemeni nu am simtit la mutra ca ar fi caldura mai mare degajata de motor. Spun asta pentru ca am avut in trecut siguranta ventilatorului arsa si cand am avut 6 linii reale la apa in bord, in momentul cand am ridicat capota m-a lovit un val de caldura serioasa. Am luat la periat forumurile si am gasit intr-un loc (nu mai retin unde) ca acest fenomen apare (ba 4 ba 6 linii la apa fara sa se porneasca ventilatorul de pe radiator) cand nu e masa suficienta intre caroserie, motor si baterie. In concluzie am desfacut suruburile de prindere a cablurilor de masa (firele negre ce pleaca de la baterie) pe caroserie (sub furtunul negru de plastic al filtrului de aer) si pe motor (la cutia de viteze) si le-am uns cu vaselina dupa care le-am strans sanatos inapoi. Am suplimentat de asemeni (am inteles ca totusi cablurile negre ar fi subdimensionate) cu cate un fir de instalatie electrica 220V gasit prin casa, firul de la baterie la cutie de viteze si am facut inc-o legatura intre un surub al jojei de ulei si caroserie (idei luate tot de pe forum). De atunci nu au mai aparut 6 linii la apa. Atasez si cateva poze poate se intelege mai bine din ele decat din cuvinte. Succes.
Comment
Comment