E Normal?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Urs poti sa ii tragi si o mie de fire acolo,,Daca este cald/canicula afara iti face la fel.

    Alextirca daca ai mers in forja/sportiv si mai ales prin Bucuresti la canicula care a fost si prin cate semafoare ai trecut,,,e normal sa iti sara temperatura la 6 pavele.
    Si eu am vazut faza asta de cateva ori la mine dar revenea rapid la 4 pavele pt ca pornea gmv-ul.
    Asta cu 6 pavele se intampla doar daca stateam pe loc la semafoare si afara era canicula...ca in mers constant nu a facut niciodata.

    Apropo ,,ce viteza aveai in mers cand s-au aprins pavelele la 6???

    Sa iti mai faci griji cand mergi in afara Bucurestiului cu viteza mare si daca vezi ca ai multe pavele aprinse la 100km/h(sa zicem) abia atunci sa iti faci probleme.
    Asa ca daca mergi prin Bucale la ora de varf si pe canicula e normal sa apara 6 pavele pt scurt timp pe dysplai.
    Daca urca constant si mai mult timp spre 7,8,9 pavele atunci dute la service.
    Last edited by Ivan Marian; 18 June 2010, 00:22.

    Comment


    • #17
      Da am mers incet, eram la Romana si pana la Universitate i-am dat forja dar pe urma a disparut pentru ca am lasat-o mai moale(viteza era de 60 - 70 si la stop la universitate mi-au aparut, pe urma pana la unirii au disparut) da nu sta mult aprinse cele 6 liniutze cateva sec pe urma scade inapoi la 4. Multumesc pentru raspunsuri.
      Last edited by valeriuciprian; 18 June 2010, 09:44.

      Comment


      • #18
        Imi permit sa-l contrazic pe colegul Ivan Marian si sa-l rog sa citeasca aici de la pagina 9 in sus http://www.*********.ro/Nivel-temper...7345-s240.html si sa vizioneze acest filmelet http://www.youtube.com/watch?v=EFZIH...layer_embedded . Deci in momentul cand sunt consumatori mari (faruri, dezaburire) temperatura apei o ia razna, urca la 7-9 liniute. Solutia este mai sus: curatarea contactelor cablurilor de masa la caroserie si motor si suplimentarea lor. Cine are probleme sa incerce si apoi rog frumos sa scrie doua cuvinte cu rezultatul obtinut dupa modificare. Multumesc.

        Din pacate nu este permisa adresa catre un forum concurent, va invit sa cititi comentariile de sub filmulet si va lamuriti ce si cum...
        Last edited by Urs; 18 June 2010, 09:59. Reason: Completare.

        Comment


        • #19
          doamne ce aberatii...cum sa fie normal sa ajunga in 6 liniute??????,e normal doar pentru cei care vor sa aiba un motor fiert!...probabil e termostatul care nu mai lucreaza cum trebuie,nu stiu,mergi cu ea in service daca nu ai fost deja!la benzina trebuie sa stea in 4 linii,nu are voie sa oscileze!

          Comment


          • #20
            In principiu nu strica sa suplimentezi sau mai bine sa schimbi un cablu de masa subdimensionat, dar la suplimentare trebuie sa fii atent sa nu formezi bucle de masa.

            Comment


            • #21
              Urs..in filmuletul ala respectivul cu dacia are o problema clar...daca este aia de care zici asa sa fie...dar si eu am avut de mai multe ori farurile aprinse,proiectoarele aprinse,dezaburirea pornita cu tot cu oglinzi,detectorul in functiune,stopul de ceata aprins,radio cd-ul si tot nu am vazut asa ceva in bordul meu,,adica toate odata.
              Deci ala din film are o problema clar...

              Iar PCH cand este la nivelul solului 60/70 de grade si afara in soare plin vreo 40/45 de grade ,,,,tu cum ai vrea sa se comporte motorul,,,mai ales daca ai si AC-ul pornit?
              In conditii de canicula extrema ,,da este normal,,,daca afara este frig si se aprind liniile alea deabia atunci nu este normal!

              Deci tu Alex daca ai birjerit-o pe bulevard si la semafor s-au aprins 6 pavele si dupa aia -s-au stins imediat asta eee canicula de afara este de vina.

              Comment


              • #22
                nu este normal sa iti urce frecvent in 6 liniute,mai ales de la romana la universitate!drum de 3-4 km,arata-mi tu in cartea masinii paragraful unde scrie ca e normal sa stea la 6 si eu mananc cartea aia..nu ma intereseaza pe mine ca e cald afara,sau frig,de aia are toate sistemele alea,sa tina temperatura in intervale optime,daca aceastea sunt depasite e clar ca ceva nu e in regula!la mine nu a vazut niciodata 6 linii oricat de cald e afara si crede-ma merg de dimineata pana seara cu masina in bucuresti 4 din 5 zile,nu plec la 7 dimineata pana la firma si ma intorc acasa la 5!

                Comment


                • #23
                  In locul colegului Alextirca, m-as supara pe viata si mi-as face timp sa pun putina vaselina pe suruburile ce prind cablurile de masa de caroserie de masa si motor. Apoi as fugari masinuta mult si bine indiferent de temperatura exterioara si as scrie aici daca mi s-au mai aprins 6 sau mai multe liniute la apa. Si gata cu problemele, semnele de intrebare, contrazicerile. Spor la treaba Alex !

                  Comment


                  • #24
                    Alex cel mai bine suna la serviceul de unde ai luat masina,,ia legatura cu un mecanic si zii ce ne-ai scris si noua aici..Asa e cel mai simplu si daca ala te cheama in service dute.
                    Apoi sa ne spui rezultatul si raspunsul lor!

                    Mie mi s-au aprins pavelele la 6 cand era trafic extrem de faceam un semafor in 10 minute(bara la bara) si foarte cald afara si cu ac-ul pornit ,,,dar pt 3-4 secunde apoi revenea la 4 pavele.

                    Intrebare pt Alex..intre Romana si Universitate era trafic sau te-ai dus normal de colo pana colo(intins)??
                    Last edited by Ivan Marian; 18 June 2010, 11:11.

                    Comment


                    • #25
                      Problema din filmulet nu am intalnit-o deci se exclude. Acum sa presupunem ca nu ar avea destul contact facut pe caroserie. Am o jena cand vine vorba sa umblu eu la ea (imi este sa nu se reseteze Playerul pentru ca nu-i stiu codu.).

                      Comment


                      • #26
                        @paruluscorilo: la 12volti curent continuu, pe cabluri scurte, nu ar trebui sa apara bucle de masa. mai ales cand vorbim de consumatori "mici".
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Intrebare pt Alex..intre Romana si Universitate era trafic sau te-ai dus normal de colo pana colo(intins)??

                          Comment


                          • #28
                            @seba: ar putea aparea fenomene tranzitorii. Oricum, e bine sa eviti asa ceva, daca nu te costa nimic...

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Ivan Marian View Post
                              Intrebare pt Alex..intre Romana si Universitate era trafic sau te-ai dus normal de colo pana colo(intins)??

                              Nu era trafic, era pe inserat cand numai sunt masini multe.

                              Am fost acum, am dat blana pe soseaua unde duce la Dragoane spre Europa. Si ce sa zic, condus sport de sport schimbat la peste 3000 si nu mi-a apaurt nik viteza maxima 120.
                              Last edited by alextirca; 18 June 2010, 11:34. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #30
                                La viteza aia motorul isi face racirea si din mers...Si nu are voie sa se aprinda inca 2 liniute,,,dar la Universitate tot ce este posibil sa fie de la canicula si aici intra mai multi factori,,,Dar daca nu a mai facut asa deloc de atunci inseamna ca nu ai nici un defect,,daca acesta persista atunci era clar o problema la sistemul de racire al motorului!

                                In cartea tehnica scrie ca daca ti se aprind si ultimele 3 pavele sa iti faci intradevar griji si sa nu mai continui deplasarea iar daca ti se aprinde si martorul de temperatura din bord,,atunci e groasa rau si ai probleme mari.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google