Dacia, locul 1 la fiabilitate in Franta

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pentru inceput e super bine, e pe drumul cel bun intreadevar.Numai bine
    Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

    Comment


    • #17
      Stie cineva cum s-a facut testul?Incerc sa gasesc explicatii...
      Daca s-a facut la stilul:
      Dacia are 1.000 de defectiuni reclamate, dar nu s-a impartit la numarul de masini care-o fi de 30000, e normal sa fie inaintea renault cu 10.000 la 2.000.000 de masini.
      Poate asa o fi, dar ma indoiesc ca un logan e mai fiabil decat un modus. Nu vad de ce.
      Nu-mi vine sa cred. M-am uitat in articol si nu reiese cum e facut clasamentul.
      Pe de alta parte, loganul are numai componente testate inainte pe alte masini(adica decat un tanar tampit, mai degraba un batran serios...). Hm...

      Comment


      • #18
        din cate am inteles , e facut dupa reclamatiile de cititorii revistei... ce nuti vine sa crezi ce afacere buna ai facut

        sigpic

        Comment


        • #19
          E facut dupa problemele semnalate de cititori pe site, care s-au impartit pe categorii.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #20
            Originally posted by SoNyKeL View Post
            din cate am inteles , e facut dupa reclamatiile de cititorii revistei... ce nuti vine sa crezi ce afacere buna ai facut
            OK. Nu cred ca am facut o afacere buna. Ci una normala. Am luat o masina mare, mediocra, dar la un pret mic. Nu sunt nici multumit, dar nici sa ma pun cu toporul pe ea. Merge la tara.

            Inteleg din ce scrieti voi ca, de exemplu, au primit 5 reclamatii de logan si 100 de renault. Daca au 10.000 de citititori cu renault si 150 cu logan, ce e de mirare in asta?


            Marketingul are multe minuni... Mai ales cand s-ar putea sa piarda, am auzit unele pareri, si 70 % din principala piata(taxa...) Asa ca un articolas care s-ar lipi bine in Franta, unde "by renault=aproape renault", nu strica...

            Comment


            • #21
              incep si eu cu nemultumirile, desi pana acum am zis ca e masina ok exceptie discurilede frana, care au uzura de 0,5mm pe fiecare parte, dupa 37000km. o sa incerc sa le schimb pe garantie, sa vad ce-o sa-mi povesteasca baietii de la dacia cand le zic ca discurile-s varza. o sa le masor cat de repede imi aduc aminte si vad care-i rezultatul...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Nu mi se pare ca ar fi amsina de vina la 1mm /40000 km. pe la 70000 se schimba in mod normal, cel putin asa am schimbat la masinile pe care le-am avut(intre 70-90k). E adevarat ca erau ventilate(nu stiu cum e la lg), deci marja mai mica. Nu stiou care e limita la lgn.
                Depinde si de calitatea placutelor. Se uzeaza placutele mai des, discurile mai rar...
                Placutele si discurile = numai cu holograma! fara turcisme ieftine...
                Last edited by Seba; 8 March 2008, 14:35.

                Comment


                • #23
                  sunt discurile de fabrica si placutele de la prima revizie, alea puse de dacia. ideea ca exact de la revizie am observat adancirea aceea in disc...adica uzura in 7000km la fel sau mai mult decat dupa 30000...manualul de service spune ca grosimea discului nou e de 12mm si 10,6mm e limita de uzura acceptata. daca discurile mele dupa masurare se dovedesc a fi mai subtiri de 10,5mm, io cum le multumesc celor de la dacia pt super discurile lor de frana?
                  o sa-i pun sa masoare si tamburii spate daca e cazul sa trec pe la ei sa te tii nene daca si aia is uzati...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    Ideea e ca nu prea ai ce sa faci.
                    fiin vorba de fonta, ar trebui facuta o analiza chimica si metalografica

                    Comment


                    • #25
                      si nu li se paer defect de fabricatie ca un disc sa nu reziste nici macar la doua seturi de placute? sau nu li se pare ca e ceva in neregula cu placutele lor? de fapt, cred ca totul li se pare in ordine, mai putin clientii, care sunt niste scandalagii si vensic nemultumiti, unde mai pui ca-s idioti si nu inteleg politica de calitate a super firmei renault/dacia...bullshit!
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Daca tot s-a vorbit de NR 1 in Franta iata clasamentul:
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Renault si Nissan pe ultimele locuri, nu-mi vine sa cred...
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            La Reno era de asteptat.
                            numar secundele

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Andreis View Post
                              Inteleg din ce scrieti voi ca, de exemplu, au primit 5 reclamatii de logan si 100 de renault. Daca au 10.000 de citititori cu renault si 150 cu logan, ce e de mirare in asta?


                              Marketingul are multe minuni... Mai ales cand s-ar putea sa piarda, am auzit unele pareri, si 70 % din principala piata(taxa...) Asa ca un articolas care s-ar lipi bine in Franta, unde "by renault=aproape renault", nu strica...
                              Adaug ceva: In timp ce majoritatea masinilor din clasament au mai multe modele Dacia a venit numai cu Loganul.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • #30
                                Depinde si de modelul pe care s-a facut studiul. Oricum mi-e greu sa cred ca Dacia e mai fiabila ca Mecedes, VW, si multe altele. Loganul, inca n-a ajuns sa inregistreze pe bord 7-800k km, in schimb, la Mercedes... s-au vazut.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google