Pentru inceput e super bine, e pe drumul cel bun intreadevar.Numai bine
Dacia, locul 1 la fiabilitate in Franta
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Stie cineva cum s-a facut testul?Incerc sa gasesc explicatii...
Daca s-a facut la stilul:
Dacia are 1.000 de defectiuni reclamate, dar nu s-a impartit la numarul de masini care-o fi de 30000, e normal sa fie inaintea renault cu 10.000 la 2.000.000 de masini.
Poate asa o fi, dar ma indoiesc ca un logan e mai fiabil decat un modus. Nu vad de ce.
Nu-mi vine sa cred. M-am uitat in articol si nu reiese cum e facut clasamentul.
Pe de alta parte, loganul are numai componente testate inainte pe alte masini(adica decat un tanar tampit, mai degraba un batran serios...). Hm...
Comment
-
E facut dupa problemele semnalate de cititori pe site, care s-au impartit pe categorii.
Comment
-
Originally posted by SoNyKeL View Postdin cate am inteles , e facut dupa reclamatiile de cititorii revistei... ce nuti vine sa crezi ce afacere buna ai facut
Inteleg din ce scrieti voi ca, de exemplu, au primit 5 reclamatii de logan si 100 de renault. Daca au 10.000 de citititori cu renault si 150 cu logan, ce e de mirare in asta?
Marketingul are multe minuni... Mai ales cand s-ar putea sa piarda, am auzit unele pareri, si 70 % din principala piata(taxa...) Asa ca un articolas care s-ar lipi bine in Franta, unde "by renault=aproape renault", nu strica...
Comment
-
incep si eu cu nemultumirile, desi pana acum am zis ca e masina ok exceptie discurilede frana, care au uzura de 0,5mm pe fiecare parte, dupa 37000km. o sa incerc sa le schimb pe garantie, sa vad ce-o sa-mi povesteasca baietii de la dacia cand le zic ca discurile-s varza. o sa le masor cat de repede imi aduc aminte si vad care-i rezultatul...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nu mi se pare ca ar fi amsina de vina la 1mm /40000 km. pe la 70000 se schimba in mod normal, cel putin asa am schimbat la masinile pe care le-am avut(intre 70-90k). E adevarat ca erau ventilate(nu stiu cum e la lg), deci marja mai mica. Nu stiou care e limita la lgn.
Depinde si de calitatea placutelor. Se uzeaza placutele mai des, discurile mai rar...
Placutele si discurile = numai cu holograma! fara turcisme ieftine...Last edited by Seba; 8 March 2008, 14:35.
Comment
-
sunt discurile de fabrica si placutele de la prima revizie, alea puse de dacia. ideea ca exact de la revizie am observat adancirea aceea in disc...adica uzura in 7000km la fel sau mai mult decat dupa 30000...manualul de service spune ca grosimea discului nou e de 12mm si 10,6mm e limita de uzura acceptata. daca discurile mele dupa masurare se dovedesc a fi mai subtiri de 10,5mm, io cum le multumesc celor de la dacia pt super discurile lor de frana?
o sa-i pun sa masoare si tamburii spate daca e cazul sa trec pe la ei sa te tii nene daca si aia is uzati...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
si nu li se paer defect de fabricatie ca un disc sa nu reziste nici macar la doua seturi de placute? sau nu li se pare ca e ceva in neregula cu placutele lor? de fapt, cred ca totul li se pare in ordine, mai putin clientii, care sunt niste scandalagii si vensic nemultumiti, unde mai pui ca-s idioti si nu inteleg politica de calitate a super firmei renault/dacia...bullshit!Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Daca tot s-a vorbit de NR 1 in Franta iata clasamentul:Attached Files
Comment
-
Renault si Nissan pe ultimele locuri, nu-mi vine sa cred...
Comment
-
Originally posted by Andreis View PostInteleg din ce scrieti voi ca, de exemplu, au primit 5 reclamatii de logan si 100 de renault. Daca au 10.000 de citititori cu renault si 150 cu logan, ce e de mirare in asta?
Marketingul are multe minuni... Mai ales cand s-ar putea sa piarda, am auzit unele pareri, si 70 % din principala piata(taxa...) Asa ca un articolas care s-ar lipi bine in Franta, unde "by renault=aproape renault", nu strica...Cel mai lent 1,6 8v
Comment
Comment