Logan Pick-up

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Pick-up

    Dacia Logan Pick-Up se alătură familiei de modele Logan, familie care cuprinde deja o berlină, un break şi o versiune utilitară. Produs la uzina de la Mioveni, Logan Pick-Up a fost conceput pentru a răspunde aşteptărilor unei categorii largi de utilizatori, de la micii antreprenori şi comercianţi până la clienţii aflaţi în căutarea unui vehicul pentru escapade în timpul liber.

    Logan Pick-Up dispune de toate atuurile specifice gamei Logan. Noul model este echipat cu motoare pe benzină sau diesel de origine Renault şi preia baza rulantă a modelului Logan MCV. Vehicul robust şi modern, Logan Pick-Up se remarcă şi prin latura sa practică, unul din atributele fundamentale ale familiei Logan. Astfel, Dacia Logan Pick-Up dispune de o benă a cărei lungime de încărcare este de 1,80 m şi a cărei sarcină utilă este de 800 kg. În plus, cabina dispune de un spaţiu de depozitare cu volumul de 300 de litri, situat în spatele scaunelor.

    Dacia Logan Pick-Up va oferi un raport preţ/prestaţii imbatabil şi va fi disponibil pe piaţa din România începând din anul 2008.

    1. Atu-uri specifice gamei Logan
    Un element cheie: robusteţea
    Logan Pick-Up preia atributele care au contribuit la succesul familiei Logan. La proiectarea noului vehicul s-a urmărit păstrarea calităţilor de robusteţe şi simplitate ale celorlalte versiuni Logan. Materialele utilizate la interior – planşă de bord, panouri de portiere, tapiţerie – au fost alese pentru soliditatea lor şi pentru buna rezistenţă în timp, un parametru esenţial pentru un vehicul cu vocaţie utilitară cum este Logan Pick-Up. Pentru o mai bună protecţie împotriva coroziunii, panourile portierelor şi pavilionul sunt realizate din tablă galvanizată. În funcţie de versiune, Logan Pick-Up beneficiază de bandouri de protecţie la nivelul portierelor.

    Bena, cu o capacitate de încărcare de până la 800 kg, este unul din punctele forte ale modelului Logan Pick-Up. Un ornament din plastic, care rezistă la sarcini de până la 100 kg, protejează marginea superioară a benei. În ceea ce priveşte oblonul de închidere al benei, acesta poate suporta, în poziţia rabatată, o încărcătură de până la 400 kg, valoare întâlnită la vehicule pick-up mari. Planşeul benei, părţile sale laterale şi peretele de închidere a cabinei sunt realizate din tablă de oţel tratată împotriva coroziunii. În plus, un dispozitiv de evacuare a apei prin două conducte de scurgere specifice permite evitarea stagnării apei de ploaie în benă.

    Logan Pick-Up beneficiază de acelaşi nivel de securitate activă şi pasivă ca modelul Logan MCV. Reamintim faptul că platforma familiei Logan (B0) este derivată din platforma utilizată de Alianţa Renault Nissan pentru modelele Modus, Clio II, Clio III şi Nissan Micra. Puntea faţă, derivată din cea a modelului Clio II, este de tip pseudo Mac Pherson cu braţ triunghiular şi cadru ne-filtrat. Puntea spate, ranforsată, preia conceptul de osie în formă de H cu profil deformabil şi epură programată, comun celorlalte vehicule ale platformei. Acest ansamblu asigură modelului Logan Pick-Up un comportament sigur şi echilibrat în orice ocazie.

    Frânarea este asigurată de frâne cu discuri în faţă şi tamburi în spate. Versiunile prevăzute cu ABS sunt echipate cu un sistem Bosch 8.0 de ultimă generaţie cu repartitor electronic de frânare EBV, care este disponibil şi pe modelul Mégane II.

    În termeni de securitate pasivă, Logan Pick-Up va fi echipat, în funcţie de versiune, cu airbag-uri frontale pentru şofer şi pasager. Sistemul de reţinere este compus din centuri de siguranţă dotate cu 3 puncte de fixare. În paralel, Logan Pick-Up beneficiază de experienţa recunoscută a ingineriei Renault în materie de rezistenţă la şocuri şi de disipare a energiei cinetice. În caz de şoc frontal, amenajarea compartimentului motor favorizează îmbinarea elementelor mecanice. Planşa de bord constituie un element important al dispozitivului de protecţie. Structura sa de tip fagure, din polipropilenă, un material cu o mare capacitate de absorbire a şocurilor, reduce consecinţele impactului asupra genunchilor, în caz de şoc.

    O gamă de motorizări moderne
    Logan Pick-Up este echipat cu un propulsor pe benzină de 1,6 l şi o motorizare diesel 1,5 dCi, disponibilă în două nivele de putere : 50 Kw (70 CP) şi 63 Kw (85 CP). Toate aceste motorizări provin din gama Renault.

    Motorul pe benzină, de 1.6 l, afişează o putere maximă de 64 kW (90 CP) la 5 500 rot./min, răspunzând perfect criteriilor de robusteţe şi de uşurinţă a întreţinerii care sunt imperative pentru vehiculele utilitare. În plus, acest motor se distinge prin cuplul semnificativ încă de la regimuri joase.

    Adevărată referinţă în materie de motorizare diesel, motorul 1.5 dCi are la bază o tehnologie modernă. El este echipat cu un sistem de injecţie directă common rail de generaţia a doua care oferă confort, supleţe în utilizare şi un consum foarte redus. Pentru a exploata cuplul motorului 1.5 dCi, rapoartele cutiei au fost alungite. Demarajele şi reprizele sunt energice, chiar şi atunci când vehiculul este încărcat. Datorită acestor caracteristici, motorizările 1,5 dCi sunt perfect adaptate pentru regimul de exploatare al modelului Logan Pick-Up. În plus, nivelul consumului şi cel al emisiilor de CO2 sunt deosebit de reduse. Astfel, Logan Pick-Up 1.5 dCi 85 CP consumă doar 5,2 l/100 km în ciclu mixt, iar nivelul emisiilor de CO2 nu depăşeşte 137 g/km. Aceste valori, foarte reduse pentru un vehicul cu mare capacitate de încărcare, cum este Logan Pick-Up, contribuie în mod direct la îndeplinirea unuia dintre angajamentele Contractului Renault 2009, care vizează comercializarea, la orizontul anului 2009, a unui milion de vehicule care emit mai puţin de 140 g/km de CO2.

    2. Un pick-up practic şi confortabil
    Un habitaclu ingenios
    Cabina modelului Logan Pick-Up a fost concepută pentru a fi cât mai practică şi confortabilă pentru persoanele aflate la bord. Habitaclul, derivat din cel al modelelor Logan berlină şi Logan MCV, oferă un spaţiu generos, comparabil cu cel al unor vehicule din segmentul mediu şi asigură un confort demn de cel al unei berline. Vizibilitatea, atât în direcţia de mers, cât şi spre spatele vehiculului este de un nivel foarte bun. Logan Pick-Up dispune de numeroase posibilităţi de depozitare.

    Pe lângă torpedo şi spaţiile de depozitare din portiere sau de la baza consolei centrale, ocupanţii vehiculului au la dispoziţie o zonă de depozitare cu capacitatea de aproape 300 de litri, situată în spatele scaunelor. Uşor accesibilă, prin simpla basculare a spătarului unuia dintre cele două scaune, această zonă de încărcare poate adăposti obiecte din cele mai diverse.

    Pentru a proteja habitaclul împotriva pătrunderii accidentale a încărcăturii aflate în benă, un cadru de protecţie este disponibil, în funcţie de nivelul de echipare al vehiculului, în partea exterioară a geamului din spate. Acest dispozitiv de siguranţă este omologat corespunzător normelor europene valabile pentru vehiculele utilitare.

    Un pick-up inovant
    Cu o lungime de încărcare de peste 1,80 m şi o lăţime maximă de încărcare de 1,37 m, Logan Pick-Up oferă prestaţii comparabile cu cele ale vehiculelor pick-up mari. Când oblonul din spate este coborât, pragul de încărcare nu depăşeşte 64 cm, ceea ce face ca operaţiunile de încărcare să fie mult uşurate. Treapta dispusă în partea inferioară a oblonului permite un acces rapid şi uşor al utilizatorului la interiorul benei. În total, bena dispune de nu mai puţin de 16 puncte de ancorare, care permit fixarea solidă a oricărei încărcături. Ornamentul situat pe conturul superior al benei este prevăzut cu câte 4 puncte de fixare pe fiecare latură. Alte două cârlige de agăţare sunt disponibile pe cadrul de protecţie al geamului din spate. În sfârşit, 6 inele de ancorare sunt plasate pe planşeul benei. Cu excepţia cârligelor aflate pe cadrul de protecţie al geamului spate, toate celelalte puncte de ancorare a încărcăturii sunt disponibile, în serie, chiar de la primul nivel de echipare.

    Încă de la lansarea comercială a noului model va fi disponibilă o gamă largă de accesorii, adaptate multiplelor utilizări posibile ale unui pick-up. Printre aceste accesorii se numără un dispozitiv care permite compartimentarea benei, un recipient exterior de depozitare, panouri de protecţie laterală a benei, cârlig de remorcare, senzor de parcare, cutie de depozitare în spatele scaunelor, echipament GPS, cotieră, covoraşe de interior şi huse de protecţie a scaunelor.

    O piaţă potenţială importantă
    Logan Pick-Up se adresează, înainte de toate, artizanilor şi micilor comercianţi care se află în căutarea unui vehicul utilitar simplu şi practic. În egală măsură, noul venit în gama Dacia va fi atractiv şi pentru persoanele care îşi doresc un vehicul pentru deplasările de week-end şi vacanţă, în aer liber, la mare sau la munte. Polivalenţa în utilizare, robusteţea şi preţul atrăgător sunt atuuri care vor convinge o gamă largă de utilizatori.

    De mai mulţi ani, piaţa vehiculelor pick-up este ignorată în Europa de majoritatea constructorilor de automobile. Sunt disponibile doar câteva modele pick-up de mare gabarit, precum Nissan Navara. În schimb, oferta în segmentul vehiculelor pick-up de mici dimensiuni este aproape inexistentă, spre deosebire de situaţia existentă pe alte continente. Logan Pick-Up va fi fără îndoială capabil să umple acest gol datorită raportului său preţ/prestaţii remarcabil.

    Logan Pick-Up va fi produs la uzina de la Mioveni. În 2008, Logan Pick-Up va fi comercializat în România, Bulgaria, Turcia şi Algeria. Începând din 2009, modelul va fi disponibil pe celelalte pieţe europene.

    DIMENSIUNI
    Lungime (mm) 4496
    Lăţime totală fără retrovizoare (mm) 1735
    Înălţime (mm) 1554
    Lungime de încărcare utilă (mm) 1807
    Lăţime de încărcare utilă (mm) 1374/1024
    Lăţimea de deschidere a benei (mm) 1200
    Sarcina utilă (kg) 800
    Attached Files
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

  • #2
    aha deci stiai si nu miai zis... m-ai lasat sa fierb in spuma si alerg pe la dealeri
    preturi stii???
    teoretic dupa gandirea mea de om prost ar trebui sa fie mai ieftin ca van-ul dar tare mie ca nu va fi asa...

    sigpic

    Comment


    • #3
      Preturi n-am, poate vor aparea si alea in curand.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        dar tu ce crezi va fi mai ieftina sau mai scumpa decat van-ul???

        sigpic

        Comment


        • #5
          Cam aceleasi preturi cu VAN-ul va avea. Poate cu 300-400 euro mai iefitna.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            e bine se zvoneaca va fi mai scumpa va fi mai scumpa cel cu putin 1000de euro si nu vad justificata scumpirea

            sigpic

            Comment


            • #7
              eu am intrbat la dealer si mia zis ca o sa fie mai scumpa decat van in plus depinde de dotari.

              Comment


              • #8
                Oricum parerea mea ii ca ca ii calumea si de 10 ori mai frumoasa ca Van-ul
                LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                Enter the Matrix

                Comment


                • #9
                  Preturile vor fiintre 7.250 euro si 9.300 euro.



                  Si comunicatul de presa:
                  Dacia a lansat al patrulea model din gama Logan, modelul Pick-Up, care costa intre 7.250 euro si 9.300 euro, in functie de versiunea de motorizare. Dacia primeste comenzi, iar primii clienti isi vor primi masinile in aprilie, conform informatiilor furnizate de companie.

                  Logan Pick-Up este echipat cu un propulsor pe benzina 1,6 MPI si o motorizare diesel 1,5 dCi, disponibila in doua variante de putere : 70 CP si 85 CP.

                  Modelul dispune de doua nivele de echipare. Primul nivel, care include in echiparea de serie airbag sofer si scaun pasager rabatabil, poate fi echipat cu motorizarile pe benzina 1.6 MPI si diesel 1.5 dCi 70 CP.

                  Nivelul Pack Confort va oferi suplimentar echipamente precum directie asistata, inchidere centralizata, retrovizoare reglabile din interior sau baghete de protectie laterala. Acest nivel de echipare poate fi asociat cu toate cele trei motorizari disponibile pe gama Logan Pick-Up: benzina 1.6 MPI si diesel 1.5 dCi 70 CP si 85 CP.

                  La primul nivel de echipare, pretul cu TVA al masinii va porni de la 7.250 euro pentru motorul de 1,6 litri si 8.350 de euro pentru versiunea diesel. La nivelul Pack Confort preturile pornesc de la 7.700 euro la motorizarea 1,6 MPI, de la 8.850 euro pentru motorul diesel de 70 cai si de la 9.300 euro pentru cel de 85 de cai.

                  La nivelul Pack Confort se pot adauga optionale precum vopsea metalizata (255 euro), proiectoare de ceata (100 euro), aer conditionat cu reglaj manual (750 euro), geamuri electrice + telecomanda inchidere usi (150 euro) si Pack siguranta ABS cu EBV + airbag pasager (550 euro).

                  Cea mai rapida versiune Pick-Up este cea pe benzina, putand atinge 163 km/h si "suta" in 13 secunde. Consumul mixt de combustibil anuntat de producator pentru aceasta versiune este de 8,1 litri/100 km. Cel mai economic din punct de vedere al consumului este diesel-ul de 85 CP care in ciclu mixt consuma 5,2 litri/100 km. Cealalta versiune diesel are un consum de 5,3 litri. Emisiile de CO2 variaza de la 137 g/km la dieselul de 85 de cai si 192 g/km pentru benzina.

                  Cu o lungime de incarcare de peste 1,80 m si o latime maxima de incarcare de 1,37 m, Logan Pick-Up ofera prestatii comparabile cu cele ale vehiculelor pick-up de dimensiuni mari. Cand oblonul din spate este coborat, pragul de incarcare nu depaseste 64 cm.

                  Logan Pick-Up se adreseaza in primul rand intreprinzatorilor si micilor comercianti care se afla in cautarea unui vehicul utilitar simplu si practic.

                  In 2008, Logan Pick-Up va fi comercializat in Romania, Bulgaria si Turcia iar incepand cu 2009, modelul va fi comercializat si pe alte piete. Masina este produsa la uzina din Mioveni, mare parte din piesele componente fiind comune cu cele de pe Logan MCV si Logan VAN. Productia zilnica pentru masina va ajunge la 65 de unitati anul acesta Suma totala investita in acest proiect a fost de 51 de milioane de euro, din care 22 de milioane au fost alocate dezvoltarii produsului si 29 de milioane fabricatiei.

                  Dacia considera ca de mai multi ani, piata vehiculelor pick-up este ignorata in Europa de majoritatea constructorilor de automobile. Sunt disponibile doar cateva modele pick-up de mare gabarit, precum Nissan Navara. In schimb, oferta in segmentul vehiculelor pick-up de mici dimensiuni este aproape inexistenta, spre deosebire de situatia existenta pe alte continente.

                  Dacia a produs un model Pick-Up intre 1975 si 2006. In mai bine de trei decenii, Dacia a construit aproape 320.000 de unitati din binecunoscutul "papuc", care a fost scos din productie in decembrie 2006.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    esti foarte tare -Andrei

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google