Toate Daciile Vor Avea Motorizari Euro 5!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    motorul mentionat F8Q este cel de 1.9 aspirat, care era pe papuc.
    probabil ca-l fac si-l export pentru alte utilitare, kangoo generatie veche, prin africa, india, america de sud.
    m-am uitat la toate comentariile de prin ziare si acesta era mentionat, m-am gandit ca este o greseala.
    nu stiu

    Comment


    • #17
      din 2011? cam tarziu nu credeti sau trebuia facut intr-un fel astfel incat sa mai ia STAT-ul niste bani pe taxa de poluare care mi se pare aberanta pt masina noua 500 euro(1,4)

      Comment


      • #18
        Motorul F8Q este o petarda de motor. Consumul este ok, dar ca si fiabilitate a pompei de injectie e dezastru !

        Comment


        • #19
          Originally posted by omu_negru View Post
          cred ca cu acesta ocazie o sa dispara 1.4 8v si 1.6 8v din productie
          Crezi prost.Motoarele vor fii E5,cum si 1.2 16v a trecut de la un Euro 4.Nu schimba ei motorizarile.Va dati seama,daca se va intampla asta,preturile finale vor fii si mai mari.

          Comment


          • #20
            o intrebare daca se poate

            are tatal meu de reparat un logan caruia nu ii porneste motorul decat de la a 2-a a 3-a cheie....deci porneste greu...care ar fii cauza ? astept un raspuns.... multumesc.......... motorul este de 1,4

            Comment


            • #21
              Sandero / Logan 1.2 16V-GPL Dacia la Paris Motor Show 2010

              Sandero Euro 5 : Foto

              MCV Euro 5 : Foto
              Last edited by eastcowboy; 2 October 2010, 21:50.

              Comment


              • #22
                Asa da, cel mai economic Logan banuiam eu ca va fi 1.2 16v GPL, bine ca il vor baga in productie, sa ne asteptam ca de la 1 ianuarie 2011 (cand toate masinile noi fabricate in U.E. vor avea euro 5) sa il scoata din productie pe 1.4 MPI? Cu 1.6 MPI oare ce vor face?
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #23
                  din cate am inteles motorul de 1.6 euro 5 a iesit din fabrica tocmai de la sf lunii iulie .. e in probe

                  Comment


                  • #24
                    Sa inteleg ca toate motorizarile de-acum sunt Euro 5? Se pare ca 1.4 MPI a fost scos din fabricatie (a fost si cel mai tare motor din gama de altfel).

                    Am intrat azi pe site-ul Dacia iar timpii 0-100 au scazut la 1.6 MPI (de la 11.7 cum era inainte la 12.90, iar 1.4 are 13 fix) si la 1.6 16v (in cazul lui 16v cei mai buni timpi se obtin pe Etanol si nu mai scoate nici mort celebrul 10.2 secunde pe 0-100km/h cum scotea cel Euro 4 pe benzina).


                    Acum o intrebare mai ciudata, eu unul nu stiu de statii unde se vinde Etanol, se vinde asa ceva si la noi?
                    Attached Files
                    Last edited by aleXpeed; 19 November 2010, 08:57.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • #25
                      Nu ştiu dacă aţi observat DAR la motoarele Diesel şi cel pe benzină de 1,6 au scăzut căluţii ca să se încadreze în normele Euro 5.
                      De aceea au scăzut şi timpii de la 0-100.
                      Asta-i chiar culmea.
                      Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        toata benzina ce se vinde are 5/100etanol deaici si mirosul de alcool eu il recunosc pentru ca aveam ocazia sa pun la vechea mea dacie alcol in rezervor cind si cind ca sa arda si apa care se mai sringea peacolo.SI pentru etanol pur trebuie un pic umblat pe ici pe colo ca sa mearga motorul si sa nu ai surprize,are alti parametri de ardere si banuiesc ca trebuie umblat macar pe la calculator daca nu cumva marite supapele si facut circuitul de alimentare mai etans ca sa nu ai surpriza ca dupa citeva zile de stat parcat se evapora fractia tare din etanol si nu mai merge masina.

                        Comment


                        • #27
                          la diesel au crescut:cel de 70 are acum 75 cp iar cel de 85 are acum 90 cp
                          ubi concordia ibi victoria

                          Comment


                          • #28
                            Da am vazut si eu asta azi pe site-ul celor de la dacia la configurator.Chiar ma gandeam ca e vreo greseala.Parerea mea ar fi ca la urmatorul logan sa bage si motorul de 1.6 diesel de 110 CP.

                            Comment


                            • #29
                              Unde ai vazut tu motorul asta? Exista 1,5 110 cp dar vreau sa mi-l arati pe ala de 1,6. Diesel.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • #30
                                il imprumuta de la PSA !
                                ubi concordia ibi victoria

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google