Au declarat ca doar optimizeaza motorizarile actuale. Asa ca 1,4 si 1,6 MPI 8v rulzz . Motoare nemuritoare ce mai .
Dacia Pregăteşte Un Nou Logan: X52, Gata în 2012
Collapse
X
-
-
benzina turbo nu va fi prea curand la Dacia pentru ca segmentul de piata este low cost , low price cum vreti sa ii spuneti deci ca atare un plan de revizii la 20mii km(benzina) . ori la un motor benzen supraalimentat e musai o revizie la 10.000km (7500km sa fiu mai exact la marea majoritate) . daca ei au ca target tot segmentul loganului actual e clar ca nu va exista 1.4 tce 130cp.
Comment
-
Originally posted by dan_sparco View Postcred ca despre masina asta e vb
Care sunteti curiosi ia vedeti "pozele spy" din prima jumatate a lui 2008 cu Duster si comparatile cu Dusterul de la Dacia.
Daca seamana vreuna ma inscriu in "Trabant club".
Comment
-
Originally posted by catalin27182 View PostPoza aia probabil e facuta de unii de la o revista, poate au anticipat design-ul poate nu... Trebuie neaparat ca DACIA sa lase prostiile cum ca ar reutiliza motoarele actuale si sa ofere ca optiuni diesel-ul de 110 CP si benzina turbo de 1.4/130 CP pentru echiparea de varf.
Comment
-
orice ar scoate renault sub marca dacia va fi ceva din categoria costuri reduse si putin hidios, si cu motorizarile bine cunoscute care nu depasesc 1.6/110cp exemplu de luat de la duster, Daca ar vrea sa scoata ceva dupa cum se vorbeste ar fi fabricat un limited edition dupa Duster Concept. Oricum va fi o masina low cost la preturi destuli de marisoare.
parca mai anuntase ca vor sa scoata un sandero ccLogan by Renault Pure Blood
Nothing beats Low Cost
Comment
-
trebuie sa fii un constructor prea bazat din punct de vedere material sa proiectezi si sa fabrici un limited edition doar de dragul artei...se zvonise ca toate motoarele Dacia vor fi 16v,cele 8v vor fi scoase din productie,1.2 16v 75cp, 1.4 16v 100cp ,1.6 16v 110cp si poate cine stie,varf de gama 1.4 tce 130 cp.
Comment
Comment